2024-06-28, 23:03
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Kvinnor går ju omkring med magen bar ute hela tiden nuförtiden så då kan du väl också göra det.
Citera
2024-06-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moondoom
Det finns inget bättre än att cykla/springa/promenera runt i bar vältränad överkropp och låtsas titta åt ett annat håll vid varje möte med kvinnsen för att snabbt titta dit när man håller på att passera och se leende blickar.

Ni som vet, vet

Tatueringar är ett otyg, men i övrigt så är din outfit helt ok, så länge man har en kropp som kan bära upp den. Gissar att det inte är din grej, en vacker hydda. Du måste dölja din med kläder?

Är det inte bättre att du spenderar dina pengar på ett par löpskor och ett par hantlar istället för bögkläder?

Juden kan ta allt, förutom min vältränade kropp, och det är den han mest av allt skulle vilja ha möjligheten till att få, men han är inkapabel p.g.a. undermåliga gener.

Jag är faktiskt mycket vältränad men jag skulle aldrig klä mig som en tölp på allmän plats.
Citera
2024-06-29, 00:05
Medlem
Svidmyras avatar
Självklart ska en killegubbe få cykla med bar överkropp i stan! Dock vill jag inte att han går in i affärer eller restauranger, inte ens i Donken. Svettlukt, och då menar jag inte bara arm- skrev- och fotsvett, är inga höjdare.

I Stockholm har vi ju haft den saftige halvnakenvilden som året runt gick omkring med raska steg och bar överkropp, bara iklädd sandaler och shorts (kanske kalsonger också?). Han hade inget på överkroppen även om det var skitkallt och snöade. En präktig man som jag inte har sett på ett tag, kanske corona inte gick så bra ihop med hans nakna bröstkorg utan något som värmde hjärta och lungor.
Citera
2024-06-29, 00:16
Medlem
Gör testet här:

1. Känner du dig lite maskulin när du cyklar utan tröja?
2. Cyklar du gärna runt litegrann utan mål?
3. Har du ölmage?
4. Är du 40+?
5. Har du trekvartsshorts?
6. Har du skitcoola dödskalletatueringar?
7. Funderar du på att ta vägen förbi Strandvägen, Drottninggatan, eller något annat restaurangstråk?
8. Är dina bröstvårtor 5cm+ i diameter med lång hårväxt?
9. Har du glömt deo idag?
10. Lägger du upp osäkra trådar på Flashback om ämnet?

Resultat:

0: Kör på, om det absolut är nödvändigt.
1: Godkänt, men ta dig en rejäl funderare innan och gör gärna om testet tills du får 0.
2: Nej mannen.
2+: Du är den typen av tönt som tyvärr aldrig kommer inse att du är en tönt så resultatet i detta test kommer ändå inte att stoppa dig. Kör på, lycka till i livet!
Citera
2024-06-29, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.

Är det män så säger jag nej, men är det kvinnor så säger jag ja till det.
Citera
2024-06-29, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Gör testet här:

1. Känner du dig lite maskulin när du cyklar utan tröja?
2. Cyklar du gärna runt litegrann utan mål?
3. Har du ölmage?
4. Är du 40+?
5. Har du trekvartsshorts?
6. Har du skitcoola dödskalletatueringar?
7. Funderar du på att ta vägen förbi Strandvägen, Drottninggatan, eller något annat restaurangstråk?
8. Är dina bröstvårtor 5cm+ i diameter med lång hårväxt?
9. Har du glömt deo idag?
10. Lägger du upp osäkra trådar på Flashback om ämnet?

Resultat:

0: Kör på, om det absolut är nödvändigt.
1: Godkänt, men ta dig en rejäl funderare innan och gör gärna om testet tills du får 0.
2: Nej mannen.
2+: Du är den typen av tönt som tyvärr aldrig kommer inse att du är en tönt så resultatet i detta test kommer ändå inte att stoppa dig. Kör på, lycka till i livet!

Jag fick 6 poäng och blev alltså med råge och mycket tydlig marginal klassad som en tönt och förstår, precis som du påpekade, inte alls vad bakgrunden till det är.

Jag svarade "ja" på följande:

-Känner mig nästan alltid maskulin (när jag känner efter)
-Händer att jag tar en cykeltur utan mål.
-40+
-Cyklar då och då längs strandvägen (upplever dock inte den vägen som ett restaurangstråk)
- Jag la upp tråden på Flashback.
- Har ett par snickarbyxor som är trekvarts.

Möjligt att jag upplevs som en tönt av andra skäl men jag blev nyfiken på hur du motiverar att just dom här svaren indikerar det, eftersom jag som sagt var, inte begriper det själv.

Hoppas du kan motivera dom bakomliggande skälen.

Sen framförallt blev jag lite nyfiken på varför det är mer befogat att just töntar ska kunna cykla runt i bar överkropp?
Senast redigerad av rotebro-conny 2024-06-29 kl. 04:55.
Citera
2024-06-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Klart det är okej i Sverige. Landet där vuxna män går runt i shorts, keps och linne i landets stadskärnor. Gärna tatueringar för att ytterligare förstärka bilden av ett obildat, bonnigt och tölpigt skräpfolk.

Haha snacka om en person med mindervärdskomplex, oklart varför? Kan du inte lägga upp en bild på dig själv så vi andra vet hur vi ska se ut?
Citera
2024-06-29, 11:29
Medlem
Citat:
Jag fick 6 poäng och blev alltså med råge och mycket tydlig marginal klassad som en tönt och förstår, precis som du påpekade, inte alls vad bakgrunden till det är.

Jag svarade "ja" på följande:

-Känner mig nästan alltid maskulin (när jag känner efter)
-Händer att jag tar en cykeltur utan mål.
-40+
-Cyklar då och då längs strandvägen (upplever dock inte den vägen som ett restaurangstråk)
- Jag la upp tråden på Flashback.
- Har ett par snickarbyxor som är trekvarts.

Möjligt att jag upplevs som en tönt av andra skäl men jag blev nyfiken på hur du motiverar att just dom här svaren indikerar det, eftersom jag som sagt var, inte begriper det själv.

Sen framförallt blev jag lite nyfiken på varför det är mer befogat att just töntar ska kunna cykla runt i bar överkropp?

När man ser en 40-årig man cykla runt i bar överkropp, utan mål, gärna förbi ställen där mycket folk vistas, som dessutom får en känsla av maskulinitet när han trampar runt på sin lilla mountainbike i stadsmiljö, så osar det av osäkerhet och en vilja att visa upp sig för att få bekräftelse på sin ”maskulinitet”.

Det blir ett smärtsamt uppenbart försök till en liten show för att få uppmärksamhet vilket grundar sig i dåligt självförtroende, kass självinsikt, och en avsaknad av personlighet. Ingen man som har ett liv och en personlighet behöver prepubertalt visa upp sig på det där sättet.

Det är inte mer befogat för dessa töntar att visa upp sig, man vill ogärna se deras fetbleka lekamen på gatorna speciellt när man sitter ute och äter på restaurang. Men jag tvivlar på att män som sjunkit så lågt att de cyklar runt för att visa upp sig själva kommer att hitta en annan identitet i snar framtid, så jag gav en lite sarkastisk ”kör på!” för att mina tips ändå har så pass låg sannolikhet att få dem på andra tankar.

Hoppas du fick dina frågor besvarade.
Citera
2024-06-29, 11:32
Medlem
VArför begränsa sig till överkroppen när man ändå håller på?
Citera
2024-06-29, 11:36
Avslutad
Citat:
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.

Varför vill man ens cykla genom stan under sommaren och i denna värmen? Vill du visa upp dig?
Citera
2024-06-29, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
När man ser en 40-årig man cykla runt i bar överkropp, utan mål, gärna förbi ställen där mycket folk vistas, som dessutom får en känsla av maskulinitet när han trampar runt på sin lilla mountainbike i stadsmiljö, så osar det av osäkerhet och en vilja att visa upp sig för att få bekräftelse på sin ”maskulinitet”.

Det blir ett smärtsamt uppenbart försök till en liten show för att få uppmärksamhet vilket grundar sig i dåligt självförtroende, kass självinsikt, och en avsaknad av personlighet. Ingen man som har ett liv och en personlighet behöver prepubertalt visa upp sig på det där sättet.

Det är inte mer befogat för dessa töntar att visa upp sig, man vill ogärna se deras fetbleka lekamen på gatorna speciellt när man sitter ute och äter på restaurang. Men jag tvivlar på att män som sjunkit så lågt att de cyklar runt för att visa upp sig själva kommer att hitta en annan identitet i snar framtid, så jag gav en lite sarkastisk ”kör på!” för att mina tips ändå har så pass låg sannolikhet att få dem på andra tankar.

Hoppas du fick dina frågor besvarade.

Nej faktiskt inte alls dock intressant att få inblick i vad som rör sig I hjärnan hos er självsäkra personer med bra självkänsla och att du med självklarhet utgår i från att enda skälet till att cykla utan tröja är att "visa upp sig" och få uppmärksamhet.
Citera
2024-06-29, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Varför vill man ens cykla genom stan under sommaren och i denna värmen? Vill du visa upp dig?

Frågan var mer av allmän karaktär och inte direkt kopplad till mig personligen och mina förehavanden.

Cykeln är ett transportmedel för många och hur man klär sig där det knappt finns andra människor är väl inte direkt intressant att diskutera, därav hur frågan formulerades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in