2024-06-28, 05:55
  #1
Medlem
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.
Citera
2024-06-28, 06:01
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Jag skiter i vilket. Gör du det om du vill.

Om det är någon som grinar så är det väl inget att bry sig om. Det är ju bara skräpmänniskor som håller på och grinar över sånt.
Citera
2024-06-28, 06:16
  #3
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.

Själv skulle jag inte göra det och tycker heller inte det är snyggt men du gör som du vill. Ett tunt linne kanske kan funka annars?
Citera
2024-06-28, 06:17
  #4
Medlem
Cykla går väl bra. Men inne i butiker tycker jag man ska något på.
Citera
2024-06-28, 06:23
  #5
Medlem
sebastian66s avatar
Det funkar ganska bra att köra med linne. Det kan vara lite creepy att bara cykla med bar överkropp. Helt plötsligt så blir du törstig och måste springa in på macken.
Hur tror du folk kommer att reagera om det kommer in en halv naken kille?
Det känns som att man kanske kan vara lite ordning och reda.
Citera
2024-06-28, 07:31
  #6
Medlem
Dofternas avatar
Går bra om man kombinerar det nakna med ett par bra cykelbyxor, cykelkeps och snabba solglasögon.
Citera
2024-06-28, 07:41
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.

Självklart är det ok, varför inte? det blir annat när du går in på en restaurang, mataffär, butik etc dock. och är du snygg kommer killar säga att du tog av dig tröjan bara för det, och tjejer med, och en del av dem kommer dregla.

är du inte snygg kommer de också kommentera
varje fall en del
man kan inte vinna om man tar andra människors (de med komplex som måste vara i centrum) uppmärksamhet

men du vinner, du fick cykla i stan i bar överkropp, som du ville. vilket ju kan vara gött om det är varmt
Citera
2024-06-28, 07:47
  #8
Medlem
Jordgubbes avatar
Hm knepig fråga det där som angränsar mode, solskydd, skaderisk ... vad säger de på mc sidan i frågan.
Citera
2024-06-28, 07:52
  #9
Medlem
oldtimedrunks avatar
Jag såg en snubbe i bara kalsongerna häromdagen på tågperrongen med ett fånleende, påtänd som fan.
Iom att du måste fråga så tror jag du själv innerst inne känner det varande olämpligt, jag skulle dock köra utan tröja om det är hett ute.
Citera
2024-06-28, 07:58
  #10
Medlem
Om cyklisten är en kvinna tycker jag bara det är lite småcharmigt...
Citera
2024-06-28, 08:11
  #11
Medlem
Gaspodins avatar
Om du är kille så är det i9nga problem, så länge du inte har några planer på att besöka någon kyrka eller guldkrog.
Tänk bara på att fartvinden gör så att du inte känner värmen, men solen bränner ändå.
-Glöm inte att ta på (och förnya) solskydd.
Citera
2024-06-28, 08:39
  #12
Medlem
Nej, inte okej. På allmän plats har man kläder på sig, såvida det inte är en strand eller liknande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in