Citat:
Ursprungligen postat av
SegPanda
Okej? Tror du jag bryr mig om du tror mig eller inte? Jag och andra har personligen plockat när vi svettats i 25-30 grader sol, inte för att anekdotiska bevis betyder något men men... Och som jag skrev, så har det varit med perioder av regn innan och rätt fuktighet, tryck i luften och olika typer av höjder. Lär dig innan du uttalar dig.
Var inte min mening att såra dina känslor med min nyfikenhet. Tänkte att du kanske visste något som missats.
Finns en del liknande anekdoter på shroomery men det är just det. Dock håller jag inte med om att det saknar betydelse.
Försökte lära mig därav min fråga. Kul attityd.