2024-09-03, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Jungfrusilen.
Du kommer aldrig bli ren igen.
Om TS ens överlever..
Citera
2024-09-03, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
En polare kommer över med knark och verktyg om en stund och har två frågor.

Hur kommer jag vara på jobbet i morgon utöver att fått för få timmar att sova? Har inte haft problem tidigare då jag tagit sub och oxynorm.

Kommer jag käka något? Som tidigare med sub och oxy har det inte varit några problem att ha munch men heroin har man ju läst så mycket om ska vara hungers dämpande.

Tacksam för svar och inget annat.

Trevlig resa titta tillbaks i tråden om 10 år!
Ät lite men det är nog minsta bekymret.
Citera
2024-09-03, 19:49
Citat:
Kompisen kommer och ska hjälpa till första gången och hann inte med någon annan tid denna vecka.

Det är inte din vän!
Citera
2024-09-03, 19:51
Medlem
Citat:
Kompisen kommer och ska hjälpa till första gången och hann inte med någon annan tid denna vecka.

Du inser att detta är det dummaste du kommer ha gjort i livet va?

Han är INTE en vän. Det är en sak som är säkert
Citera
2024-09-03, 19:53
ta pizza och en starköl istället
Citera
2024-09-03, 20:13
Du kanske borde prova oxy istället? Som jag förstått ska effekterna av oxy vara rätt lika det man får från heroin åtminstone om man använder oxy med lite högre styrka. Oxy känns liksom säkrare då det är ett läkemedel o inte tillverkat på gatan. Heroin känns smutsigt o typ värsta drogen man kan ta. Nu har jag bara erfarenhet av oxy i låga doser och är ingen missbrukare med erfarenhet så kanske är jag ute o cyklar
Citera
2024-09-03, 20:25
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Du kanske borde prova oxy istället? Som jag förstått ska effekterna av oxy vara rätt lika det man får från heroin åtminstone om man använder oxy med lite högre styrka. Oxy känns liksom säkrare då det är ett läkemedel o inte tillverkat på gatan. Heroin känns smutsigt o typ värsta drogen man kan ta. Nu har jag bara erfarenhet av oxy i låga doser och är ingen missbrukare med erfarenhet så kanske är jag ute o cyklar

Har redan testat oxy och det är trevligt 👍
Citera
2024-09-03, 20:35
Medlem
Citat:
Har redan testat oxy och det är trevligt 👍

Det är för trevligt. Föreställ dig då vad H är.

Varför vill du förstörs ditt liv, mår du dåligt och har inga andra alternativ? Är du bara nyfiken och vill testa så har du alldeles för mycket att förlora.
Citera
2024-09-03, 20:48
Medlem
Lacoztes avatar
Fuck din polare, skit i det. Asså helt ärligt vad tror du kommer hända? Sluta häng med luffare och skärp dig.
Citera
2024-09-03, 20:56
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Fan va gött. Den lär bli fin. Klart du kan jobba imorgon. Du kommer må Gud. Avundsjuk.
Citera
2024-09-03, 20:59
Medlem
Citat:
En polare kommer över med knark och verktyg om en stund och har två frågor.

Hur kommer jag vara på jobbet i morgon utöver att fått för få timmar att sova? Har inte haft problem tidigare då jag tagit sub och oxynorm.

Kommer jag käka något? Som tidigare med sub och oxy har det inte varit några problem att ha munch men heroin har man ju läst så mycket om ska vara hungers dämpande.

Tacksam för svar och inget annat.

Knarka inte! Sök hjälp istället.
Finns så mycket annat än att fastna för elände.
Senast redigerad av Povdeluxe 2024-09-03 kl. 21:02.
Citera
2024-09-03, 21:15
Medlem
Citat:

Vilken kompis?

Hoppas livet var kul så länge det varade. Ett tips, se till att få i dig en överdos och dö direkt om du är så jävla efterbliven.

Du kommer bli en börda för samhället och förstöra för hela din omgivning när du ljuger och stjäl.

Finns nog med förtappade drägg som det är.

Svar på frågorna:
Du kommer vara värdelös på jobbet och du kommer inte vara hungrig under ruset.

Hur du är på jobbet spelar dock ingen roll då du kommer att få sparken snart iallafall.

Horse-pundare kan inte sköta något arbete.
Senast redigerad av Blomsterklet 2024-09-03 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in