• 1
  • 2
2024-09-18, 15:46
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Det är iaf riktiga människor och är man inte helt inkompetent kan man rätt lätt välja ut exakt vad man vill se och inte.

Det där låter bara efterblivet och autistiskt men jag ber om ursäkt för mitt initiala ordval, jag var på dåligt humör i går.
Jag håller inte med där. Det är svårt att hitta något som är riktigt värt att se i utbudet som finns, men det beror förstås på vad man vill se. Tycker man om vålds- och analsex eller förnedring, och inte bryr sig så mycket om hur tjejerna ser ut, finns det hur mycket som helst att välja mellan.
Själv är jag mest intresserad av att se vackra, sexiga tjejer mer eller mindre nakna. Det har blivit allt mindre av sånt på senare år. Porren har blivit grövre, mer extrem och mindre av det sköna. Men det är min åsikt och den kanske inte delas av alla. Sedan är det så, att jag tämligen sent i livet fick bra tillgång till internetporr. Skaffade bredband hemma för bara tio år sedan.

Men jag fick tidigt smak för tecknad eller animerad porr. Inte minst för att tjejerna var vackrare. Däremot var utbudet dåligt. Tills jag stötte på 3DSexVilla2.
Det är förvisso tecknat, men realistiskt. Det är inte frågan om "cartoon" som Simpsons eller manga, utan realistiska avbildningar. Och man kan som sagt producera sin egen porr helt efter eget bevåg.
En stor fördel med att det är tecknat är också, att man vet att ingen verklig tjej blir utnyttjad eller att någon trasig tjej gör saker som hon kommer att ångra senare i livet.

Vad du tycker är efterblivet begriper jag inte. Och jag är verkligen inte autistisk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in