2024-06-28, 15:47
Medlem
Ja, det är helt OK att cykla genom stan i bar överkropp om man har synliga magrutor och inte är hårig. Givetvis under förutsättningen att man inte har tänkt göra några stopp på vägen.

Att ens tänka tanken att cykla runt i bar överkropp om man inte har synliga magrutor och/eller är hårig tyder på att man bör låta sinnesundersöka sig.
Citera
2024-06-28, 15:52
Medlem
GertBennys avatar
Ja det är ok och coolt. Pluspoäng om du ser ut som snubben på min avatar och cyklar jättelångsamt och visslar obekymrat.
Citera
2024-06-28, 15:59
Medlem
Den enda gången bar överkropp i city är ok är i prideparaden.
Citera
2024-06-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.
Att ha bar överkropp svalkar knappast när solen gassar. Det är linne- och bomullskläder som ger svalka. Att vara halvnaken i en storstad, som inte är en badort, passar sig inte. Det förefaller obildat och allmän låg nivå. Samt att endast tänka på sig själv!
Citera
2024-06-28, 17:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittoria
Nej du ska ha ett sånt där nätlinne så du ser ut som en kassler
Jasså, du är lite gammaldags?
Citera
2024-06-28, 17:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Det ser ju bögigt ut. Du menar såna tunna åtsittande i badbyxmatrial förmodar jag.
Stringkalsonger, vad säger du om det va? Och så en tunn brynja...
Citera
2024-06-28, 18:16
Medlem
Klart det är okej i Sverige. Landet där vuxna män går runt i shorts, keps och linne i landets stadskärnor. Gärna tatueringar för att ytterligare förstärka bilden av ett obildat, bonnigt och tölpigt skräpfolk.
Citera
2024-06-28, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jasså, du är lite gammaldags?
Ja det tycker jag
Citera
2024-06-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det funkar ganska bra att köra med linne. Det kan vara lite creepy att bara cykla med bar överkropp. Helt plötsligt så blir du törstig och måste springa in på macken.
Hur tror du folk kommer att reagera om det kommer in en halv naken kille?
Det känns som att man kanske kan vara lite ordning och reda.

Jag tror att folk kommer skita på sig om det kommer in en halv naken kille. Men om en halvnaken kille kommer in så blir det nog inte samma uppståndelse.
Citera
2024-06-28, 19:20
Medlem
DonaldBidens avatar
Enbart okej när det är 25+ grader och sol ute.
Annars griper vi på den hemliga sedlighetspolisen in!
Citera
2024-06-28, 22:25
Medlem
Moondooms avatar
Det finns inget bättre än att cykla/springa/promenera runt i bar vältränad överkropp och låtsas titta åt ett annat håll vid varje möte med kvinnsen för att snabbt titta dit när man håller på att passera och se leende blickar.

Ni som vet, vet

Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Klart det är okej i Sverige. Landet där vuxna män går runt i shorts, keps och linne i landets stadskärnor. Gärna tatueringar för att ytterligare förstärka bilden av ett obildat, bonnigt och tölpigt skräpfolk.
Tatueringar är ett otyg, men i övrigt så är din outfit helt ok, så länge man har en kropp som kan bära upp den. Gissar att det inte är din grej, en vacker hydda. Du måste dölja din med kläder?

Är det inte bättre att du spenderar dina pengar på ett par löpskor och ett par hantlar istället för bögkläder?

Juden kan ta allt, förutom min vältränade kropp, och det är den han mest av allt skulle vilja ha möjligheten till att få, men han är inkapabel p.g.a. undermåliga gener.
Citera
2024-06-28, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.

Är mer konservativ. Men det är jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in