Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 04:23
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Det är väl ABC som håller debatten och inte CNN?

Ja, och jag har skrivit tidigare att CNN åstersänder debatten med sina loggor. Jag har redan sagt att jag hade fel om det, men här kommer det en gång till: Jag trodde CNN hade debatten för den stream jag tittar på står "CNN" på flera ställen men det är ABC som håller i debatten.
Citera
2024-09-11, 04:24
Avslutad
Trump tog tillbaka debatten när det handlade om utrikespolitik. Nu börjar de med något woke skit om ras. De är uppenbarligen ute efter the black vote.
Citera
2024-09-11, 04:24
Medlem
Märker att Kamala ganska många ggr nu återkommit till temat, vi vill inte ha denna sortens ledare (Trump) och orsakerna räknas upp. Lite olika varje gång, men återkommande tema är det.
Citera
2024-09-11, 04:25
Bannlyst
På twitter erkänner Trumps väljare att Harris gör bättre ifrån sig men tänker ändå inte rösta på henne.
Citera
2024-09-11, 04:26
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
ABC håller Kamala i handen och bär vatten för henne. Hon kan ännu mindre om det du påstår Trump inte kan något om.

Men den här debatten fick ni dit ni ville helt klart. Ni lät Trump äta Biden bara för att rulla ut en "Yaas Queen Slaay" setup.
Du tycker alltså att Doald har bättre kunskaper i nationalekonomi än vad Kamala har? Kan du peka på något som han har yttrat som tyder på det?

Trump är en narcissist. Han lyssnar inte på någon. Han hade kunnat vara en bra ledare om han lyssnat på andra, som vet bättre.

Citera
2024-09-11, 04:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Tror jag inte. USA är större än presidenten och oavsett den som sitter vid makten är makten så pass stor att man måste förhålla sig vid den. Trump är bra på strong arming, men det säger inte att det minskar risken för kärnvapenkrig.

Risken ökar ännu mer ju längre narcissistiska demokrater är i vita huset. Jag påstår inte ens att det varit eller blir bra med Trump. Men det blir värre med Harris.

Allt är så tillrättalagt för henne. Precis allt. Det är äckligt.
Citera
2024-09-11, 04:27
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Fattar inte Trumps sjuka onödig lögner som är så enkla att kolla upp.
Jag tror de flesta som redan är "frälsta" har överseende med hans retorik. Men Kamala.lär.ha vunnit en och annan osäker mittenväljare ikväll.
Citera
Avslutad
Samtliga tidningar kommer ge segern till Harris.
Citera
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
På twitter erkänner Trumps väljare att Harris gör bättre ifrån sig men tänker ändå inte rösta på henne.

Är väl problemet med debatter. En person som kan intala dig att det är OK att vara fattig är "skönare" än en person som kan göra dig rik. Sen håller jag med om att Kamala är mer konkret än Trump, men det är knappast förvånande.
Citera
2024-09-11, 04:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Trump tog tillbaka debatten när det handlade om utrikespolitik. Nu börjar de med något woke skit om ras. De är uppenbarligen ute efter the black vote.

Förstår inte varför han inte nämner hur populär han brukade vara bland svarta när han var democrat. Han var mycket populär bland hip hoppare och liknande skit. Knappast en white supremacist.
Citera
2024-09-11, 04:28
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Risken ökar ännu mer ju längre narcissistiska demokrater är i vita huset. Jag påstår inte ens att det varit eller blir bra med Trump. Men det blir värre med Harris.

Allt är så tillrättalagt för henne. Precis allt. Det är äckligt.

Vad förväntar du dig? Såklart träsker hellre lutar åt Kamala.
Citera
2024-09-11, 04:29
Medlem
ziracorns avatar
I havet a plan. Såååååå mkt Anni Lööf (C) över Kamala. Dom är skrämmande lika innehållsmässigt och retoriskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in