Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-08-17, 18:16
  #1
Medlem
Mesharrys avatar
Har sett att en del pojkar har jeans som hänger så mycket där bak att man både ser kallingar och röven. Ska det vara så? Vet de om hur flarninga de ser ut? Vet deras mammor om detta, eller byter de i smyg? Har även sett varianter där jeansen hänger ned där fram och blottar kallingen.
Citera
2006-08-17, 18:21
  #2
Medlem
Sir_Niclass avatar
Garvar högljutt varje gång en sån mupp korsar min väg.
Ser för jävligt ut.
Citera
2006-08-17, 18:23
  #3
Medlem
Sir_Niclass avatar
btw, NEJ, dom vet inte om hur "flarninga" dom ser ut. Det gör det förstås
än roligare.
Citera
2006-08-17, 18:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry
Har sett att en del pojkar har jeans som hänger så mycket där bak att man både ser kallingar och röven. Ska det vara så? Vet de om hur flarninga de ser ut? Vet deras mammor om detta, eller byter de i smyg? Har även sett varianter där jeansen hänger ned där fram och blottar kallingen.
Ser bedrövligt ut deras mödrar ligger nog sömnlösa om nätterna och skakar av ilska men vad kan dom göra? Jo dra in veckopengen tills byxorna åker upp
Citera
2006-08-17, 23:26
  #5
Medlem
KalleRs avatar
Värst är när detta fenomen kompliteras med mössa mitt i sommaren.
Citera
2006-08-18, 06:08
  #6
Medlem
Skit-Kjells avatar
menar ni under arslet då eller? mina brallor brukar glida ner för att mina skärp är helkassa, händer att man går runt med dom hängandes lite grann på röven
Citera
2006-08-18, 07:59
  #7
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleR
Värst är när detta fenomen kompliteras med mössa mitt i sommaren.
Jo, det är märkligt med mössa mitt i sommaren. Men tror du inte att det kan bero på att pojkarna har öroninflamation och att deras mammor har sagt till dem att ha mössa på huvudet och fetvadd i örat?

Annars om man bär mössa på sommaren så kan enda anledningen vara att huvudet är tomt och mösshållare är den enda funktionen

Fan vad skadat! Och som någon skrev tidigare, de verkar inte medvetna om hur jävla dumma de ser ut
Citera
2006-08-18, 13:51
  #8
Medlem
hateworks avatar
de är snyggt med häng som ronny och ragge skulle sagt.
Citera
2006-08-18, 14:05
  #9
Medlem
Sir_Niclass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skit-Kjell
menar ni under arslet då eller? mina brallor brukar glida ner för att mina skärp är helkassa, händer att man går runt med dom hängandes lite grann på röven


Räknas inte riktigt, även om det definitivt ser skabbigt ut.
Nä, det är det medvetna, medelst för stora byxor framtvingade, sk "Gällivare-hänget" detta handlar om.

Detta mupp-mode har vad jag förstår sina rötter någonstans i skate/snowboard/hipphÅpp-kulturen. Att det är praktiskt att ha vida och rymliga kläder då man utför trippelsaltomortaler med sin rullbräda inses med lätthet. Att brallorna måste hänga på halva röven är dock inte lika självklart.
Citera
2006-08-18, 14:17
  #10
Medlem
Sir_Niclass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatework
de är snyggt med häng som ronny och ragge skulle sagt.

Ur en scen i filmen Liar Liar (http://www.imdb.com/title/tt0119528/) :
Max Reede: My teacher tells me beauty is on the inside.
Fletcher: That's just something ugly people say.

Parallellen här är uppenbar. Arselmodet uppfanns förstås av ngn med en
synnerligen platt och ful röv, så vederbörande slapp visa den i ett par normala jeans.
Så är det förstås!
Citera
2006-08-18, 14:23
  #11
Banned
Jagärlitesvensks avatar
Tror inte att dom i första hand försöker attrahera medelålders 501 män alt. volvoraggare, vilket ni verkar vara.
Citera
2006-08-18, 14:23
  #12
Medlem
Läskigs avatar
Jag har både hängiga byxor och mössa på sommaren, kan inte bli snyggare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback