• 1
  • 2
2024-09-17, 22:21
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Jag älskar spelet 3DSexVilla2 från thrixxx! Har snöat in på det helt de senaste åren efter att jag upptäckte vilka möjligheter som fanns, något som inte alls framgår av den simpla gratisversion de bjuder på. Men jag gjorde några köp och då öppnade en helt ny värld upp sig.

Det jag fastnade för först, var att man kan modifiera sina egna modeller efter tycke och smak. Man utgår från en basmodell och sedan ändrar man hur de ser ut i en customizer, ansikte, kropp, hårstil, make up etc. I den här bilden visar jag ett exempel på förvandling: basmodell - min modell.

Model customization

https://imgur.com/a/d9rZRef

Ett annat exempel:

https://imgur.com/a/HYN5Bq0

Vad man mer kan göra återkommer jag med om en stund.
Citera
2024-09-17, 22:31
Medlem
PatrickEkwalls avatar
De senaste åren?! Bor du på ett gruppboende?

Jösses!
Citera
2024-09-17, 22:46
Medlem
Enterprises avatar
Är det mer realistiskt än Sex Games?
Då avstår jag.
Citera
2024-09-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
De senaste åren?! Bor du på ett gruppboende?

Jösses!
Hur så?
Att det är just de senaste åren, eller att jag varit insnöad på det i några år?
Jag undrar därför att spelet är rätt gammalt och grafiken kan vara daterad jämfört med andra spel. Men jag har inte sett något porrspel som varit mer tilltalande.
Dessutom, jag har arbetat och gjort annat också under dessa år. Men min tid framför datorn har jag mest ägnat åt detta - och fotboll.
Citera
2024-09-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är det mer realistiskt än Sex Games?
Då avstår jag.
Om det bara är det där, svar ja. Definitivt.
Citera
2024-09-17, 23:18
Strax innan millennieskiftet hade jag ett datorspel där man gled runt i Vita huset som Bill Clinton. Osäker på om det gick att ha sex men blåsjobb av Lewinsky fick man.

Funderar i ibland på vad spelet hette, försökt googla men kan inte hitta det.

I övrigt är jag en jävel på att lägra brudar i GTA. Är detta liknande eller mer som Sex Games från slutet av 80-talet? Minns att det var lite väl avancerat för min smak, doggystyle och annat grovt.
Citera
2024-09-17, 23:28
Medlem
Man kan vidare animera porrscener själv. Och dela s.k. "poses" på en community. Man kan också ladda ned och använda sådant som andra medlemmar lagt upp; poser, modeller, kläder, "toys" (dvs saker som man kan röra eller flytta) eller "rooms", dvs miljöer, landskap och/eller rum.

Man kan göra 32 sekunder långa poser. Vanligen gör man kortare poser som går i en loop där den första och sista "rutan" (jag hittar inget bättre ord) är identiska. I början gjorde jag nästan uteslutande 32 sekunder långa animationer som var looper. Här är ett exempel på en sån, en av mina tidigaste:

Edit (det blev en tokig länk): https://www.thri.xxx/gamerotica/item/7533766

Man kan också sätta ihop flera poser till en längre film. Den ovan ingår i den första filmen jag gjorde, men här är den inne i själva spelet vilket syns på slutet om man är bekant med det.

Imorgon kan jag återkomma med fler och bättre exempel om intresse finns.

Jag har senaste året ägnat mig huvudsakligen åt det mest avancerade - att skapa mina egna "rooms". Det har jag gjort i Blender. Det är jättekul att ha lärt sig och jag visar gärna lite av det!
Senast redigerad av TreponemaPallidum 2024-09-17 kl. 23:41.
Citera
2024-09-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WP52
Strax innan millennieskiftet hade jag ett datorspel där man gled runt i Vita huset som Bill Clinton. Osäker på om det gick att ha sex men blåsjobb av Lewinsky fick man.

Funderar i ibland på vad spelet hette, försökt googla men kan inte hitta det.

I övrigt är jag en jävel på att lägra brudar i GTA. Är detta liknande eller mer som Sex Games från slutet av 80-talet? Minns att det var lite väl avancerat för min smak, doggystyle och annat grovt.
Ha ha, det låter roligt! Jag kan fråga mina amerikanska communityvänner, någon vet säkert. De flesta verkar vara i övre medelåldern som jag.
Tyvärr är jag inte bekant med vare sig GTA eller Sex Games. GTA har jag dock sett någon snutt av, jag tror grafiken är modernare där. Men hur man kan agera och vad av innehållet man själv kan skapa vet jag inget om.
Citera
2024-09-18, 00:27
Medlem
SmegmaFris avatar
Varför?
Sitter du och runkar till det?
Citera
2024-09-18, 00:35
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Man kan vidare animera porrscener själv. Och dela s.k. "poses" på en community. Man kan också ladda ned och använda sådant som andra medlemmar lagt upp; poser, modeller, kläder, "toys" (dvs saker som man kan röra eller flytta) eller "rooms", dvs miljöer, landskap och/eller rum.

Man kan göra 32 sekunder långa poser. Vanligen gör man kortare poser som går i en loop där den första och sista "rutan" (jag hittar inget bättre ord) är identiska. I början gjorde jag nästan uteslutande 32 sekunder långa animationer som var looper. Här är ett exempel på en sån, en av mina tidigaste:

Edit (det blev en tokig länk): https://www.thri.xxx/gamerotica/item/7533766

Man kan också sätta ihop flera poser till en längre film. Den ovan ingår i den första filmen jag gjorde, men här är den inne i själva spelet vilket syns på slutet om man är bekant med det.

Imorgon kan jag återkomma med fler och bättre exempel om intresse finns.

Jag har senaste året ägnat mig huvudsakligen åt det mest avancerade - att skapa mina egna "rooms". Det har jag gjort i Blender. Det är jättekul att ha lärt sig och jag visar gärna lite av det!

Är du utvecklingsstörd?
Citera
2024-09-18, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Varför?
Sitter du och runkar till det?
Det händer att jag med det syftet gör sekvenser som har runkabilitet, ja. Men mest gör jag filmer med handling och porrinslag. Det senare kan det vare mer eller mindre av och allt från bara lättklädda brudar till mer avancerad porr - dock bara sådan jag själv tycker om att se.
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Är du utvecklingsstörd?
Varför skulle jag vara utvecklingsstörd?
Det är jättekul att skapa! (Och lite väl svårt för den svagbegåvade.)
Jag styr också själv över den porr jag vill se.
Mer utvecklingsstört att passivt bara glo på den skit som pumpas ut från mainstream.
Citera
2024-09-18, 11:27
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jag styr också själv över den porr jag vill se.
Mer utvecklingsstört att passivt bara glo på den skit som pumpas ut från mainstream.

Det är iaf riktiga människor och är man inte helt inkompetent kan man rätt lätt välja ut exakt vad man vill se och inte.

Det där låter bara efterblivet och autistiskt men jag ber om ursäkt för mitt initiala ordval, jag var på dåligt humör i går.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-09-18 kl. 11:29.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in