Det står väl var o en fritt att börja konkurrera med Flashback med liknande koncept o starta nått nytt? Om jag inte minns fel har Flashback t.o.m. "Copyleft". Men frågan är om det finns någon som har lika mycket engagemang, tålamod och ihärdighet som admin för att lyckas?
Jag skulle gissa på att admins önskan är att någon sådan person tar över när han själv går i pension, och inte att servrarna ska "brännas upp". Om admin blir senildement får väl nån gode man styra upp det?