2024-06-28, 09:05
Medlem
BewilderedHulders avatar
För all del. Om du måste. Glöm inte smörja in med solskydd och ta med en sjal att lägga över axlarna och magen om du ska in och fika någonstans
Citera
2024-06-28, 09:10
Medlem
Gridiots avatar
Sexigt sexigt
Citera
2024-06-28, 09:19
Medlem
Uppvuxen i småstad var det inget konstigt att gå runt på ICA i bar överkropp på 80-90-talet, totalt uteslutet nu men kan inte dra mig till minnes när kartan ritades om så att säga?

Därmed inte sagt att jag tycker det skulle vara ok - på cykel skulle jag däremot inte ha någon invändning.
Citera
2024-06-28, 09:34
Medlem
Brunkrulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag skiter i vilket. Gör du det om du vill.

Om det är någon som grinar så är det väl inget att bry sig om. Det är ju bara skräpmänniskor som håller på och grinar över sånt.

Beror väldigt mycket på om man är vältränad/snygg eller inte.
Är du blekfet så bör du ha kläder på dig 24/7, för att undvika att äckla din omgivning.
Citera
2024-06-28, 09:47
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Cykla genom staden i bar överkropp nu när det är så varmt. Vad säger ni om det?

Alltså att man är på rull hela tiden och inte stannar.

Du är bra osäker om du vänder dig till Flashback för att få BK på om det är OK eller inte.

Vem fan bryr sig. Jag brukar ta av mig tröjan i bilen när jag kör på sommaren. Cykla utan tröja har jag förvisso aldrig gjort i City, då jag inte cyklar här. Men i min hemstad och på andra ställen har jag gjort det ett flertal gånger.

Sammanfattning: Vem fan bryr sig.
Citera
2024-06-28, 09:51
Avstängd
Negreritvs avatar
Förr i tiden när skinnet satt tajt på kroppen och musklerna syntes tydligt så hade jag gjort det. 20 års flitigt öldrickande har nu satt sina spår så jag hade satt på mig en "wife beater" åtminstone.
Citera
2024-06-28, 09:58
Medlem
Bazze1s avatar
Så länge det handlar om unga (18-35 år) snygga tjejer så har jag inte nåt att klaga på.

Men håriga och svettiga halvfeta eller spinkiga män (i alla åldrar) undanber jag mig.

Handlar tråden om just dig som man (som jag misstänker) så kan du väl i alla fall ha ett tunt linne....det gör ju varken till eller ifrån i värme-synpunkt...det lär ju förhoppningsvis bli en kall dusch vid avslutad cykeltur ändå.
Citera
2024-06-28, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Hur tror du folk kommer att reagera om det kommer in en halv naken kille?

Well, en halv naken eller en halvnaken kan ju skapa olika reaktioner. :P

Annars, så kanske det hänger på var. 7-11 i fisnärnäm stadsdel i Fjollträsk eller OK-macken i Byhåla, liksom.
Citera
2024-06-28, 10:13
Medlem
Citat:

Jag föredrar alla kvinnor att cykla med bar överkropp, har inga problem med det... gör som du vill. Tack.
Citera
2024-06-28, 10:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Well, en halv naken eller en halvnaken kan ju skapa olika reaktioner. :P

Annars, så kanske det hänger på var. 7-11 i fisnärnäm stadsdel i Fjollträsk eller OK-macken i Byhåla, liksom.
Det kan väl vara trevligt att kåta Gunilla 86 år med löständer träffar en kille som kommer med en bar överkropp.
Det känns som att det blir lite extra godis på tillvaron på helgen. Såna saker kan man liksom inte skoja bort. Man måste bjuda den äldre generationen på lite äventyr ibland också.
Citera
2024-06-28, 10:18
Medlem
Citat:

I syfte att bara cykla så är det inte så farligt men att gå in i butiker eller dylikt som tidigare nämnts kan ses som icke propert. Så länge du håller dig ute och kanske har med dig en t-shirt du knyter vid bältet ifall du behöver kliva av och gå bland folk så ser jag inget problem med det hela.

Folk som blir pryda av att se en kal överkropp är fan sorgliga.
Citera
2024-06-28, 10:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:

Låter bra. Till nästa sommar då jag har gått ner 30 kg så kan jag också göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in