2024-06-08, 10:37
Medlem
Någon som kan ta en kartbild från tex google maps och rita in var de var på stranden när han lämnade sin fru och det andra paret. Sen rita in var han Syns på övervakningsfilmen.
Samt rita in var huset de bodde i är.

och med klockslag på stranden och övervakningsfilmen.
Citera
2024-06-08, 10:39
Avslutad
Varför lämnade han familjen för? Bättre hålla ihop i ett annat land, slipper sånt hända. Säkert död.
Citera
2024-06-08, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Börjar bli märkligt det här tyvärr. Rånmord man kan se en klocka på bilden ? eller var han på väg att avslöja något inom medicin ? läkemedelsbolagen skyr inga som helst medel och saknar skrupler ! vaccinavslöjande att ex MRNA är livsfarligt ! känns inte som en olycka längre....

En person inriktad på att sälja böcker med hjälp av hokuspokusdieter och som arbetat inom bankvärlden OCH media - hur svårt tror du det är för medicinbolagen att korrumpera en sådan individ?

Har han sagt något kritiskt om mrna-vaccinen någonsin? Skulle inte tro det för då hade hans karriär varit över på en nanosekund...
Citera
2024-06-08, 10:50
Medlem
totto30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Varför lämnade han familjen för? Bättre hålla ihop i ett annat land, slipper sånt hända. Säkert död.

Tycker det med var ett märkligt beteende, speciellt då han påstås ha sagt att han inte mådde bra till resten av följet. Hade själv aldrig släppt iväg en äldre person i min närhet om dom sagt detta och absolut inte inte i okända områden med hög värme; oavsett fysisk kondition.
Citera
2024-06-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ost1000
Undrar om de har kollat CCTV från Symi Town för att se om han lyckades att ta sig dit. Hade han vatten med sig?
Han hade en ryggsäck i alla fall så säkert en vattenflaska i den.
Citera
2024-06-08, 10:54
Medlem
Public Enemys avatar
Jag känner mig tveksam till att en läkare skulle ge sig ut på en 3 timmars bergsvandring i 40 graders hetta. Jag tror han finnsi vattnet nära sin bostad.
Citera
2024-06-08, 10:57
Medlem
stimulanspakets avatar
Tror inte big pharma ligger bakom försvinnandet, det är inte så de jobbar. Och Michael Mosley är inte den mest aggressiva och pådrivande personen när det gäller dieter som går emot etablissemangets propaganda.

Det finns andra personer som driver tesen om fasta och low carb betydligt mer aggressivt än Mosley.
Citera
2024-06-08, 10:58
Avslutad
Detta är verkligen ett långskott.

Men igår träffade jag en man och en kvinna i en Italiensk registrerad volkswagen transport, svart.

De skulle sova i bilen och letade efter en anonym plats.

Var? På Södra Rhodos.

Fan, jag tycker det liknade honom.

Dessutom så var detta par inte Italienska.
Den som lever får se.
Citera
2024-06-08, 11:00
Medlem
Missing people får åka dit och hjälpa till
Citera
2024-06-08, 11:08
Medlem
Tycker det hela är skitskumt. Är mest inne på att han planerade att ta sitt liv och lyckades. Kanske hade han en svår obotlig sjukdom andra inte visste om. Han var läkare. Trött och det var skitvarmt. Han lämnade mobilen bakom sig. Paraplyet låter konstigt men om fler gick med paraply kanske det var ett sätt att dölja sitt ansikte för att minimera vittnesmål. Hopp från klippa är min gissning. Alternativt fall. Var det en olycka ville han bevisa sin hälsa för sig själv och andra. Det går att klättra jättebra i extrem hetta om man tar hand om sin hälsa med diet, träning och meditation. Enligt honom själv alltså.
Citera
2024-06-08, 11:09
Medlem
Man har hittat folk förr i de djupaste hål och skrymslen. Detta område har kullar som
böljar, utan tät och hög växtlighet och med förmodligen den senaste teknologin, drönare, värmekameror, hundar osv borde man ha sett en kollapsad kropp flat på marken. Men icke. Antingen i havet för att svalka sig eller hoppat på en båt mot Rhodos för att försvinna. 🫠
Citera
2024-06-08, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Tycker det hela är skitskumt. Är mest inne på att han planerade att ta sitt liv och lyckades. Kanske hade han en svår obotlig sjukdom andra inte visste om. Han var läkare. Trött och det var skitvarmt. Han lämnade mobilen bakom sig. Paraplyet låter konstigt men om fler gick med paraply kanske det var ett sätt att dölja sitt ansikte för att minimera vittnesmål. Hopp från klippa är min gissning. Alternativt fall. Var det en olycka ville han bevisa sin hälsa för sig själv och andra. Det går att klättra jättebra i extrem hetta om man tar hand om sin hälsa med diet, träning och meditation. Enligt honom själv alltså.
Det är vanligt I varma länder att ha paraplyn med sig som skydd mot solen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in