Citat:
Jag har aldrig ens ifrågasatt att de jublade, verkade glada eller fotade. Det jag ifrågasatte var vad du påstod att de visste i fröväg vad som skulle ske och att de var på plats i förväg samt att detta var fastlagt. Som tur är så finns dina inlägg kvar så alla kan läsa i tråden att du visst hade fel:
Sen svängde du ju och erkände att du det bara var bekräftat att de var där först efter första attacken (dvs exakt det jag hävdat hela tiden):
Sen hade du visst dessutom bara ett anonymt vittne som dessutom inte hade sett dem på platsen - utan bara sett vad han/hon trodde var deras skåpbil.
Citat:
Jag har aldrig ens antytt att jag tror det - men det är den officiella versionen som FBI lagt fram och därför har jag fruktlöst frågat om du har bevis för dina påståenden som initialt var helt annorlunda.
Du får ju gärna tro på israelernas egna förklaring, som går isär beroende på vilken av israelerna man frågar, att de såg att något hade hänt på internet och sedan begav sig till taket och var på plats och fotade och jublade inom bara ett par minuter efter att första planet träffar WTC. Du vill ju så gärna tro på det.
Citat:
Vilka vittnen är det - du har inte presenterat ett enda vittne som sett dem på biltaket innan attacken.
Som jag sagt hela tiden: mycket tyder på att de var där innan attacken ens skedde.
En av dem säger det till och med själv i förhör och sedan på israelisk TV. Vittnen säger samma sak och placerar judarna på taket långt innan första planet träffar WTC.
En av dem säger det till och med själv i förhör och sedan på israelisk TV. Vittnen säger samma sak och placerar judarna på taket långt innan första planet träffar WTC.
Citat:
Vilka frågor har jag inte besvarat?
Du har ju dock inget annat val eftersom att du är en nolla utan argument. Det är också därför du konsekvent vägrar att besvara någon av mina relevanta frågor för du vet att om du hade börjat besvara det så hade din förklaring genast sett ut att vara väldigt osannolik.
Citat:
Jag är fullständigt ointresserad av att försvara israeler - jag tycker de dessutom beter sig lika vidrigt som palestinierna för närvarande och borde isoleras av omvärlden för sina överdrivna fortsatta aggressioner.
Tveksamt om du tycker det var vidrigt. Du verkar en aning desperat att ständigt i åratal försvara dessa israeler i varenda tråd de dyker upp.