2024-05-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hon kanske inte var så sugen på att komma hit och drog ut på det in i det längsta och gjorde flera stopp på vägen....?

Jo men jag fattar att hon har ett tajt schema och fullt upp, tänkte mest att det var väldigt lite tid att förbereda sig.
Citera
2024-05-18, 00:42
Medlem
Nycticoraxs avatar
Swifties är den nya gemenskapen för miljontals existerande eller blivande crazy cat ladies. Inget fel i det, men media trycker verkligen på. Är Swift huvudspelaren i demokraternas regisserade megajippo?
Citera
2024-05-18, 01:10
Medlem
Låter som att någon är lite avis på alla Swifties som har kul medans du sitter hemma och skriver om de. De bryr sig inte om dig, de lyssnar på musik o skaffar vänner.
Citera
2024-05-18, 02:18
Medlem
Låt dem, dem är lugna, glada och sjunger?
Citera
2024-05-18, 02:34
Medlem
Den värsta sortens swifties är högfärdiga, wokeiga och irriterande moralpredikanter som behöver lämna sina tangentbord omgående och ta en nypa frisk luft - vilket å andra sidan många korkade alt-rightare här på flashback också behöver göra. Swift själv tycker jag är helt OK.
Citera
2024-05-18, 03:09
Medlem
untohydroxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Du får vi utgår från att

1: Du anser Dig själv vara "vuxen" och därmed inte intresserar Dig för kvinnor, alternativt har en pedofil läggning.

eller

2: Du är intresserad av kvinnor för att Du ser Dig själv som ett barn mentalt.

1. Nej, Kvinnor är per definition vuxna.
2. Det har nog säkert med kvinnors mentala förmåga att göra.

Folk klarar inte av att ha en saklig diskussion utan att svamla om en massa ovidkommande. Ni är emotionella missfoster. Ni argumenterar som barn, så ni är nog med största sannolikhet kvinnor, vilket ytterligare styrker min tes.

Män vet om detta, att kvinnor är mer lika barn än vuxna, de som är emot denna tes är kvinnor nästan till 100%. Därför ska kvinnor, likt barn inte ha rösträtt.
Citera
2024-05-18, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untohydroxyl
1. Nej, Kvinnor är per definition vuxna.
2. Det har nog säkert med kvinnors mentala förmåga att göra.

Folk klarar inte av att ha en saklig diskussion utan att svamla om en massa ovidkommande. Ni är emotionella missfoster. Ni argumenterar som barn, så ni är nog med största sannolikhet kvinnor, vilket ytterligare styrker min tes.

Män vet om detta, att kvinnor är mer lika barn än vuxna, de som är emot denna tes är kvinnor nästan till 100%. Därför ska kvinnor, likt barn inte ha rösträtt.

Om kvinnor är barn, så varför är det enbart rösträtten du vill ta bort från dem?
Är kvinnor barn, så behöver de ju tas om hand fullt ut. Dvs.: du får både försörja din fru och sköta om ert hushåll (för inte ska ett barn ta hand om ert hushåll, det kan du inte anförtro till ett barn). Du får även ta hand om era barn, alternativt anställa en manlig barnskötare som gör detta. Lite sunkigt av dig att ligga med barn (dvs. kvinnor) är det dock... Tänder du på mentala barn?

Du får nog tänka över detta några varv. Och börja inse att om kvinnor kan ta hand om barn. Så kan de rösta också. Är de tillräckligt mogna för att ta hand om barn, så är de tillräckligt mogna för att rösta. Även om de skulle råka vara "swifties".

Sedan är det väl bra om både män och kvinnor har "barnasinnet" kvar. Tex. genom att vara sådana där "swifties". Att ha "barnasinnet" kvar och inte vara förstoppat vuxen, är bra. I övrigt var det även en man med i TS som själv hade tillverkat en t-shirt. Så även män är sk. "swifties" och har "barnasinnet" kvar. Ska även män därmed förlora rösträtten, menar du? Vilka ska få rösta? Tondöva som inte älskar musik? Eller är det bara "kvinnliga "swifties" som inte ska få rösta? Är att gilla musik barnsligt? Många frågor uppstår när man läser dina rätt barnsliga inlägg.
Citera
2024-05-18, 03:35
Medlem
Blaskas avatar
Fast såhär ber ju alla fans åt sig. Ett typiskt mänskligt beteende som alltid funnits. Jag tycker det är hysteriskt med folk som följer an annan människa på det sättet. Men det är normalt. Många har idoler.
Citera
2024-05-18, 03:39
Medlem
Snaidistens avatar
Swifties är tjejer som vuxit upp med Talylor, klart att de är hängivna.
Fans har funnits sedan Elvis.

De lär känna massa nya tjejkompisar och har kul. Vad fan är dåligt med det?

Såg hela konserten på Disney+. Inte min grej men kul för de som gillar henne,

Gav henne en chans, tycker hon är cool men blev ingen swiftie.
Citera
2024-05-18, 03:56
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Ja, världens mest överskattade artist Taylor Swift har kommit till Sverige

Var har du hittat det påståendet? Är det månne anekdotisk bevisföring vi har att göra med?
Citera
2024-05-18, 04:11
Medlem
Såg bara kul ut. Inga konstigheter såsom att skjuta John Lennon eller se Elvis i en potatis.

En sak begriper jag inte och det är alla typer som bryter sig in till kändisar och går och lägger sig i deras sängar. Jag skulle skriva att hon inte råkat ut för det iallafall såsom många andra kändisar men tydligen har även hon råkat ut för en sådan typ enligt Google.
Citera
2024-05-18, 05:08
Medlem
Det är väl bara roligt att de har roligt. Men jag undrar; är dessa kvinnor lika hispiga när de ser Taylor som när de ser pojkband? Ni vet det här okontrollerade skrikandet som verkligen låter mentalsjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in