Kamala och trump är ju lika mörka i hyn, ska trump också komma ut som svart för att få vinster
Japp, de har ju samma hudfärg när man ser dem sida vid sida där. Vilket inte är så konstigt eftersom hon bara är 25% svart. Eller snarare 25% brun antar jag, för de flesta negrer i USA brukar vara bruna. De äkta svarta negrerna med kolsvart hud finns mest i Afrika och är inte lika vanliga. Trump ser nog lite mörkare ut i hyn egentligen för han ser mer solbränd ut.
Du tycker alltså att Doald har bättre kunskaper i nationalekonomi än vad Kamala har? Kan du peka på något som han har yttrat som tyder på det?
Trump är en narcissist. Han lyssnar inte på någon. Han hade kunnat vara en bra ledare om han lyssnat på andra, som vet bättre.
I ditt sista stycke skriver du 'ni'. Är du gammeldags och artig eller är du bara korkad?
Med ni menar jag du och dina gelikar.
Trump är den han är och jag har aldrig gillat honom. Jag gillar dig och Kamala Harris och hela eran spyfärdiga falskhet och känslomanipulativa floskande ännu mindre dock.
Det är egentligen allt ni någonsin har. Spela på känslor och gaslightande moralkakor. Godhetsnarcissism.
Jag vet vad Trump och hela jävla mupphögern världen över egentligen är. Eran fågelskrämma. Skurken i manuset ni behöver så att ni kan peka på det och säga "MEN DET HÄR ÄR ALTERNATIVET!!!!" Det är den rollen han och hela jävla Konservatismen fyller åt er. Så att resten av er kan komma undan med att se fina och goda ut. Men det är ni inte. Ni är sjuka.
Senast redigerad av torstenferdinand 2024-09-11 kl. 04:33.
Roligt att se att Trump är så medveten om hur hopplösa hans chanser är, att han redan innan debatten ens startat helt gett upp sin retorik och mest bara svarar pliktskyldigt på frågorna med sina gamla numera urvattnade självförhärliganden, fjärran från sitt gamla jag.
Kamala å andra sidan tar poäng efter poäng och får det ena tillfället efter det andra att skratta åt Trumps trams.
Alan Lichtman vet hur rätt han har, Kamala vinner inte bara debatten, hon kommer vinna valet med en landslide.
Eftersom alla pro-Demokrat kanaler totalt bryter sändningen eller kör med "vitt brus" och myrornas krig i tv-rutan antar jag att Trump vinner debatten överlägset.
Trump är en ljugande pajas precis som vanligt. Men Kamala Harris... är hon verkligen det bästa Demokraterna kan plocka fram efter Biden?? Vilket jävla skämt. Hon svarar ju inte heller på någon fråga utan väljer att spendera sina anföranden på att köra snyfthistorier. Hon svamlar för mycket också. Båda svamlar.
Beklagligt, men jag tror Trump vinner i November...
Harris gjorde bra ifrån sig. Hon balanserade allvar väl med att skratta bort Trumps tok.
Trump: "They're eating the pets! I've seen people on television!"
Harris: [skrattar, skakar på huvudet, betraktar Trump med ett roat och fascinerat uttryck som perfekt fångar en frisk persons reaktion på Trumps galna babblande.]
Moderatorn: "ABC News did reach out to the city manager there and they've had no specific reports of any harming of pets from individuals in the immigrant community."
Trump: "But I've seen people on television!"
Moderatorn: "I'm not taking this from television, I'm taking this from the city manager."
Trump: "...people saying my dog was eaten by people that went there."
Moderatorn: "Again, the city manager says there's no evidence of that. Vice President Harris I let you respond the rest you've heard."
Harris: "Ah..." [skrattar] "I mean, talk about extreme. This is I think one of the reasons I in this election I actually have the endorsement of two hundred republicans who have formally worked with George Bush [etc].