Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?
Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.
Självklart är det ok, varför inte? det blir annat när du går in på en restaurang, mataffär, butik etc dock. och är du snygg kommer killar säga att du tog av dig tröjan bara för det, och tjejer med, och en del av dem kommer dregla.
är du inte snygg kommer de också kommentera
varje fall en del
man kan inte vinna om man tar andra människors (de med komplex som måste vara i centrum) uppmärksamhet
men du vinner, du fick cykla i stan i bar överkropp, som du ville. vilket ju kan vara gött om det är varmt