• 1
  • 2
2024-05-18, 16:56
Medlem
Jag har haft svåra biverkningar sedan jag fick primperan på akuten för 1 år sedan. Dagarna spenderas på golvet grinandes i fosterställning pga smärtorna, trycket i huvudet, svåra depression, anhedoni, svår ångesten och självmordstankarn jag fick direkt vid injektionen som var felaktigt administrerad. Fick medicin för att motverka detta men det blev en katastrof. Detta helvete är dygnet runt. Jag klarar inte detta längre. Jag har bett läkemedelsföretaget om hjälp, akuten och psykakuten om hjälp. Har även bett om hjälp folk i min omgivning om hjälp. Har kontaktat mind, suicide zero, jourhavande präst. Ingen ställer upp. Hur avslutar man detta på lättaste och minst smärtsammaste sättet?
2024-05-18, 17:03
Medlem
Soulflowers avatar
Om du lider av helvetisk smärta, så är väl all annan smärta lindrigare? Så hur du än gör är det inte lika illa.

Men sök hjälp, det blir värre först innan det blir bättre. Kanske. Ibland blir det bara värre.
2024-05-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Om du lider av helvetisk smärta, så är väl all annan smärta lindrigare? Så hur du än gör är det inte lika illa.

Men sök hjälp, det blir värre först innan det blir bättre. Kanske. Ibland blir det bara värre.

Jag har ju sökt hjälp, det enda jag får är ipren och alvedon när jag ligger inne på akuten och krampar
Senast redigerad av vindiesel1981 2024-05-18 kl. 17:07.
2024-05-18, 17:09
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindiesel1981
Jag har ju sökt hjälp, det enda jag får är ipren och alvedon när jag ligger inne på akuten och krampar
Har du missbrukarhistorik? Kanske därför du inte får de bra grejerna.
Varför fick du anti-kräkmedicin från början? De kanske kan börja dra i den änden.
2024-05-18, 17:09
Medlem
Citat:
Jag har haft svåra biverkningar sedan jag fick primperan på akuten för 1 år sedan. Dagarna spenderas på golvet grinandes i fosterställning pga smärtorna, trycket i huvudet, svåra depression, anhedoni, svår ångesten och självmordstankarn jag fick direkt vid injektionen som var felaktigt administrerad. Fick medicin för att motverka detta men det blev en katastrof. Detta helvete är dygnet runt. Jag klarar inte detta längre. Jag har bett läkemedelsföretaget om hjälp, akuten och psykakuten om hjälp. Har även bett om hjälp folk i min omgivning om hjälp. Har kontaktat mind, suicide zero, jourhavande präst. Ingen ställer upp. Hur avslutar man detta på lättaste och minst smärtsammaste sättet?

Der har jag varit. På golvet i fosterställning. Jag kurerade mig med Fernet Branca.
2024-05-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Har du missbrukarhistorik? Kanske därför du inte får de bra grejerna.
Varför fick du anti-kräkmedicin från början? De kanske kan börja dra i den änden.

Aldrig haft ett missbruk i mitt liv, aldrig droger, alkohol 6 år sedan
2024-05-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Der har jag varit. På golvet i fosterställning. Jag kurerade mig med Fernet Branca.

Från primperan? Dricker du varje dag ?
2024-05-18, 17:15
Medlem
Citat:
Från primperan? Dricker du varje dag ?

Hva er primperan? Jag drikker inte varje dag. Men min mage/tarm blev mycket bätre av Fernet Branca.
2024-05-18, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Hva er primperan? Jag drikker inte varje dag. Men min mage/tarm blev mycket bätre av Fernet Branca.

Primperan är en dopamin antagonist som används för illamåendd
2024-05-18, 17:36
Citat:
Jag tror inte på dig. Detta är en googling bort och du vill bara ha uppmärksamhet för ditt lidande. Med det sagt så hoppas jag att du får den hjälp du behöver.
2024-05-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Jag tror inte på dig. Detta är en googling bort och du vill bara ha uppmärksamhet för ditt lidande. Med det sagt så hoppas jag att du får den hjälp du behöver.

Du tror inte jag har sökt hjälp?
2024-05-18, 18:01
Medlem
wes420s avatar
du får ringa sjukan och säga att du fick självmordstankar av primperan, testa en annan väg in.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in