Faktiskt inte, fint väder nu och helg så man skulle ju passa på?
Nej jag röker bara cannabis i dag för det ska i väg på kalas 🥳
precis. jag har aldrig träffat en heroinist som inte tog första steget till hasch först. men det kan man ju inte skriva öppet. för haschet är ju tydligen det nyttigaste man kan nyttja enligt många. rena hälsokuren sägs det vara. folk tenderar att bli jävligt intelligenta när dom röker.
Jag har inte tagit något utav detta sen förra året, så har haft det i en zip. Gissar på att det fortfarande fungerar att köra utan problem? Blir H dåligt efter ett tag?
Jag har inte tagit något utav detta sen förra året, så har haft det i en zip. Gissar på att det fortfarande fungerar att köra utan problem? Blir H dåligt efter ett tag?
Tänkte inte köra nu, utan i jul eller på nyår.
Det fungerar precis som senast så länge du inte haft det liggande i solen.
Har aldrig riktigt fastnat för opiater. Verkar som jag har väldigt hög tolerans.
Var rädd om dig. Att testa en gång kan leda till ett starkt beroende som är svårt att bryta och det är ett helvete. Men förstår dom som vill testa av ren nyfikenhet. Jag var likadan själv och fastnade, men för andra substanser.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!