Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Du hade fel
Jag hade inte fel om ngonting. Det r bekrftat att de jublade(allts inte framfrde en balettpjs, din lilla austist) och fotade sig sjlva nr attacken mot WTC skedde.
Du fr ju grna tro p israelernas egna frklaring, som gr isr beroende p vilken av israelerna man frgar, att de sg att ngot hade hnt p internet och sedan begav sig till taket och var p plats och fotade och jublade inom bara ett par minuter efter att frsta planet trffar WTC. Du vill ju s grna tro p det.
Som jag sagt hela tiden: mycket tyder p att de var dr innan attacken ens skedde. En av dem sger det till och med sjlv i frhr och sedan p israelisk TV. Vittnen sger samma sak och placerar judarna p taket lngt innan frsta planet trffar WTC.
Jag hade allts inte fel om ngonting - utan rtt om precis allting. Du dremot har enbart bidragit med att leka autist i trden dr du fokuserar p ordet "dansar" och tolkar det bokstavligt som att det skulle ungefr skulle betyda att det rrde sig om att israelerna framfrde ngon sorts balettpjs istllet fr att tolka orden som en normal mnniska, dr dansa, jubla, vara glada, krama varandra och s vidare ger uttryck fr ungefr samma sak nmligen gldje ver attentatet och vad som sker.
Du har ju dock inget annat val eftersom att du r en nolla utan argument. Det r ocks drfr du konsekvent vgrar att besvara ngon av mina relevanta frgor fr du vet att om du hade brjat besvara det s hade din frklaring genast sett ut att vara vldigt osannolik.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej det tycker jag verkligen inte, det r vidrigt.
Tveksamt om du tycker det var vidrigt. Du verkar en aning desperat att stndigt i ratal frsvara dessa israeler i varenda trd de dyker upp.