Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Nja, ha försökt förklara att jag är ute efter personliga erfarenheter...

Har en psykopat på mitt jobb som jag dejtade ett par ggr och tyvärr fick känslor för. Hade tack och lov aldrig sex. Det jag först och främst tänker på när jag tänker på henne är hennes ständiga status tänkande. Får jag hennes status att falla blir hon bindgalen.
-Hon älskar att få sina "icke allierades" status att falla men när man ger igen med samma mynt blir hon galen och kommer med lögner.
-Hon har spridit ut lögner om mina kollegor för att få mig att bråka med dem men jag genomskåda henne.
-Hon älskar att fjäska för sina allierade men älskar också att göra allt sin makt för att sänka dem som inte tycker om henne med intriger, lögner, skvaller och skitsnack.
-Under våra dejter ville hon bara att jag skulle snacka skit om våra kollegor så att hon kunde använda det som ett sätt att säta knivar i ryggen på mig om det visade sig att jag senare inte ville dansa efter hennes pipa.
-Hon älskar att bestämma och låtsas ha kompetens hon inte har.
-Hon säger att hon har hudcancer trots att hon åker till Spanien och Grekland för att sola. Tror allt är lögn men jag har sett hennes likbleka armar.
-Anpassar det som hänt på resan eller under helgen efter vem hon pratar med. Med äldre var det lugnt och stillsamt. Med yngre lyssnare var det hålligång dygnet runt.
-Innan avdelningsfester blir man jättepoppis men efter är man inte värd ett skit. Blev behandlad som en tunna skit i höstas men när julbordet blev utannonserat så skulle man ordna förfest, efterfest och skjuts till henne.
-Hon försöker vara social när hon vet att hon kan vinna något på det. Typ snappa upp skitsnack om någon som hon kan vända till sin egen fördel. Och hon är bara social med sina "fiender" när hon kan vinna något på det.
-På våran första dejt var hon skitspydig i början men när vi skulle skiljas var hon jättetrevlig efter att jag avslöjat att jag kommer ärva en hel del. Jag avslöjade det enbart för att jag visste att hon var dum i huvvet.
-Hon älskar också att lägga sin egen skuld på andra. Gör hon bort sig letar hon efter sätt att skuldbelägga andra.
Skulle säkert kunna skriva 10 ggr så mycket men jag ska till jobbet nu. Inser också nu att jag inte borde lägga så mycket energi på henne.