2024-06-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCoDFather
Nähä, då förstår jag att klassen också har helt fel (som han också gick i för övrigt) som fått beskedet av föräldrarna. Samt hans lärare. Men okej. Det är ju bra att DU vet allting (oh, det där är ironi för övrigt. Du verkar inte behärska retorik, du verkar mest bara vara väldigt arg).

Förstod hälften av det där. Jag vet ingenting, precis som du. Inväntar utredningen.
Citera
2024-06-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Inte troligt att det är självmord. Troligt är ung kille nyss fått körkort om han nu ens hade det och blåser av vägen i en alldeles för snabb bil.
Körkort hade han, han fick körkort förra året.
Citera
2024-06-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Förstod hälften av det där. Jag vet ingenting, precis som du. Inväntar utredningen.

Haha! My point exactly. Du förstår inte så mycket. Du är bara arg och sprider ilska överallt.

Jag däremot, till skillnad mot vad du tror, har fakta. Men du vägrar lyssna eller tro på det. Och skyller det på att jag gjort "fem inlägg tidigare". Ja, men det är säkert jättebra. Någon som kräker ur sig 4000 inlägg på ett år sitter säkert inne med info om alla trådar som hen är insatt i?
Citera
2024-06-12, 22:40
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalvilsen
Du vet alltså hur det ser ut? Ung kille bakom ratten, behöver inte betyda dålig chaufför. Finns massor med fd folkraceförare som är bra på bilbehandling. Jag vill inte spekulera, ser det bara som en märklig avåkning.
Varje år är det ett antal unga män som dör i trafikolyckor. Statistiskt sett är få av olyckorna självmord och det här är nog inte heller det. Jag blåste nästan av vägen också i den åldern. Testa vad bilen klarade. Nu 30 år senare är det noll intressant. Har inte kört över 130 på motorväg på kanske 15 år men när man är 19 är det häftigt testa vad bilen klarar. Motorcyklar för unga män är garanterad död. Bra på folkrace betyder absolut inte "bra bilförare".
Citera
2024-06-13, 00:18
Medlem
xavi8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Du tänker inte på att någon kör långtradaren också, som får skador för livet även om den inte skadar sig fysiskt?

Jo, det gör jag. Det är väl i detta fall helt uppenbart att personen inte krockat med långtradare utan kört alltför fort på en väg utan möte.

Han har sig själv att skylla. Bra att han är död och slipper riskera andra människors liv.
Citera
2024-06-13, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCoDFather
Ja, det är ju det jag försöker säga. Det var inte en olycka. Det var medvetet. Ni förstår väl själva att när folk går bort av sjukdomar och olyckor så tar man inte bort bilder för att glömma sin familj? De tog bilderna av E på studenten och två dagar senare valde han att avsluta sitt liv. Klart att de inte vill visa det offentligt.

Du förstår att dom bara har begränsat vilka som kan se deras foton va?
Citera
2024-06-13, 03:46
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Och därför är allt annat sant? Är du helt dum i huvudet?
Lär dig källkritik för i helvetet om du ska hänga är med de vuxna. Det räcker nu!
Förstår att du är ny på Flashback, och det är okej, det var jag också en gång i tiden. Men på Flashback är det faktiskt tillåtet att spekulera och bilda sin egen uppfattning om det som kommer fram i trådar.

En riktig Flashback-veteran kan sålla bort trams från fakta utan att försöka starta en kukmätartävling.
Citera
2024-06-13, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightRite
Men är du korkad eller? Har du någonsin hört talas om någon som begår självmord genom att köra in med en bil i ett träd?

Ser att ni är fler idioter som spekulerar om samma sak... Snälla, bli inte poliser i framtiden.
Ja, det har man läst om.
Träd, lastbil, klippa.
Ibland även mot mötande bil.

Finns även de som somnat bakom ratten.
Men det är troligtvis vanligare på natte.
Citera
2024-06-13, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitetEgo
Du förstår att dom bara har begränsat vilka som kan se deras foton va?

Fast så är det ju inte...
Citera
2024-06-13, 11:10
Medlem
populopiduss avatar
Vilken urusel förare. Borde inte haft körkort kan man se så här i efterhand.

Citat:
Ursprungligen postat av Muhammedpojke
saab 95 combi med "sport" fälgar

Synd på en sån fin bil.
Senast redigerad av populopidus 2024-06-13 kl. 11:19.
Citera
2024-06-13, 12:29
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xavi8222
Jo, det gör jag. Det är väl i detta fall helt uppenbart att personen inte krockat med långtradare utan kört alltför fort på en väg utan möte.

Han har sig själv att skylla. Bra att han är död och slipper riskera andra människors liv.

Ändå så tycker du i ditt tidigare inlägg att "det är bättre att frontalkrocka med en långtradare". 😡🤯
Citera
2024-06-13, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
Fast så är det ju inte...

Så du är vän med dom och du ser inte det du såg tidigare?
Eller är du inte vän med dom och inte ser det du såg tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in