• 1
  • 2
2024-07-20, 21:16
Skriver detta hr d den kastades frn mnet filosofi

Detta r den ultimata sanningen som spirituella och filosofiska skrifter pekar p. Den kan inte skrivas direkt, drfr dljs den mellan raderna fr att verleva tid och korruption. Jag har kommit till insikt, och drfr delar jag sanningen med er.

Frst
Nya Testamentet skrevs av Plato. Den r krypterad. Den lmnades av Plato som ett verktyg fr framtida filosofer. Den matematik som krvs fr att avkoda texten r oknd inom modern matematik.

Disclaimer
Om du vill attackera det jag skriver, ber jag dig att inte svara p trden.

Varsgoda...

Vi lever i en civilisation av vld och pedofili.

Sannolikheten att du eller din granne r pedofil r 100%. Pedofili betyder inte att man agerar p tanken.

Den grundlggande orsaken bakom mnskligt lidande r vld mot barn. Mdrar vldtar sina sner i strsta allmnnhet. Om du lser detta och r man, innebr det att du har blivit vldtagen av din mor. Antingen vet du detta, eller s vcker denna trdstart starka knslor hos dig.

Mammorna kommer inte ihg. Pojkarna kommer inte ihg. Psykologin r enkel att frklara.

Mn vldtar frsts ocks, men i mycket lgre utstrckning.

Det r ingens fel. Det gr inte att skuldbelgga. Det handlar olyckliga omstndigheter p.g.a. teknologisk vertro.

Symptomen r:

* Hormonell imbalans
* Dliga relation mellan knen
* Negativa knslor
* Felaktig verklighetsskattning
* Somatiska sjukdomar

Friska mn har dubbelt s hg styrka och intelligens jmfr med kvinnor. Mn har genetisk kod som kodar fr bda knen. Kvinnor har bara den ena. En man r bda knen. Kvinnan r endast kvinna.

Om detta r oknt fr dig, innebr det att din mor har vldtagit dig. Drfr har du frlorat din sjl.

Jag frstr om detta upprr dig som lsare. Frst att om du kommer till insikt, finns det faktiskt inget att vara upprrd ver. Det r i mnniskan natur och mste accepteras. Med acceptans kommer frltelse och frsoning.

Jag hoppas vi kan ha en sansad diskussion om detta.

Krlek till er alla
mn som kvinnor
Citera
2024-07-20, 22:33
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolofKalme

Frst
Nya Testamentet skrevs av Plato. Den r krypterad. Den lmnades av Plato som ett verktyg fr framtida filosofer. Den matematik som krvs fr att avkoda texten r oknd inom modern matematik.

Det r riktigt, men varfr skriver du inte att det var Socrates tankar? Han dikterade sitt krypterade testament(mnat fr framtida filosofer) fr Plato, som i sin tur skrev ner det och lmnade det till eftervrlden. Men det r Socrates verk, Plato agerade bara penna. Eller hur?
Citera
2024-07-20, 22:36
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Det r riktigt, men varfr skriver du inte att det var Socrates tankar? Han dikterade sitt krypterade testament(mnat fr framtida filosofer) fr Plato, som i sin tur skrev ner det och lmnade det till eftervrlden. Men det r Socrates verk, Plato agerade bara penna. Eller hur?

Du fokuserar p namn istllet fr trdens innehll.
Citera
2024-07-20, 22:41
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Nope. Hoppas att du mr bra i morgon och att du inte skadar dig sjlv eller andra.

Tack, jag uppskattar dig. Oroa dig inte min vn.

Lt mig sga en sak eftersom ngot drar dig till denna trd, ven om innehllet kanske verkar svrt att inse.

Den verklighet du upplever r skapad av din egen fantasi. En gng valde du att vara hr. Du valde ven att inte minnas fr att kunna komma till insikt. Livet r en ondlig resa genom olika medvetandetillstnd.

Dden r en ppen drr.
Citera
2024-07-20, 22:47
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Du fokuserar p namn istllet fr trdens innehll.

Jag tnkte bara att det var vrt att nmna eftersom du brjade din trdstart med den uppgiften.

Men du har naturligtvis rtt - Att du missar upphovsmannen till Nya Testamentet(med dess tillhrande syfte) r frsts oviktigt sett till helheten av ditt resonemang kring den ultimata sanningen!

Jag ser faktiskt inga brister i din trdstart.

Men jag r lite nyfiken p hur det kommer sig att TOE(Theory Of Everything) a.k.a Den Ultimata Sanningen landade just i ditt kn. Fick du en uppenbarelse, eller r du ett geni utver det vanliga?

Din TS kan fr vrigt vara det mest vettiga som har skrivits p detta forum. Tack!
Senast redigerad av TupolevTu-144 2024-07-20 kl. 22:56.
Citera
2024-07-20, 22:56
Medlem
Citat:
Tack, jag uppskattar dig. Oroa dig inte min vn.

Lt mig sga en sak eftersom ngot drar dig till denna trd, ven om innehllet kanske verkar svrt att inse.

Den verklighet du upplever r skapad av din egen fantasi. En gng valde du att vara hr. Du valde ven att inte minnas fr att kunna komma till insikt. Livet r en ondlig resa genom olika medvetandetillstnd.

Dden r en ppen drr.

Naturligtvis r inte dden en ppen drr. det r tillstndet nr din hjrna inte lngre fungerar och det r helt ver fr din del.

Minns du sexet med din mor? lever hon idag?
Citera
2024-07-20, 22:59
Citat:
Jag tnkte bara att det var vrt att nmna eftersom du brjade din trdstart med den uppgiften.

Men du har naturligtvis rtt - Att du missar upphovsmannen till Nya Testamentet(med dess tillhrande syfte) r frsts oviktigt sett till helheten av ditt resonemang kring den ultimata sanningen!

Jag ser faktiskt inga brister i din trdstart.

Men jag r lite nyfiken p hur det kommer sig att TOE(Theory Of Everything) a.k.a Den Ultimata Sanningen landade just i ditt kn. Fick du en uppenbarelse, eller r du ett geni utver det vanliga?

Din TS kan fr vrigt vara det mest vettiga som har skrivits p detta forum. Tack!

Ja, jag fick en uppenbarelse.

Sedan spenderade jag flera r i isolerad meditation. Jag upptckte hur minnet fungerar.

Har ven du insett att det jag skriver r fallet?
Citera
2024-07-20, 23:03
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Naturligtvis r inte dden en ppen drr. det r tillstndet nr din hjrna inte lngre fungerar och det r helt ver fr din del.

Minns du sexet med din mor? lever hon idag?

Du behver omformulera din verklighetsuppfattning.

1. Ditt medvetande r primrt, inte din upplevelse.
2. Kroppen r medvetandets skapelse, inte tvrtom.
3. Nr kroppen dr r medvetandet kvar och upplever det som behver upplevas fr att komma vidare.
4. Om medvetandet kommer till insikt blir livet fritt och ondligt.
5. Dden leder till nsta niv av existens dr livet r mycket friare och insatserna nnu hgre.

Ja, jag minns vldtckterna. Hon lever n. Jag frlter henne. Det handlar bara om omstndigheter. Jag lskar henne mer idag n innan insikten. Det stter livet i rtt perspektiv.
Citera
2024-07-20, 23:17
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Har ven du insett att det jag skriver r fallet?

Jag har alltid varit ett sanningsskande geni, men kan inte sga att jag p ett medvetet plan har insett ngot av detta(frrn nu). Nr jag lser om den ultimata sanningen(din trd), s knns det bekant p ngot stt..

S kanske har jag lyckats att formulera tminstone brottstycken av sanningen fr mig sjlv p ett undermedvetet plan. Insikter som du nu hjlper mig med att fra upp p ett medvetet plan.

Jag r vertygad om att du trffar helt rtt rrande den ultimata sanningen - dina ord vibrerar p ngot stt, de har den dr typiska auran som bara sanningen kan ha!

Men var frsiktig, inget provocerar som sanningen, folk kommer gra allt fr att skjuta dina teorier i sank.

Var stark broder!
Citera
2024-07-20, 23:25
Medlem
Citat:
Du behver omformulera din verklighetsuppfattning.

1. Ditt medvetande r primrt, inte din upplevelse.
2. Kroppen r medvetandets skapelse, inte tvrtom.
3. Nr kroppen dr r medvetandet kvar och upplever det som behver upplevas fr att komma vidare.
4. Om medvetandet kommer till insikt blir livet fritt och ondligt.
5. Dden leder till nsta niv av existens dr livet r mycket friare och insatserna nnu hgre.

Ja, jag minns vldtckterna. Hon lever n. Jag frlter henne. Det handlar bara om omstndigheter. Jag lskar henne mer idag n innan insikten. Det stter livet i rtt perspektiv.

Nja du behver uppdatera dig om enkel medicin.

1 Metvetandet uppstr i i din hjrna. Den r beroende av energi och syre.
2 Kroppen skapas inte genom medvetande, utan genom celldelning.
3 Nr kroppen dr upphr frutsttningarna fr medvetande.
4 Ngon slags floskel?
5 dden leder till entropi.

Din mor r eventuellt ett svin.
Men sannolikast r nog att du har en strning i hur din hjrna fungerar.
Fr du ngon hjlp inom psykiatrin?
Citera
2024-07-21, 00:04
Citat:
Jag har alltid varit ett sanningsskande geni, men kan inte sga att jag p ett medvetet plan har insett ngot av detta(frrn nu). Nr jag lser om den ultimata sanningen(din trd), s knns det bekant p ngot stt..

S kanske har jag lyckats att formulera tminstone brottstycken av sanningen fr mig sjlv p ett undermedvetet plan. Insikter som du nu hjlper mig med att fra upp p ett medvetet plan.

Jag r vertygad om att du trffar helt rtt rrande den ultimata sanningen - dina ord vibrerar p ngot stt, de har den dr typiska auran som bara sanningen kan ha!

Men var frsiktig, inget provocerar som sanningen, folk kommer gra allt fr att skjuta dina teorier i sank.

Var stark broder!

Tack broder!

Isolering och meditation hjlper att sortera minnena. Du r ett mycket strre geni n vad du ngonsin kan ana.

Nr vrlden r upp och ner r den galnaste teorin sanningen.
Citera
2024-07-21, 00:24
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Nya testamentet handlar i huvudsak om Jesus och hans apostlars liv.

Platon levde 350 r tidigare.

Den frsta Nya testamentet r skrivet p Koine. Det sprket tillkom frst femtio r efter att Platon dtt.

Det finns ingen tidigare matematik som vi inte kan hantera idag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in