2024-09-06, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Fullständigt tok roligt, idag när de flesta kvinnor har en fnaskig självbild som ideal, vad är inte då alla män om inte torskar eller accepterade rövhåls narkomaner.
Det horas det fnaskas och sugs och delas kända och okända könssjukdomar, vad fan bryr jag mig om det, vad är den stora OAW känslan, ge mig ett G ge mig ett upphöjt H och stick o brinn för i helvete!

Det låter som att du tar det här lite väl personligt. Varför så arg?

Finns du möjligen med på listan? 🤫
Citera
2024-09-06, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men vad var det horan SA om Gre*der egentligen? Att han var feminist eller hur var det.

Jag störtade in i tråden, förväntade mig en massa smask. Inte ett enda namn.

Greider? Det är ju självklart ett skämt, lika trovärdigt som att Ulf Kristersson skulle vara inblandad.

Varför kan ingen vaska fram några riktigt oväntade namn?
Citera
2024-09-06, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq

Greider är väl ett oväntat namn, vem tror på att han skulle gå till prostituerade?
Citera
2024-09-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Jag störtade in i tråden, förväntade mig en massa smask. Inte ett enda namn.

Greider? Det är ju självklart ett skämt, lika trovärdigt som att Ulf Kristersson skulle vara inblandad.

Jag skulle med gott mod påstå att de flesta namnen är oväntade.
Citera
2024-09-06, 19:49
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Greider är väl ett oväntat namn, vem tror på att han skulle gå till prostituerade?
Det vore väl nåt riktigt bra om han nu på ålderns höst fick sig ett rejält skjut! Killen verkar dessutom lyckats få en frist från allvarlig cancer. Om han kan få upp den borde han lägga pengarna på mer horor och testa allt han drömt om.

GW är annars en känd kåtbock och knullade säkert horor tidigare, det har han väl nästan erkänt.
Även om han inte kan knulla som en 17 åring så finns det ställningar och metoder om han bara kan få upp den.
Kul tråd även om allt pekar på att ludret ljuger om om det mesta...
Citera
2024-09-06, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Tack!
Det var väl egentligen alltid rätt uppenbart att Astrid var en coochee-lover till torsk. Märks inte minst i hennes böcker där hon sexualiserar flickor och placerar mycket makt och pengar i händerna på dem.

Ogift dessutom. Skönt att det är ute nu så man slipper fortsätta hyckla.
Tror du på den här listan, fler döda innan horan är född
Citera
2024-09-06, 20:52
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Varför inte? Killen är knappast en brudmagnet som har groupies hängande utanför DD:s lokaler.
Att han är gift med Berit och har en dotter, är inget som kan hindra en kåt man...
Killen har dessutom visat på dålig moral då han av skatteskäl skrivit sig på annan ort....
Vem kan lita på en sån? Sosse dessutom!
Citera
2024-09-06, 21:22
Medlem
Riddars avatar
543 inlägg och allt är i princip bara skit!
Kom igen nu Flashback! Ni fattar väl att detta är ett psykfall som försöker göra pengar på detta.
Denna tråd är ett bevis på varför världen ser ut som den gör…
Citera
2024-09-06, 21:38
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
543 inlägg och allt är i princip bara skit!
Kom igen nu Flashback! Ni fattar väl att detta är ett psykfall som försöker göra pengar på detta.
Denna tråd är ett bevis på varför världen ser ut som den gör…
Ja det är väl så de flesta anser.
Att det däremot finns kåtbockar som knullar horor är heller ingen nyhet.

Just den där kvinnan ger mig vibbar och jag är säker på att hon knappast har några bevis....
Citera
2024-09-06, 21:42
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Ja det är väl så de flesta anser.
Att det däremot finns kåtbockar som knullar horor är heller ingen nyhet.

Just den där kvinnan ger mig vibbar och jag är säker på att hon knappast har några bevis....

Hon är väl om något bevis på att sätta den mediala linsen på före detta prostituerade för att smutskasta sexköp inte är någon vidare bra metodik.
Citera
2024-09-06, 22:04
Medlem
Kan ändå tycka att om någon frivillig säljer sin kropp för sex utan någon utomstående påtryckning så ser jag inget problem med det.
Citera
2024-09-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitlip
Hon gillar nog det mesta
Har du länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto