2024-05-17, 23:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Jag kan förstå tjejer under 16. Vuxna kvinnor över 25 är märkligare. Vuxna fans som målar sig i sitt lags färger är också det ett märkligt fenomen.

Livet är tråkigt som det är. Låt fansen få gå all in en kväll. Känna gemenskap i en värld där gemenskap är sällsynt.

Men de var runt 16 när hon blev poppis. Blir ungefär som man är ung börjar hålla på ett lag.

I övrigt väldigt många låtar hon har men själv känner man ju bara igen två. De där tå stora runt 15 år sedan som gjorde henne stor.
Citera
2024-05-17, 23:28
Medlem
SodaFointains avatar
Inget hände kunde ju ha gått nu ångrar jag mig. Tror ej på häxa och demon sakerna. Går på söndag kommer ångra mig annars. Detta är once in a life time. Hade ju biljett. Sålde den.
Citera
2024-05-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Man får ju ändå ge henne att hon ger lite valuta för pengen....

45 låtar, 3,5 timme..... Två konserter till på två dagar....

Är det inte tre konserter på tre dagar? Jag fattar inte hur hon kunde landa i Sverige typ 3 timmar innan konserten började??
Citera
2024-05-17, 23:30
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Hon är en satanist.
Fast är sånt med demoner och sånt sant
Citera
2024-05-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Är det inte tre konserter på tre dagar? Jag fattar inte hur hon kunde landa i Sverige typ 3 timmar innan konserten började??

Ja. Två till, 3 totalt. Fredag, Lördag, Söndag.....
Citera
2024-05-17, 23:31
Avslutad
Citat:
Säkert. Publiken består mestadels av unga kvinnor som ser upp till någon de kan identifiera sig med. Det är väl inte så himla farligt. Kunde va värre.
Demoralisering. Kan inte bli värre.
Citera
2024-05-17, 23:32
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Hon är en satanist.
Ja hört rykten om det...
Citera
2024-05-17, 23:32
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Hon kanske inte var så sugen på att komma hit och drog ut på det in i det längsta och gjorde flera stopp på vägen....?
Citera
2024-05-17, 23:46
Medlem
SodaFointains avatar
Hur man vill bli så känd fattar jag ej. Man kan inte göra nått.
Citera
2024-05-18, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Man får ju ändå ge henne att hon ger lite valuta för pengen....

45 låtar, 3,5 timme..... Två konserter till på två dagar....

Ja, faktiskt. Det är helt sanslöst mycket. Snacka om att grind:a. Varning på utbrändhet där. Kanske älskar att vara i rampljuset så mycket att det är som en drog. Kanske vill sätta något slags rekord också.
Citera
2024-05-18, 00:15
Medlem
Tycker också fansen kan vara lite extrema men so what. Gillar inte musiken själv men från det jag sett är kvinnan klok, empatisk och verkar vara en riktig fin människa och förebild. Swifties verkar vara snälla människor som har ett gemensamt intresse, trots publikmängden är det aldrig något stök och bråk.

Jämför med 20.000 fulla fotbollshuliganer samlade, möter hellre ett gäng Swifties. Skickar gärna mina framtida barn på Swift konsert!
Citera
2024-05-18, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Demoralisering. Kan inte bli värre.

Vad är bättre då?

Det gäller hela samhället i så fall. Tjejer och killar har bara lite olika intressen, om man generaliserar. Taylor Swift jag vet inte mycket om henne. Hon är väl ingen dålig förebild med jättedålig moral? Ser ganska normal ut.

Då har jag mer problem med att killar lär sig om kvinnor och sex från porr då det skapar orimliga förväntningar. Samma sak med tjejer egentligen som tror att de måste låtsas tycka om vilken hårdhänt och förnedrande behandling som helst för att bli omtyckta, trots att inte heller killar borde vilja utsätta någon de säger att de tycker om för obehag och smärta. Eller att miljontals unga tjejer följer influencers som lär ut att man måste operera hela kroppen och lägga alla sina pengar på fillers och smink. Män lyssnar på Andrew Tate. Snacka om demoralisering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in