2009-09-04, 18:08
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Pheeew ...
....... o det var länge sedan, i en dörr länge sedan glömd!

Då kan du vara lugn. Men gör för fan inte om det
Citera
2009-09-04, 19:57
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ano-rexia
Vad fin Susanne var i den vackra klänningen.
Hon är för fin för skabb-arabskrället.
Jag begriper inte hur någon som ridit på stora ståtliga hästar hela sitt liv, plötsligt rider på en åsna...
Den där frasen skall jag lägga på minnet, kan alltid vara bra att ha till hands...
Citera
2009-09-04, 20:17
Bannlyst
Nolla

Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Den där frasen skall jag lägga på minnet, kan alltid vara bra att ha till hands...
Till vadå Akbar?
Citera
2009-09-04, 20:24
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Exakt hur mycket bör man skämmas om man har arbetat tillsammans med trådens diskussionstopic?

Inget! Då jag har släkt som OXÅ jobbat med Flödder!
Och enligt denne person, så är Flödder en hyfsad arbetsgivare.
Och att allt gick som på spår till flödder drabbades av kåtslag och gick ner sig i Patsyträsket.

Sedan finns det tydligen en annan, mer mörk orsak till att det blev som det blev. Som har med flödders personliga sfär och inget med Patsy att göra.
Citera
2009-09-04, 20:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskatt
Hahahaha

Har ni spanat in hans tjänster på http://www.fadde.se/tjanster.html

Säkerhet
Events - det kan handla om t.ex. mässor, konferenser, utställningar, utbildning i säkerhet och konflikthantering, team building eller entréinsläpp till krogar och privata tillställningar.
Bodyguard - kanske du är i behov av en tillfällig bodyguard för något särskilt tillfälle.

Utredningar
Privata undersökningar, t.ex. spaning och efterforskningar.
Bakgrundskontroll av ny personal.

Larmsystem
Bedömning av ditt behov av brand- och inbrottslarm avseende privat boende eller företag.

Andra tjänster
Föreläsningar om t.ex. säkerhet och konflikthantering.

Han är verkligen en superman, eller som en snäll Rambo som hans flickvän kallade honom i hänt extra

Hade jag pengar skulle jag anställa honom som bodyguard och sedan tvinga honom sitta och vaka över mig när jag sippar bärs med polarna, kanske skicka iväg han på spaning utanför lägenheten emellanåt.

Korförhör med folk som är inbjudna, lite bakgrundskoll på dom som ska få komma in i mitt råtthål.

Han får inte jobba som bodyguard. Han måste få godkänt från länsstyrelsen. Alltså jobbar han svart.

Så hur det blir med jobbet som nanny för den där nya sångfågeln står för tillfället skrivet i stjärnorna.
Citera
2009-09-04, 21:15
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Han får inte jobba som bodyguard. Han måste få godkänt från länsstyrelsen. Alltså jobbar han svart.

Så hur det blir med jobbet som nanny för den där nya sångfågeln står för tillfället skrivet i stjärnorna.

Och apropå nanny så får han väl snart lov att flytta till landet. Bonntanten och han planerar ju för bröllop och BARN nästa år. Hujedamej
Citera
2009-09-05, 09:05
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Han får ju följa med och se biffig ut utan länsstyrelsens tillstånd. Men har har ju inga särskilda befogenheter heller.

Jag hoppas Fadde sysslar med omvärldsanalys. Här är ett företag som jag har kommit in kontakt med som konkurrerar med Fadde www.incasec.se

Där kan man bland annat läsa
Citat:
In Casec kan erbjuda en unikt samlad kompetens.
Våra säkerhetskonsulter har utbildning och gedigen erfarenhet från polisen, försvarsmakten, säkerhetsbranschen, näringslivet och inom juridiken – både nationellt och internationellt.

En konsekvens av detta bolags analyser är att det är få svenska bolag som arbetar i Riga i Lettland idag. Fadde analyser hindrade dock inte Snoop Dogg från att uppträda där förra året.
Citera
2009-09-05, 11:03
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Han får ju följa med och se biffig ut utan länsstyrelsens tillstånd. Men har har ju inga särskilda befogenheter heller.

Jag hoppas Fadde sysslar med omvärldsanalys. Här är ett företag som jag har kommit in kontakt med som konkurrerar med Fadde www.incasec.se

Där kan man bland annat läsa

En konsekvens av detta bolags analyser är att det är få svenska bolag som arbetar i Riga i Lettland idag. Fadde analyser hindrade dock inte Snoop Dogg från att uppträda där förra året.

Flödder får agera som vilken svennebanan som helst. Dvs nödvärn. Annars så är det att hålla nävar och fötter i styr!
Citera
2009-09-07, 19:15
Medlem
Tagelapas avatar
Ja det blev som man befarat. Bloggen kolar och även denna tråd. Tyvärr.
Jag var in och läste bloggen från 31/8 och fram till idag. Booooring.
Bilder på eländig kost, kastruller, soffor i foajéer och i övrigt nada.
Korta trista inlägg utan större mening.
Herregud karln är ju så tråkig så klockorna stannar. Nu har han också rasat från plats 114 till 127 på bloggtoppen. Alltid något.
Ta mig fan om inte Biondas blogg är mer intressant med febertermometrar, snorpapper, foglossningar och allmän "hänighet".
Och då jävlar i min lilla låda är det kris............

Men som sagt den här tråden kommer kanske igång igen när rättegången kör igång.
Citera
2009-09-07, 21:12
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ja det blev som man befarat. Bloggen kolar och även denna tråd. Tyvärr.
Jag var in och läste bloggen från 31/8 och fram till idag. Booooring.
Bilder på eländig kost, kastruller, soffor i foajéer och i övrigt nada.
Korta trista inlägg utan större mening.
Herregud karln är ju så tråkig så klockorna stannar. Nu har han också rasat från plats 114 till 127 på bloggtoppen. Alltid något.
Ta mig fan om inte Biondas blogg är mer intressant med febertermometrar, snorpapper, foglossningar och allmän "hänighet".
Och då jävlar i min lilla låda är det kris............

Men som sagt den här tråden kommer kanske igång igen när rättegången kör igång.

Ja, varför i h-e envisas många bloggare med att ta kort på sina mattallrikar? Lionda och Fadder är tyvärr inte de enda. Är de stolta över att de kan äta själva eller vad fan är det?
Fast det är klart, efter Anna Skippers analyser av avföring så får man kanske vara nöjd med att det inte är den delen av matspjälkningen man får se.
Citera
2009-09-07, 22:42
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Ja, varför i h-e envisas många bloggare med att ta kort på sina mattallrikar? Lionda och Fadder är tyvärr inte de enda. Är de stolta över att de kan äta själva eller vad fan är det?
Fast det är klart, efter Anna Skippers analyser av avföring så får man kanske vara nöjd med att det inte är den delen av matspjälkningen man får se.

*ryser* Huvva! Ge inte tvättstugerambon några ideer nu. Han är ju inne här och snokar mellan varven.
Å andra sidan skulle det inte förvåna mig om han började med sådant också. Allt för att hålla intresset för hans fåniga person vid liv.
*spysmiley*
Citera
2009-09-10, 11:28
Medlem
m68s avatar
Vilken härlig mansgris Fadderullan är.

Tv-inspelning & städning nästa
Susanne har kommit fram till Stockholm och en ostädad bostad! Ingen vacker syn att visa upp direkt, med all disk och kläder som ligger överallt! Har inte hunnit göra det fint hemma! Men då passar det ännu bättre att hon är här!

Hon har lite att göra efter tv-inspelningen

Och vilket härligt blattehem mamma har, som gjort för att stå kopplad vid spisen.

http://sv.tinypic.com/r/24y7kg4/3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in