Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-14, 15:55
Jag ser inte att det skulle vara orimligt att han är republikan.

Här om dagen slog mig tanken att Biden kunde ligga risigt till när kritiken växte mot honom pga hans ålder. Fler medier har gått ut med statistik att majoriteten av amerikaner tycker han är för gammal, men han vägrar kliva av. Nu när demokraterna själv börjar be honom kliva av, och han fortfarande vägrar, kanske någon blir desperat och ser enda utvägen att ha ihjäl honom för att få en ny kandidat som eventuellt kan vinna över Trump.

Republikaner borde kunna ha samma resonemang.
Citera
2024-07-14, 15:57
Medlem
Tidigare klasskamrat uttalar sig, vilket knappast minskar oklarheten kring GM:s motiv.

Citat:
One former classmate, who confirmed photos of Crooks, told The Post, “He didn’t seem like really weird or anything. I would have pegged him as a Republican.”

The classmate added: “He was more of a loner. He probably had a friend group, but not many friends.

GM donerar till demokraterna samma dag som Biden installeras.
Citat:
He also made a single $15 donation to the liberal ActBlue political action committee on Jan. 20, 2021 — President Biden’s Inauguration Day,
https://nypost.com/2024/07/14/us-news/pictured-thomas-matthew-crooks-who-shot-trump/
Citera
2024-07-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedReed

Här om dagen slog mig tanken att Biden kunde ligga risigt till när kritiken växte mot honom pga hans ålder. Fler medier har gått ut med statistik att majoriteten av amerikaner tycker han är för gammal, men han vägrar kliva av. Nu när demokraterna själv börjar be honom kliva av, och han fortfarande vägrar, kanske någon blir desperat och ser enda utvägen att ha ihjäl honom för att få en ny kandidat som eventuellt kan vinna över Trump.

Skillnaden är att Trump är Republikanernas ENDA chans att ta makten från de korrupta Demokraterna…
Citera
2024-07-14, 16:00
Medlem
Varför har alla såna här gärningsmän dubbel-namn
Citera
2024-07-14, 16:00
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedReed

Inte jag heller. Republikaner är inte en homogen grupp som tänker likadant och har samma värderingar. Häromdagen tillkännagav RNC att de tar bort kravet om ett nationellt förbud mot abort. Detta för att locka mittenväljare. Detta var en bomb som slog ner i hos den kristna högern. Detta är typ den kristna högerns viktigaste fråga och har varit det sen 80-talet. Det är ett enormt skifte.

https://www.forbes.com/sites/tylerroush/2024/07/08/new-trump-backed-gop-platform-drops-40-year-old-call-for-national-abortion-restrictions/
Citera
2024-07-14, 16:03
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Crooks kopplingar till Antifa är väl ännu inte helt verifierade, men han ska tydligen ha varit inblandad i en Antifa-demonstration i Minneapolis 2021.

Kan du länka till en trovärdig källa? Minneapolis ligger väldigt långt ifrån Butler i pennsylvania så det låter inte så troligt att en 17-åring åker dit för en politisk manifestation (BLM George Floyd?) när han egentligen ska vara hemma och plugga till prov.
Citera
2024-07-14, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Killen har tydliga drag av utvecklingsstörningen autism. Coca-cola bottnarna vi alla sett i amerikanska high-school filmer (ögat är det känsligaste organet för störningar i livmodern) och extremt bred snorränna (en annan stark indikation på autism). Han ser ut som bubbles från trailer park boys på flera foton.
Ser också drag av FAS, fetalt alkoholsyndrom.
Citera
2024-07-14, 16:05
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Fast vänstern har inte ens förmågan att urskilja vilket kön de har, än mindre risk att de kan skjuta.
Vänstermänniskor är samhällets bottenskrap vilket bevisas gång på gång.

Håller inte med, högermänniskor är egoister och tänker bara på sig själva!

Trump är en idiot men förtjänar inte att skjutas som den gris han är!
Citera
2024-07-14, 16:07
Medlem
fragolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
120 meter är ingenting med ett normalbra inskjutet vapen. Man behöver inte ens kikarsikte. Jag talar av egen erfarenhet (dock sköt jag prick på tavla inte huvuden).

Citat:
Ursprungligen postat av qh
I så fall verkar det som skytten inte ens tränat på att skjuta innan han försökte på sig detta.

Kan det möjligen bli skillnad i stressnivån att göra detta på en skjutbana eller i skarpt läge där man vet att FBIs snipers när som helst skjuter tillbaka? Eller vad vet jag
Citera
2024-07-14, 16:07
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankefrihet
Och du har ingen aning heller. Historiskt brukar det aldrig vara så…

Spelar ingen roll, du saknar underlag. Du påstår dig veta, det gör inte jag. Ser du skillnaden? Ingen av oss har någon aning om GMs uppväxt varit dysfunktionell, men en traumatisk uppväxt är överrepresenterad hos mördare. Därför bör dörren hållas öppen.

Citat:
Childhood abuse is a factor that has received much attention in the media and academic circles in recent years, fuelled by the claims of many serial murderers that they suffered child abuse at the hands of a parent or guardian. While evidence has shown not all victims of child abuse grow up to be criminals or abusers themselves, there is a heightened risk associated with childhood trauma and anti-social behaviors for personality disorders and criminal activity in later adult life.
https://www.crimetraveller.org/2015/07/serial-killers-childhood-abuse/
Citera
2024-07-14, 16:08
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det är nog en viss skillnad att skjuta bra på en tavla och skjuta på en fd president när polis/secret service är brevid.

Ja men men nån timmes träning så borde han fixa det!

Säger inte att man är nån skarpskytt direkt med på 100 meter sitter en liknande rörligt mål 9 av 10 gånger särskilt med kikarsikte!

Man blir nästan konspiratorisk, gjorde Trumpen det hela mot sig själv?!
Citera
2024-07-14, 16:09
Medlem
Zloths avatar
Han ser ut som en klassisk vänstercuck som hänger på Reddit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in