2006-12-08, 12:11
Medlem
Spoke_islands avatar
Intelligensatleten Fadde

kunde väl räkna ut med arslet o en bit krita att han skulle bli rökt när han gick ut i pressen om vaktövergrepp, mened och rasism bland dörrvakterna. Det finns garanterat icke en människa i den branchen som vill ta i Fadde med en tång nu. Det är så dags att sitta o storgråta som en jävla fjolla nu när fogden snor kåken av honom. Linda får väl börja sporta o sälja dosan så dom får in lite cash flow.
Citera
2006-12-08, 13:25
Medlem
Ignatius Is avatar
Är det någon som har Faddes mailadress?

Jag överväger seriöst att betala hans puttefnaskiga skatteskuld på villkor att han eller hans "flickvän" ALDRIG, NÅGONSIN OCH UNDER INGA OMSTÄNDIGHETER syns i någon sorts media igen.

Det räcker fan nu. Jag vill inte veta att det finns såhär sorgliga människor.
Citera
2006-12-08, 13:29
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Är det någon som har Faddes mailadress?

Jag överväger seriöst att betala hans puttefnaskiga skatteskuld på villkor att han eller hans "flickvän" ALDRIG, NÅGONSIN OCH UNDER INGA OMSTÄNDIGHETER syns i någon sorts media igen.

Det räcker fan nu. Jag vill inte veta att det finns såhär sorgliga människor.

Fast vi vet ju hur bra hans "flickvän" är på att hålla löften. Jag ska aldrig vika ut mig igen osv. Så dina pengar går nog till spillo är jag rädd.
Citera
2006-12-08, 13:32
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken
Fast vi vet ju hur bra hans "flickvän" är på att hålla löften. Jag ska aldrig vika ut mig igen osv. Så dina pengar går nog till spillo är jag rädd.

Det finns ju kontrakt.
Citera
2006-12-08, 13:36
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Det finns ju kontrakt.

Så sant, så sant. Kanske snubben på din avatar kan tänka sig att göra "nåt" med Fadde om de bryter kontraktet. Det lönar sig inte att hota Linda med att han ska göra "nåt" med henne, då kanske hon bryter kontraktet just därför!
Citera
2006-12-08, 14:12
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken
Så sant, så sant. Kanske snubben på din avatar kan tänka sig att göra "nåt" med Fadde om de bryter kontraktet. Det lönar sig inte att hota Linda med att han ska göra "nåt" med henne, då kanske hon bryter kontraktet just därför!

Nej nej nej..

Alltså. Du skriver ett papper som villkorar vad Fadde & Linda måste göra för att få pengarna, vilket är att aldrig synas i media igen. Möjligen kan man ta med en paragraf om att de även bör hålla sig till någon mindre ort i mellansverige. I samma sekund som Fadde bryter detta blir han återbetalningskyldig med en rätt saftig ränta. Och eftersom Fadde &Linda tjänar pengar på sitt mediehoreri så torde det vara ganska lätt att utkräva pengar. Egentligen blir det ju en god affär för mig, eftersom Fadde &Linda sannolika totala oförmåga att hålla sig borta från r"rampljuset" torde skapa en skuld som växer kraftigt och som han aldrig kommer kunna betala varvid han blir livegen och gladeligen tar vilket jobb som helst.
Citera
2006-12-15, 14:31
Medlem
Stones avatar
Ännu en krönika i Sourze:
http://www.sourze.se/default.asp?ItemID=10564313

" Det var bra att Anna Sjödin fälldes, även om hon skulle vara oskyldig! "
vaddå snedvriden syn på ett rättssamhälle.
Citera
2006-12-15, 16:34
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ännu en krönika i Sourze:
http://www.sourze.se/default.asp?ItemID=10564313

" Det var bra att Anna Sjödin fälldes, även om hon skulle vara oskyldig! "
vaddå snedvriden syn på ett rättssamhälle.
Varför inte läsa hela artikeln?
Citera
2006-12-15, 19:12
Medlem
Köses avatar
Det var väl en välskriven artikel? Och vettiga synpunker som Fadde tog upp. Men jag gissar att ni har svårt att läsa mer än en mening i taget?
Citera
2006-12-16, 02:01
Medlem
davidoffs avatar
vissa gor sig bra pa bild, andra i skrift nagra borde stanna hemma. Jag tycker synd om honom pa satt att hon verkar helt galen han verkar bara folja med av bara farten. Kanske borde dra fran henne s aknske han skulle komma pa banan. Att hon kan vara mamma ar ett mirakel. I USA skulle nagon ha hamtat barnen long time ago.
Citera
2006-12-22, 07:41
Medlem
Spoke_islands avatar
Fadde har

minsann lagt på sig runt ekvatorn! Kan det bero på överdrivet intag av snittar, löjrom, caviar, champagne och liknande födoämnen som ingår i kostcirkeln för såna halvfigurer?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=803557
Jag menar, med Linda/Bionda i faggorna borde han ju snarare vara mager som en stövare eftersom han måste ligga i som en kippskodd räv för att hålla den damen med lifvets nödvändigheter (se kostcirkel för halvfigurer)
Citera
2006-12-22, 22:54
Medlem
Rallarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca
Jag jobbade med honom förut och han är en jäkligt reko kille. Han har fått ta all skit för vad hela vaktbranchen/restaurangvärlden har ställt till med.
Kommer inte ihåg exakt vad hans bolag hette men det var något med Stockholm i namnet.

Vaktbolaget hette Sthlmsnatt o han hade det tillsammans med Paolo Roberto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in