2024-09-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Du kan väl bjuda hem grabbarna på födelsedagskalas utan att ni har firat tillsammans tidigare? Ypperligt tillfälle att starta den traditionen. Jag gjorde så och uppslutningen blev fantastisk. Vi hade en så trevlig kväll och tidig natt att jag fortfarande får en härlig känsla inom mig när jag blickar tillbaka.

Kanske bjuder hem lite kompisar helgen före eller efter, det behöver kanske inte vara någon större grej än så faktiskt. Tack!
Citera
2024-09-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Ja jag tyckte det var asbra med pandemin. Folk höll avstånd i affären och det var lite folk överallt. Fattar inte folk som typ blev deppiga av det, herre gud vad överdrivet
Det är inte så konstigt eftersom människan normalt sätt är ett flockdjur men sen finns det vissa som är ensamvargar vilket jag antar att du är.
Citera
2024-09-27, 21:01
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jennnnu
Tack! Har också varit inne på att åka till Asien, hoppas att resan blir toppen för er!

Ja för fan, att resa själv är det häftigaste som finns!
Några av de bästa stunderna jag har haft är situationer jag har hamnat i när jag tagit mig fram på egen hand.
Citera
2024-09-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Låter som att du behöver åka till Amsterdam, knarka och knulla av dig lite

Är inte så sugen på att knarka. Knulla däremot vore inte så pjåkigt efter flera år av samma, men tror inte att Amsterdam är rätt ställe för mig.
Citera
2024-09-27, 21:02
Medlem
Citat:
Hur var det att åka till Prag själv? Kändes det bra eller önskar du att du stannat hemma?
Jag reste lite solo vid ungefär 30, i en situation ungefär som din. Hade inte gjort om det idag med facit i hand.

Ville nog mest resa bort från mig själv och min utbrändhet egentligen. Iallafall så har jag aldrig känt mig så ensam som jag gjorde då, varken förr eller senare faktiskt. Kan väl iofs ha att göra med att man är introvert av sig också.

Många här upprepar ju nästan som ett mantra, att resande är en bra medicin mot dåligt mående. Men ju äldre jag blir desto mer tycker jag tvärt om. Dvs det är rätt bortkastat att resa när man inte mår bra.
Citera
2024-09-27, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Ja för fan, att resa själv är det häftigaste som finns!
Några av de bästa stunderna jag har haft är situationer jag har hamnat i när jag tagit mig fram på egen hand.

Är absolut sugen men vet inte om jag skulle känna mig tillräckligt trygg. Hade gärna rest med en vän eller partner, finns så mycket att se och uppleva. Önskar att jag gjort det vid 20 dock.
Citera
2024-09-27, 21:07
Medlem
zombie-nations avatar
Skit i att fira. Jag har rest bort fast inom Sverige. Har sluppit att bli firad.
Citera
2024-09-27, 21:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Är inte så sugen på att knarka. Knulla däremot vore inte så pjåkigt efter flera år av samma, men tror inte att Amsterdam är rätt ställe för mig.
Isåfall rekommenderar jag Barcelona, Berlin eller varför inte Bangkok? Trevlig resa och grattis i förskott
Citera
2024-09-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Jag reste lite solo vid ungefär 30, i en situation ungefär som din. Hade inte gjort om det idag med facit i hand.

Ville nog mest resa bort från mig själv och min utbrändhet egentligen. Iallafall så har jag aldrig känt mig så ensam som jag gjorde då, varken förr eller senare faktiskt. Kan väl iofs ha att göra med att man är introvert av sig också.

Många här upprepar ju nästan som ett mantra, att resande är en bra medicin mot dåligt mående. Men ju äldre jag blir desto mer tycker jag tvärt om. Dvs det är rätt bortkastat att resa när man inte mår bra.

Jag är lite rädd att jag lägger pengar och semesterdagar på att fly och att jag sedan inte kommer att kunna njuta av semestern på grund av ångesten. Känner också att jag måste passa på att leva nu efter flera år av ett kasst förhållande.
Citera
2024-09-27, 21:12
Medlem
Airwave92s avatar
Jag spenderar mina födelsedagar genom att supa mig loss, brukar dra systembolaget dagen innan och sen nästa dag är allt redo för att glömma skitdagen, bara halsar i mig skiten och hoppas att jag somnar eller nåt

32 år är jag förresten
Citera
2024-09-27, 21:13
Medlem
Citat:
Om en månad fyller jag jämnt och jag har en sådan fruktansvärd ångest inför det. Livet blev inte alls som jag föreställt mig och även om jag inte är enbart olycklig så är just detta något som är riktigt jobbigt.
Jag har länge tänkt att jag skulle åka utomlands och fira stort, sökt semester för flera månader sedan. Men sen uppstod en massa ångest över livet och att vara lycklig så jag valde bl.a. att separera från min sambo för några veckor sedan. Så nu har jag ingen att åka med. Mina vänner har alla barn och partners och jag känner mig bara jobbig om jag ber om att bli firad. Vi har heller ingen direkt tradition av att fira varandra förutom ett telefonsamtal.

Jag har skjutit detta framför mig i hopp om att det ska klarna för mig, men icke. Så vad gör jag nu? Tar jag vara på min semester och åker utomlands helt själv? Jag är rädd att jag riskera att slösa bort pengar på att sitta ensam på ett hotellrum. Samt att ha en sådan brutal ångest över att sitta där ensam på min födelsedag. Eller ska jag bara stanna hemma och äta tårta med päronen? Känns som att jämna födelsedagar är en sådan hype som man bara måste fira med fest eller något annat storslaget. Någon som kan relatera, hur har ni hanterat det? Hur har ni firat "stora" födelsedagar?

Du går till sugarbaby site och säger samma sak, så hittar du någon att åka på semester med och ha sex och kul med

Seeking är största siten för det!
Citera
2024-09-27, 21:16
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Ja jag tyckte det var asbra med pandemin. Folk höll avstånd i affären och det var lite folk överallt. Fattar inte folk som typ blev deppiga av det, herre gud vad överdrivet
Det var det bästa med allt slippa folk står för nära så man nästan känner om dom har stånd eller ej och nyser en i nacken eller vad fan det kan vara. Härliga tider!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in