2024-10-07, 20:32
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Tänkte du likadant när Kaplan käkade middag med Grå Vargarna? Var du lika förstående och lugn då ”så länge de inte gjorde fel under middagen”?
Vem? Vilka?
Citera
2024-10-07, 20:32
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Nej, visst är det fint? Av en person vid namn Jimmy Åkesson. Så vitt jag kan minnas så stod han på 90-talet och heilade Karl den 12:e dag i november i egenskap av VÄLLDIGT socialnationalistisk? SEN kämpade han sig genom stålbad för att tvätta sina öron och försöka bli folkkär. Men ränderna går inte ur. If you walk like a duck, look like a duck, sounds like a duck. Its a duck! Ledsen att säga: En opålitlig anka som står på kriminellas sida, så länge de inte är MENA. Utrota konkurrensen, typ.

Nej det är inte riktigt sant. Sen tror jag de flesta unga politiker har levt lite vilde under sina rebellgiska unga dar. Som alla i SSU lyfter upp terrordådet med båten och strejkbrytarna.

Åkessons enda kamp här i politiken är ju uppenbart att lag och ordning ska gälla.
Hur kan du ha missat det?
Men du fokuserar helt på tvivelaktigheter för längesedan.
Om det nu var så hemskt att dem Hailade, varför brinner du inte för allt judehat som Islam drar med sig in i landet?

Jag röstar inte
Citera
2024-10-07, 20:33
Medlem
swimmingpools avatar
T.o.m. Pernilla Wahlgrens bröllop känns ju intelligent jämfört med detta.
Citera
2024-10-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Comanchos MC är alltså gamla (genomvidriga) satudarah MC.

Vad dom gjort genom åren i Danmark och Sverige bl a torde stå klart för alla samhällsintresserade.

Hur man kan försvara umgänge med dessa typer övergår mitt förstånd.

Men nu har jag sagt mitt i frågan. Och loggar därmed ut.

Hoppas detta inte drabbar kampen mot den organiserade brottsligheten. Vi behöver ett murbräcke i svensk politk som säger som det är. Och lägger de förslagen som krävs för att få ordning på torpet.

Comanches har ägnat sig åt våldsbrott, utpressningar, narkotikahandel, storskalig kokainsmuggling, säger Lasse Wierup, kriminalreporter. P1 Morgon.
Citera
2024-10-07, 20:36
Medlem
Åkesson, känner dina gamla white trash polare från Oxelösund, ser ut som att du inte är ett dugg bättre då. Fy fan, din förebild Trump är åtminstonde en riktigt bortskämd miljardärson. Vem är du att tycka så? En white trash fattig jäkel. Låt oss bli av med honom och alla falska äckliga högerpolitiker såsom Ebba och "influencern" Emanuel. Vi behöver inte sånt skit..
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Om det nu skriver i det fetade stämmer så tror jag snarare att dom fixar diverse spel med pengar, ser till att vederbörande småvinner till en början för att göra storförluster därefter. Och vips så har man skulder i hundratusentals kr eller mera efter mygel och annat.

Sådant händer i verkligheten ständigt, regisserade av just sådana typer.

Det jag är mest orolig för är att utländsk säkerhetstjänst om x antal år gillrar en fälla åt Commachebossen via bulvaner, sätter denne i knivig sits som endast kan lösas genom att...

Här har vi helt enkelt inte råd med att "vara naiva eller inte se det komma".

Nästan som det ligger en satans förbannelse över detta arma folket.

Jag tvivlar inte på att JÅ är en mycket intelligent människa. Det har han visat prov på vid flera olika tillfällen, men att tro att han kan "outsmarta" de kriminella gängen som spelberoende är faktiskt inte så smart om han själv tror det.

På så vis är JÅ en reell säkerhetsrisk så länge han ger de gängkriminella tillgång till hans mest privata sfär.

Att dessutom ljuga om "att han inget visste" funkar liksom inte den här gången.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Hur man kan försvara umgänge med dessa typer övergår mitt förstånd.

Har de legat med varandra?
Citera
2024-10-07, 20:38
Medlem
evertduvets avatar
Sverigedemokraterna med lite extra sälta.
Var det inte Putin som också körde runt med farliga MC-gäng?
Fast man ska nog få en tydligare bild kring det hela.
Citera
2024-10-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Ändå sade ingen av dem något till partiledaren.
Skulle gissa dom alla känner till vem personen är, och har invaggats i bejakande beteendet att han ska betraktas som ok. Jimmie kan nog bli lite hämndlysten om man talar om för JÅ vad han borde göra. Det ligger i hans natur.

När media frågat, flera gånger både nu och förut, så bara avvisar topparna blasé genom typ "Nja det är inget jag känner till så mycket om" eller "Det är nog inga problem, han har varit polare länge" och liknande. Dom försöker komma undan själva, och tänker inte längre än så. Tänker att journalister är bara ute efter småsnaskigheter.

Dom ser sig inte som ett aktningsvärt 3e rikets största parti, som måste kunna skydda sig från lojalitetsmässiga infiltrationer från såväl kriminella, wallraffare, utländska spionintressen, eller folk som kan utöva utpressning från insidan osv. Dom ser sig som att 'ingen skulle våga göra något mot dom', för denne blir då av med sin egna parti-position. Dom ser sig mer som en intern klubb, typ som 'ett gäng grabbar' i gymnasiet gör, eller vissa mindre kriminella ungdomsgäng, baserade på kombination av hierarki, lojalitet och hot. Det är inte ett vuxet beteende med ansvarsfullt statsmannaskap, alls. Järnrörs-skandalen, fylle- och misshandel-skandaler, rasism-yttranden, samma tonårs-beteende liksom.
Senast redigerad av Robbinist 2024-10-07 kl. 20:44.
Citera
2024-10-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Nej det är inte riktigt sant. Sen tror jag de flesta unga politiker har levt lite vilde under sina rebellgiska unga dar. Som alla i SSU lyfter upp terrordådet med båten och strejkbrytarna.

Åkessons enda kamp här i politiken är ju uppenbart att lag och ordning ska gälla.
Hur kan du ha missat det?
Men du fokuserar helt på tvivelaktigheter för längesedan.
Om det nu var så hemskt att dem Hailade, varför brinner du inte för allt judehat som Islam drar med sig in i landet?

Jag röstar inte
Ok. Att du inte röstar är ett problem i sig, varför är du inne här på fb och vädrar dina åsikter som har 0% effekt på vårat land framtid och styre? Det är dock en sidofråga irrelevant till mitt svar. Jimmy vill bl stadsminister. För att tala till ett barn: Vet du vem Hitler är? Behöver jag säga mer?
Citera
2024-10-07, 20:39
Medlem
greta75s avatar
Det gick någon vecka efter att högern ÄNTLIGEN fått njuta lite av S lotteriskandal och vad gör Åkesson då?

Bjuder in gängkriminella till sitt bröllop.

😂😂😂

Det går inte att regisera bättre.

Ulf måste vara så sjukt trött på inkompetenta Sd.
Citera
2024-10-07, 20:40
Medlem
Som röstande på SD senaste 20 åren har jag stått ut med mycket. Men detta är och börjar bli för mycket.
Gängkriminalitet är fan inte okej bara för att det i stor utsträckning är svenskar i mc-gängen.
Det är klart svårare att ta Åkessons snack om hårda tag mot gängen när han själv har alldeles för nära kontakt med företrädare för de gäng han säger sig vilja bekämpa.
Uselt agerande av SD och Åkesson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in