Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-07, 20:16
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Menar du att 30 procent av svenska män är zombies?
Jag syftade på kärnväljarna, och de lär väl utgöra max hälften. Men 15% zombies ser jag som fullt troligt.
Citera
2024-10-07, 20:16
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Läste artikeln.
Det är ju uppenbart att dem knappt visste vem den andre var. Man kan inte välja sin partners avlägsna vänner.

Kan ju tycka att ha partimedlemmar som är öppet medlemmar i Terror organisationer är ett problem på riktigt ^^

Fint av Jimmy att bjuda in +1 och vara öppen som människa. Han är en humanitär kraft.

Trots att jag anser att de flesta SD-väljare är lågutbildade stolpskott och jag saknar definitivt förtroende för SD som parti, har jag i många år välkomnat storleksökningen i partiet för att de andra partierna ska reagera och agera. Hade också hoppats på att samarbetet med regeringspartierna skulle bana väg för ordentliga tag vad gäller migration, integration och lag och ordning. Men hans samröre med gängkriminella är spiken i kistan. Han måste definitivt avgå. Han är en stor säkerhetsrisk.
Citera
2024-10-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Fast vad är en "kriminell"?
Är man dömd och avtjänat sitt straff genom kriminalvårdens försorg så anses man ju vara återanpassad till samhället tills annat bevisats.
Nej det har du rätt i men Åkesson brukar ju tycka att man ska låsa in ”gängkriminella” på livstid. Samröre tycks ju räcka eller?
Citera
2024-10-07, 20:19
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Vet vi det?

Inbjudan till "Glitterfesten" talar väl för sig självt. Det är ju inte vem som helst som blir inbjuden till sådana föreställningar.

Dom hade kunnat bjuda x antal eldsjälar istället. Men då hade man inte fått frottera sig med kriminellt slödder med stor våldskapital och förmodligen allehanda diagnoser, som psykopati...

Vad gör man inte för verka tuff och känna pseudotuffingar?

Vad skickar det här för signaler till alla unga som växer upp?

Det här är illa och något måste göras. Däremot så tror jag inte Jimmies avgång är en lösning öht. På ain höjd en time-out.

Det här är värre än att ha nazister i ledningen.

Förstår som SDare att man känner sig manad att skydda toppfigurerna. Men det är inte rätt väg att gå. Det vore bättre om man ställer rimliga krav istället för en genuina lösningar.

Kriminaliteten är vår tids absoluta ödesfrågor. Man undrar ju onekligen hur fan de inblandade tänkte? Hybris?!!
Citera
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorersugerku
Då är ju dock en jävla skillnad på att umgås privat med någon eller att någon kommer fram och frågar om dom får ta en bild med en. Kan du inte läsa?

Av vad som framkommit så blir det lite löjeväckande att ta begreppet "umgås privat" i användning här men visst nog fan kommer det att bli striktare krav på vilka som bjuds in på liknande tillställningar framöver.

Förvånande att inte Jimmy och/eller SD gjort bakgrundskontroller på de inbjudnas respektive.
Klantigt och oproffsigt.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Jag syftade på kärnväljarna, och de lär väl utgöra max hälften. Men 15% zombies ser jag som fullt troligt.

Well, nu tycker mer än 60 procent som SD i deras profilfråga. Så då är 60 procent av befolkningen zombies.
Citera
2024-10-07, 20:20
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Tidö klausulen är nog rådande just nu då det är tyst från regeringen. Men det kommer inte hålla i längden. Regeringen med statsminister kommer att få uttala sig. SD är en säkerhetsrisk för Sverige det är fullständigt solklart.

Tuffe Uffe verkar behöva någon som går bakom med en kniv i ryggen för att våga agera. Titta bara hur trögt det gick till när Anna BK fick sparken.

Jag utgår ifrån att det pågår skademinimering och analysarbete inne på regeringskansliet just nu.

Tuffe Uffe får inte tappa ansiktet, men Jimmie ska också kunna glida undan från den reprimand han för syns skull kommer att få. Det blir roligt att se hur UK kommer att formulera den överslätande reprimanden mot JÅ.

JÅ får pudla lite pliktskyldigt och "ta avstånd från Gängtopparna" och de får ungefär två miljoner i "hush money" från SDs partikassa.

Ungefär där kommer det nog att landa tror jag.
Citera
Citat:
Känner du till Åkessons fritid? Att han träffat personer betyder inte att man umgås.

Fritiden?
Men har du läst artikeln??
De har ju för fan varit hemma hos Åkesson i hans trädgård årligen sedan 2016!!

Är du läskunnig?

Eller i din värld så känner man inte dem man själv bjuder hem till sitt eget hem och sin trädgård på intima privata fester?

Släpp ditt tuggande om Expo nu för det här har redan träffat fläkten och Åkesson är nedsmutsad upp till bara öronen.

Mc fjanten i Åkesson trädgård hade ju kopplingar till gäng skjutningarna som begick i ett köpcenter hörni Sverige.
Fan kan du ens försvara det?

Detta kommer inte gå över så snabbt som ni i SD vill. Detta är Åkesson värsta kris som ledarskribent skrev i massmedia för en stund sedan.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
https://www.svd.se/a/lwOpnG/sd-toppar-visste-om-gangkoppling-sade-inget

Ändå sade ingen av dem något till partiledaren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Läste artikeln.
Det är ju uppenbart att dem knappt visste vem den andre var. Man kan inte välja sin partners avlägsna vänner.

Kan ju tycka att ha partimedlemmar som är öppet medlemmar i Terror organisationer är ett problem på riktigt ^^

Fint av Jimmy att bjuda in +1 och vara öppen som människa. Han är en humanitär kraft.
Nej, visst är det fint? Av en person vid namn Jimmy Åkesson. Så vitt jag kan minnas så stod han på 90-talet och heilade Karl den 12:e dag i november i egenskap av VÄLLDIGT socialnationalistisk? SEN kämpade han sig genom stålbad för att tvätta sina öron och försöka bli folkkär. Men ränderna går inte ur. If you walk like a duck, look like a duck, sounds like a duck. Its a duck! Ledsen att säga: En opålitlig anka som står på kriminellas sida, så länge de inte är MENA. Utrota konkurrensen, typ.
Citera
Medlem
Vad nu än personkopplingen är på för nivå borde ju Jimmie förstå att det inte kommer gynna hans ställning, att media skulle hugga direkt.
Det vore ju illa för honom om den är så stark att han "inte kunde säga nej"
Då är ju frågan om han kommer kunna sitta kvar?
Citera
2024-10-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ändå sade ingen av dem något till partiledaren.
Säger de. Svårt att veta om det är sant eller om de gör allt för att skydda Den Store Ledaren.
För alla vet att det saknas en rimlig efterträdare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in