2008-09-19, 09:40
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Näe
Tror ej det som jag vill läsa kommer att stå i boken och det prov på skrivnade som jag har sett från denna man i hans blogg, får mig ej att längta efter denna bok.

Någon som vet vem som skrivit boken egentligen? Nyhlén?
Citera
2008-09-19, 14:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois

Jag har läst om hans kommande bok några gånger tidigare men jag kan inte minnas att det någonsin stått nåt om att någon annan är inblandad, men det visar sig väl med tiden.

Ur Metro-artikeln:

"Om en filmatisering blir verklighet hoppas Fadde att få spela rollen som sig själv och se sin son i rollen som honom som liten. "

Det är allt att ha tänkt i förväg på vad som kan ske med boken. Den skulle visst sträcka sig från barnsben och fram till nu. FINNS det verkligen så stort intresse för Fadde egentligen eller är jag bara dåligt insatt i hans liv pro Linda?
.
Citera
2008-09-19, 14:09
Medlem
MissTakens avatar
Alltså...SÅ stort intresse kan det inte finnas, det räcker med att kolla in rubrikraden där det måste förtydligas att han är Farmors ex...
.
Citera
2008-09-19, 15:16
Medlem
*Aine*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
En Lasse Jansson, Fadde berättar om honom på sin blogg:
http://fadde.se/#post2
Citera
2008-09-19, 16:08
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag har läst om hans kommande bok några gånger tidigare men jag kan inte minnas att det någonsin stått nåt om att någon annan är inblandad, men det visar sig väl med tiden.

Ur Metro-artikeln:

"Om en filmatisering blir verklighet hoppas Fadde att få spela rollen som sig själv och se sin son i rollen som honom som liten. "

Det är allt att ha tänkt i förväg på vad som kan ske med boken. Den skulle visst sträcka sig från barnsben och fram till nu. FINNS det verkligen så stort intresse för Fadde egentligen eller är jag bara dåligt insatt i hans liv pro Linda?
.

Om det blir en filmatisering så vet jag vilken min favoritscen kommer att vara: När Fadde och hans gorillapolare på Spy bar blir uppläxade av Bas Rutten under hans besök i Sverige Sen finns det ju mycket humormaterial också, för jag brister ut i skratt varje gång som denna grottmänniska försöker utrycka sig på något annat sätt än att genom spänna musklerna och slå sig på bröstet.
Citera
2008-09-19, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Om det blir en filmatisering så vet jag vilken min favoritscen kommer att vara: När Fadde och hans gorillapolare på Spy bar blir uppläxade av Bas Rutten under hans besök i Sverige Sen finns det ju mycket humormaterial också, för jag brister ut i skratt varje gång som denna grottmänniska försöker utrycka sig på något annat sätt än att genom spänna musklerna och slå sig på bröstet.

Nu är ju inte Fadde känd för att spänna muskler eller vara en hårding direkt. Anledningen till att han klarat sig ett par gånger är pga hans överreklamerade/nedpundade brorsa.

Men en grottmänniska är han allt.
Citera
2008-09-19, 16:45
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Han lever i samma drömvärld som Linda! Kan ingen nypa dom i armen så dom vaknar?
Citera
2008-09-19, 16:56
Medlem
thabitas avatar
... tror till och med att Fadde och Linda gick i samma skola, bägge två särskriver å de grymmaste.
Citera
2008-09-19, 19:21
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Fadde har ju bevisbart riktigt låg intelligens. Kolla in detta:

Citat:
När jag ringde och frågade om han ville skriva min bok sa han ja direkt, men han ställde ett villkor.

-Det ska inte bli nåt Se & Hör i bokform. Jag vill att läsarna ska få krypa in under huden på dig och att vi kör klassresan från Syrien till Stureplan, sa han.

Klassresa? Jo han är ju resejournalist…

Det verkar som om Fadde inte fattade att det handlade om en klassresa från fattig till... nåja, inte så fattig. Inte en fysisk resa där man förflyttar sig mellan två punkter.. Hoho.

Värdet av Faddes bok är noll och intet. Fadde har erkänt att han ljugit i edsvurna vittnesmål i tingsrätten.

Om han inte kan tala sanning under ed i tingsrätten, hur ska vi ngnsin kunna tro på ngt han säger.
Citera
2008-09-19, 21:19
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Fadde har ju bevisbart riktigt låg intelligens. Kolla in detta:

Det verkar som om Fadde inte fattade att det handlade om en klassresa från fattig till... nåja, inte så fattig. Inte en fysisk resa där man förflyttar sig mellan två punkter.. Hoho.

Värdet av Faddes bok är noll och intet. Fadde har erkänt att han ljugit i edsvurna vittnesmål i tingsrätten.

Om han inte kan tala sanning under ed i tingsrätten, hur ska vi ngnsin kunna tro på ngt han säger.

kan så vara att han tog sig ända till Stureplan, men att jobba som dörrvakt är ju inte samma sak som att jobba på nåt kontor där...
Citera
2008-09-19, 22:44
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Aine*
En Lasse Jansson, Fadde berättar om honom på sin blogg:
http://fadde.se/#post2

Aha, tack!
Citera
2008-09-19, 23:13
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Titta här:

http://fadde.se/#post32

Nu planterar han även knark som han sen rapporterar in till polisen. Han ringde garanterat kvällstidningarna innan. Men de skrev såklart inte ngt om det. De e nog trötta på hans uppenbart regisserade nyheter och vill inte uppmuntra till mera dylika stollerier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in