2024-09-29, 03:17
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Janne har en frisyr som gick hem hos brudar på 60-talet.
Han bör nog färga håret rött och ha en tuppkam frisyr.
Allt som drar fokus från hans extremt korta armar kan bara vara av godo för framgång hos det motsatta könet. Det mest suspekta med Guillou är dock att han är en identisk kopia av sin fru, man har ju hört om par som "växer ihop" men nån jävla måtta får det väl ändå vara:

https://cdn-stories.newsner.com/wp-c...rieskarp-1.jpg
Senast redigerad av brukstjack 2024-09-29 kl. 03:19.
Citera
2024-09-29, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Nej, det är nog du som har fel.
Det jag menade var att ICC har inte utfärdat en arresteringsorder för Netanyahu och han är således inte efterlyst. Däremot finns en "application for warrant on arrest" som lagts fram av en enskild domare och som inte har godkänts av domstolen än.
https://www.reuters.com/fact-check/p...rt-2024-08-14/

Jag backar på den delen av min kritik av ditt inlägg. Du har rätt i att det är en ”application of warrant”. Dvs själva domstolen har ännu inte behandlat den. Trevligt med någon som har koll på sina källor.
Citera
2024-10-04, 14:00
Medlem
Spenglermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du har väl rätt omkring att hans årtionden var på just 70- och 80-tal, jag är lite för ung för att ha upplevt det i realtid, själv fick jag upp ögonen för honom som just debattör, analytiker och allmän åsiktsmaskin i början mitten på 90-talet. Och hur man än vänder och vrider på det, så går det inte komma undan att han både hade och har en av landets skarpaste hjärnor och (ännu) vassaste pennor. Det är min åsikt. man behöver inte alltid dela hans åsikter fullt ut, men han är som regel alltid tänkvärd i sina texter.

Angående SVT håller jag med dig till fullo, det är ju ingen statshemlighet vart de (fortfarande) står politiskt, även om man tonat ner sin framtoning. Det lyser ju igenom, och inte mig emot; även om de predikar sin opartiskhet och "färglöshet" rent politiskt. Dock är det väl bitvis klädsamt, att de på senare år blivit mer vänsterkritiska, om än det i vissa falla inte är annat än spel för gallerierna. Men för trovärdighetens skull, gör det ju rätt. Men visst blev det väl en pseudokonflikt. Även om det inte blev någon pannkaka av det hela.

Mmm...
Klokt sagt...
👌👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in