2024-07-12, 10:11
Medlem
Vem bryr sig?

Handlar inte om barn de köpt sex av... ungefär lika intressant som vem som röker hasch!

Överförmyndar känslan sitter djupt i vissa individer verkar det som. Och nä, aldrig köpt sex. Inte för jag har nåt problem med det.. inte varit i en sån situation bara. Hade inte velat riskera hiv.. o sex me kondom e pointless.
Citera
2024-07-12, 10:13
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Fup

https://gofile.io/d/Z9h5jO

.
Tusen tack
Citera
2024-07-12, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
När började man mörka alla namn på icke-misstänkta i en Fup?
Beror på omständigheterna. Om det kan vara förtal att publicera uppgifterna så är nog polismyndigheten försiktig med uppgifterna av förståeliga skäl.

De borde vara det iaf... har de gjort nå brottsligt ska de åtalas.. att gå bakvägen me nå häxprocess för att bevisen inte räcker el man inte pallar dra i det är knappast förenligt med god etik.
Citera
2024-07-12, 10:22
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartkrutsskalle
Beror på omständigheterna. Om det kan vara förtal att publicera uppgifterna så är nog polismyndigheten försiktig med uppgifterna av förståeliga skäl.
Jag har aldrig råkat på att polismyndigheten mörkat uppgifter med motivering att de skulle utgöra förtal när det handlar om aktiva parter i en polisutredning.
De kan ofta inte ens mörka vittnen eller deltagare trots att namnet kan innebära fara för personens liv och hälsa.

Citat:
De borde vara det iaf... har de gjort nå brottsligt ska de åtalas.. att gå bakvägen me nå häxprocess för att bevisen inte räcker el man inte pallar dra i det är knappast förenligt med god etik.
Nej, det är en del i bevisningen som åtalet bygger på - och därför är det konstigt om det mörkas - inte tvärtom.
Citera
2024-07-12, 11:18
Medlem
sandyhells avatar
På sida 359 i FUP börjar swish-listan.
Citera
2024-07-12, 11:47
Medlem
Finns det någon man som på riktigt bryr sig om sådana här listor? Känns som klassiskt kvinnoskvaller fnittrandes och tillgjort fördömandes över ett par glas rödvin.
Citera
2024-07-12, 12:12
Medlem
KillPus avatar
Blattar är kraftigt överrepresenterade i listan. Lite kul att t ex förekommer 3 st olika Börjesson. Farsan med söner som hade kul?
Citera
2024-07-12, 12:15
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audiemurphy12
Finns det någon man som på riktigt bryr sig om sådana här listor? Känns som klassiskt kvinnoskvaller fnittrandes och tillgjort fördömandes över ett par glas rödvin.
Det lustiga i den här kråksången är att uthängningen helt missar målet. I stort sett alla männen på den här listan är invandrare och invandrare har inte den svenska feministiska betingningen så skamkultur biter inte lika hårt. Vi ser samma sak när Dumpen hänger ut någon arab-gädda. Ofta får Flashback inte ens fram namnet och när det sker så händer oftast ingenting ändå eftersom social skam inte biter på människor som inte är en del av Svenssoneriet. Landsmännen bryr sig inte, alternativt får aldrig veta eftersom man inte följer svenska sammanhang och svensk kultur.

Det är verkligen intressant hur extremt polariserat Sverige är och i vilken liten trång bubbla den etniska ursprungsbefolkningen befinner sig.
Citera
2024-07-12, 12:33
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audiemurphy12
En hel del har ju rätt ovanliga efternamn (om vi talar om de som har svenska namn). Jag har svårt att tänka mig att de INTE bryr sig om det kommer fram till fru/flickvän, arbetsgivare, kollegor, träningskompisar osv osv.

Det är väl få män som stolt sträcker på sig och skryter om att de köper horor...
Citera
2024-07-12, 12:33
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det lustiga i den här kråksången är att uthängningen helt missar målet. I stort sett alla männen på den här listan är invandrare och invandrare har inte den svenska feministiska betingningen så skamkultur biter inte lika hårt. Vi ser samma sak när Dumpen hänger ut någon arab-gädda. Ofta får Flashback inte ens fram namnet och när det sker så händer oftast ingenting ändå eftersom social skam inte biter på människor som inte är en del av Svenssoneriet. Landsmännen bryr sig inte, alternativt får aldrig veta eftersom man inte följer svenska sammanhang och svensk kultur.

Det är verkligen intressant hur extremt polariserat Sverige är och i vilken liten trång bubbla den etniska ursprungsbefolkningen befinner sig.
Du får läsa om listan. Väldigt många är svenskar. Exakt fördelning har jag inte räknat ut men det handlar om en ganska stor andel.
Citera
2024-07-12, 12:38
Citat:
Du får läsa om listan. Väldigt många är svenskar. Exakt fördelning har jag inte räknat ut men det handlar om en ganska stor andel.

Kollade två sidor där var 25%-33% svenska namn.
Citera
2024-07-12, 12:39
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Man ser det man vill se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in