• 3
  • 4
2024-12-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Hur var det här med att vända kinden till? Har prästjäveln inte läst sin bibel ordentligt?
Förflutet inom polismyndigheten ger vibbar av kvinnomisshandlare.
Citera
2024-12-27, 17:22
Medlem
Om någon vill förklara hur man lägger skärmdumpar på sms och om det är lagligt att göra så? Så kan jag definitivt lägga upp här att vad jag skriver stämmer
Citera
2024-12-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Ja, verkar lite hysterisk..
Jag har bevis och har utrett honom i förfrågan av våra gemensamma resurser och kontakter inom olika väsen.
Citera
2024-12-27, 17:27
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thruthteller
Jag har bevis och har utrett honom i förfrågan av våra gemensamma resurser och kontakter inom olika väsen.

Hur kommer det sig att du använder mobilen om du vet att den är avlyssnad?

Om du fått skyddat boende pga mobilen så borde den vara inlämnad som ett steg i bevisen du säger dig ha?
Citera
2024-12-27, 17:40
Citat:
Om någon vill förklara hur man lägger skärmdumpar på sms och om det är lagligt att göra så? Så kan jag definitivt lägga upp här att vad jag skriver stämmer

Du kan ladda upp bilder här, men dom försvinner efter ett tag: https://gofile.io/home
Citera
2024-12-27, 17:44
Medlem
Citat:
Hur kommer det sig att du använder mobilen om du vet att den är avlyssnad?

Om du fått skyddat boende pga mobilen så borde den vara inlämnad som ett steg i bevisen du säger dig ha?
Jag packar lägenhet just nu, fick jag förra veckan efter operationen och har inte flyttat ännu. Men ska göra det, igen. Din polare sitter och ringer mig och försöker få mig att sluta skriva sanningen här och du försöker smutskasta här. Trevligt. Damage control funkar ej vid bevis
Citera
2024-12-27, 17:49
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Jag packar lägenhet just nu, fick jag förra veckan efter operationen och har inte flyttat ännu. Men ska göra det, igen. Din polare sitter och ringer mig och försöker få mig att sluta skriva sanningen här och du försöker smutskasta här. Trevligt. Damage control funkar ej vid bevis

Min polare? Nej du.
Jag frågar genuint varför du använder en mobil som du är säker på är avlyssnad?
Citera
2024-12-27, 18:29
Medlem
Citat:
Min polare? Nej du.
Jag frågar genuint varför du använder en mobil som du är säker på är avlyssnad?
Ja, det står i kodningen på certifikat på mobilen. Och flera ip adresser är lokaliserade samt polisen på riks har sett det. Varav jag ska flytta till kvinnojour utan telefon. Hela skriptet körs på annan ip och kodas om då och då. Med funktioner som att spela in, ändra skript, läsa och radera sms utan min vetskap, ringa eller omdirigera samtal med programmet....
Citera
2024-12-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Var framkommer det att han är en svenska kyrkan-präst? Artiklarna är låsta så har inte läst dem.
Han var det. Jobbar inte men är inte avkragad. Långt ifrån kristen
Citera
2025-01-23, 17:32
Medlem
jessiejamess avatar
Citat:
Ja, det står i kodningen på certifikat på mobilen. Och flera ip adresser är lokaliserade samt polisen på riks har sett det. Varav jag ska flytta till kvinnojour utan telefon. Hela skriptet körs på annan ip och kodas om då och då. Med funktioner som att spela in, ändra skript, läsa och radera sms utan min vetskap, ringa eller omdirigera samtal med programmet....

Hoppas att han innan sitter och läser här och fattar att du vet om att han har koll på din mobil, låter som en läskig rackare det där
Citera
2025-01-27, 12:06
Medlem
jessiejamess avatar
Bumpar den här tråden då jag är nyfiken på hur det gått med saken i fråga. Är han dömd nu? Hur går det för tjejerna? Har det hänt någonting mer?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in