Citat:
Ursprungligen postat av
Bobbyboi
"Swebbtv" och "läsa på" är oxymorons.
Anser du, och har du belägg för, att någonting överhuvudtaget av vad jag anfört INTE är med sanningen överensstämmande?
Varför kan du inte presentera några bevis för dina påståenden om att "Ukraina hade chansen att få tillbaka allt territorium som ryssarna erövrat efter 2022"?
Vidare, om nu putains illegala imperialistiska anfallskrig mot Ukraina "egentligen" äger rum för att gynna "ekonomiska särintressen" som du verkar tro så undrar jag om den psykotiske dvärgen i kreml är agent för dessa "ekonomiska särintressen" då hen tydligen på deras initiativ, order och uppmaning har inlett sitt imperialistiska anfallskrig mot Ukraina för att på oklart sätt gynna NATO/USA/Ukraina/väst? Eller är hen bara en narcissistisk megalomanisk psykopat som drömmer om att återupprätta det ondskans imperium hen är en produkt av?
"så undrar jag om den psykotiske dvärgen i kreml är agent för dessa "ekonomiska särintressen" då hen tydligen på deras initiativ, order och uppmaning har inlett sitt imperialistiska anfallskrig mot Ukraina för att på oklart sätt gynna NATO/USA/Ukraina/väst?"
Det är faktiskt en intressant fråga. Jag har inget svar på den frågan.
Jag hävdar att Sverige måste agera på ett sätt som gynnar svenska intressen. Oavsett vad Ukraina och Ryssland hittar på.
Och där ingår inte att skicka tiotals miljarder till Ukraina. Eller att acceptera att USA och Norge spränger Nordstream, eftersom det indirekt får energipriserna i Sverige att stiga.