2024-06-12, 13:10
Medlem
Det enda jag konstaterade, inga däckspår, såvitt jag kunde se. Vad som hänt, kan givetvis ingen veta, oavsett avskedsbrev. Men stället ger utrymme för spekulationer, om inget dykt upp på vägbanan.
Citera
2024-06-12, 14:51
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RightRite
Men är du korkad eller? Har du någonsin hört talas om någon som begår självmord genom att köra in med en bil i ett träd?

Ser att ni är fler idioter som spekulerar om samma sak... Snälla, bli inte poliser i framtiden.
Haha, är du seriös eller föddes du igår?

Det finns mängder av fall där personer kör ut för stup, in i väggar, berg och träd för att avsluta sina liv.
Citera
2024-06-12, 15:16
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Haha, är du seriös eller föddes du igår?

Det finns mängder av fall där personer kör ut för stup, in i väggar, berg och träd för att avsluta sina liv.
Precis.
(FB) 2 män i 20 års åldern döda körde in i träd Sjöbo (2022-11-05)
Citera
2024-06-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCoDFather
Det är inte alls en trådsanning. Min lillebror spelade bandy med honom i Skälby Sharks.

Och därför är allt annat sant? Är du helt dum i huvudet?
Lär dig källkritik för i helvetet om du ska hänga är med de vuxna. Det räcker nu!
Citera
2024-06-12, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Men herregud vad vet du om vad som är sant eller ej? Skriv nåt eget istället. Det finns inget i personens beteende på fb som indikerar troll.

Men är du helt jävla tappad? Klart som fan man utgår från att det inte är en sanning om man får det från en facebook eller flashbackprofil. Jag blir förvånad över dumheten, eller önskan till att detta är ett självmord. Är ni verkligen så här in i helvetet korkade? på riktigt?
Citera
2024-06-12, 16:52
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Ja det är han. Hittar inget om någon student dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Men är du helt jävla tappad? Klart som fan man utgår från att det inte är en sanning om man får det från en facebook eller flashbackprofil. Jag blir förvånad över dumheten, eller önskan till att detta är ett självmord. Är ni verkligen så här in i helvetet korkade? på riktigt?
Inte troligt att det är självmord. Troligt är ung kille nyss fått körkort om han nu ens hade det och blåser av vägen i en alldeles för snabb bil.
Citera
2024-06-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Inte troligt att det är självmord. Troligt är ung kille nyss fått körkort om han nu ens hade det och blåser av vägen i en alldeles för snabb bil.

Såklart. Men det som stör mig är att barn tror på allt dom läser. Inga frågor ställda, bara gapar och sväljer vad som än matas.
Citera
2024-06-12, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Har inte sett annat än foton från där han slutar nian och foton från systerns student. Varken på mamman eller pappans fb.
Nu ser jag inte ett enda foto på mammans sida.
Edit: Nu såg jag fotona ni pratade om på en släktings foton.

Också fotona på en släktings sida borttagna nu
Citera
2024-06-12, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Och därför är allt annat sant? Är du helt dum i huvudet?
Lär dig källkritik för i helvetet om du ska hänga är med de vuxna. Det räcker nu!

Nähä, då förstår jag att klassen också har helt fel (som han också gick i för övrigt) som fått beskedet av föräldrarna. Samt hans lärare. Men okej. Det är ju bra att DU vet allting (oh, det där är ironi för övrigt. Du verkar inte behärska retorik, du verkar mest bara vara väldigt arg).
Citera
2024-06-12, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious

Du vet alltså hur det ser ut? Ung kille bakom ratten, behöver inte betyda dålig chaufför. Finns massor med fd folkraceförare som är bra på bilbehandling. Jag vill inte spekulera, ser det bara som en märklig avåkning.
Citera
2024-06-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Gashäng! Alltså bilen skenade iväg!

Rena spekulationer…
Citera
2024-06-12, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
Också fotona på en släktings sida borttagna nu

Ja, det är ju det jag försöker säga. Det var inte en olycka. Det var medvetet. Ni förstår väl själva att när folk går bort av sjukdomar och olyckor så tar man inte bort bilder för att glömma sin familj? De tog bilderna av E på studenten och två dagar senare valde han att avsluta sitt liv. Klart att de inte vill visa det offentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in