Citat:
Ursprungligen postat av
HORSVERIGE
Det där är nog vanligare än man tror. Man märker det inte bara på smink utan t. ex. på batterier. Ett av världens bästa batterier ska väl vara Eneloop och de tillverkas på samma fabrik som IKEAs "Ladda". Vill man ha kvalitet och spara sina pengar skaffar man alltså "Ladda".
Jag har faktiskt hört att när det gäller batterier så ska man köpa IKEA's då det ska vara bland de bästa.
Så kan det ju också vara med Caia. Fabrikerna tillverkar inte uteslutande skräp utan också bra produkter (vad som nu är bra med krämerna och sminket låter jag vara osagt). Det kan vara så att Caia inte köper värdelösa saker. Men det som jag tycker är intressant i så fall är vad säljer Caia en produkt för i butik och vad har samma produkt med andra etiketter för pris i butik?
När det gäller IKEA så kan det mycket väl vara så att IKEA har lägre priser på batteriet än vad tillverkaren själva har. När det gäller Caia så har jag en förutfattad tro att Caia tar ut extrema överpriser.
Om det nu är så här över huvud taget som spekulationen går.
Citat:
Ursprungligen postat av
HORSVERIGE
När det kommer till Caia så vet jag inget förutom att Bianca är kopplad till märket. Begriper inte varför föräldrar inte ser till att upplysa sina döttrar om bra kvalitet istället för att gå efter nåt undermåligt som en kändis blir mångmiljonär på.
Du har väl sett hur samhället och barnen i det fungerar idag. Föräldrar curlar sönder sina barn totalt. De klarar ju inte varken skola eller fritidsintressen idag. De är trasiga och mår piss. De har det lugnare än vad vi hade det förr i tiden men ändå slår deras "livsstress" över och de yrar i huvudet på ungarna.
Föräldrarna är mest fokuserade på att samla woke-poäng och ser inte att allt faller.
Då träder en tjej som Bianca in med ett ansikte som ser ut som plast och en blick som är helt empatilös. Hon har vuxit upp med kändisskapet sen bebis och även hon är söndercurlad och tvär-narcissist. Hon låter som alla trasiga tjejer vill låta och de ser upp till henne.
Hon tar helikopter till någon konsert och det får stora artiklar i tidningar och bubbel, pengar sprutar ut ur henne. Hon beskriver att hon köper sex och hyllas för det, medans Paolo Roberto som också köper sex förlorar allt.
Tjejer idag är uppvuxna som curlade narcissister och ser då givetvis upp till den som är mest av det.