2024-05-18, 09:46
Medlem
badbollen3s avatar
Jag förstår inte hypen kring henne, men OK. Låt Swifties ha kul. Men att hon är god för 11 Miljarder är för mig en gåta. I mitt tycke så sjunger hon halvdant och är verkligen inte i topp när det gäller att vara en "entertainer".
Citera
2024-05-18, 09:47
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Varför känns det som detta är typiskt vad incels män stör sig på.. ?

Låter tjejer få ha kul.. Swift är ju inte direkt ofta i Sverige!! Ogillar ni det så är det väl bara ignorera..?🤷🏼‍♀️

Undrar vad hon drar in? Inga billiga biljetter gissar jag på. Kan inte erinra mig en enda låt som hon gjort…
Citera
2024-05-18, 09:49
Medlem
Hyperkits avatar
Hellre att svenska ungdomar lyssnar på henne än Yasin
Citera
2024-05-18, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Undrar vad hon drar in? Inga billiga biljetter gissar jag på. Kan inte erinra mig en enda låt som hon gjort…

Det sägs hon tjänar mellan 1-6 miljoner dollar per konsert.. inte bara Biljettpriserna hon tjänar på utan också merförsäljning och sponsorer.

Låtarna är väl okej men minns dom mer från 2000-talet av någon anledning.. Dock är det ingen artist jag skulle köpa biljett för att se.
Citera
2024-05-18, 10:07
Medlem
SodaFointains avatar
Fast jag vill gå på hennes konsert hade biljett som jag sålde och jag kommer ångra mig sen om jkag int gick men morsan säger det kommer jag inte alls det men inget hände igår så kunde gått så går nu på söndag jag tror ej på demoner och sånt
Citera
2024-05-18, 10:07
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Den jag köpte på 127 kostad 1795 men det är billigare än usa där kostade en biljett högst upp 21 000
Citera
2024-05-18, 10:09
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Jag förstod det inte först, sen blev jag glad.

För trots att det pushats, media har gjort allt, för att den coolaste musiken ska vara gangster-rap med tillhörande kvinnoförnedring så diskvalificerar Swiftisarna den.

Satt och väntade på att de inkvoterade proffstyckarna på svt, tv4, skulle nämna det; "en motreaktion på gangster-rapen".
Men det gjorde dom inte,
såå konstigt.

Samma här! Glädjande nyheter. Svenska ungdomar gillar en vit sympatisk tjej som skriver bra låttexter. Ljuset ska segra, död åt gangstarapen. Men snart kommer det väl nån indignerad krönika om hur rasistiska swifties
är, det skulle inte förvåna mig.

Swiftisarna är de coola!
Citera
2024-05-18, 10:09
Medlem
Pungsvings avatar
Hon sjunger till hissmusik och tror blint på Biden. Fansen är nog inte helt smarta.
Citera
2024-05-18, 10:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Ja, världens mest överskattade artist Taylor Swift har kommit till Sverige för allra första gången. Men fokuset i denna tråd kommer vara Taylor Swifts fanbase så kallade "swifties", frågeställningen är egentligen vad fan är det för fel på dessa personer?

Dessa "swifties" beter sig som de personligen känt Taylor sedan barnsben, i en videoartikel på expressen får man se 3 olika "fans", en som gjort naglar med 10 olika swift-album, en som tvingat på sin farsa en cringe tröja. Det mest patetiska av allt är ett "manligt" fan som har en tröja på en av Taylors ex överkryssat. Dessa individer måste ju lida av minst en mentalsjukdom om inte flera? Hur kan man vara så sjukligt investerad i en annan individ som man varken känner och den andra individen vet inte ens om att du existerar?

Om ni inte känner till hennes fanbase sedan tidigare får ni gärna kolla in på följande artikel för djupare kontext:

https://www.expressen.se/tv/nyheter/varlden/piken-mot-swifts-ex-tryckt-den-sjalv/

Ni kan även googla och kolla på videos under termen "swifties" för ännu mer mentalinstabilitet.
Du har helt rätt i din analys.
Citera
2024-05-18, 10:24
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Jag förstår inte hypen kring henne, men OK. Låt Swifties ha kul. Men att hon är god för 11 Miljarder är för mig en gåta. I mitt tycke så sjunger hon halvdant och är verkligen inte i topp när det gäller att vara en "entertainer".

Folk tycker hon är vanlig och identifierar sig med henne. Samma med Håkan Hellström. Har aldrig förstått mig på honom och hans musik. Melodierna är konstiga och han sjunger mesigt. Men ändå drar han fulla arenor och är multimiljonär.
Citera
2024-05-18, 10:40
Medlem
KjellKjellborns avatar
Frisk är man inte om man frivilligt lyssnar på den skiten, än värre betalar för det
Citera
2024-05-18, 10:51
Medlem
Lyssnade genom Swifts debutalbum för att få reda på hur det lät. Hon är (åtminstone på den skivan, vet inte hur hon eventuellt utvecklas efteråt) alls ingen enorm låtskrivare, melodierna imponerade inte. Men å andra sidan är majoriteten av världens befolkning inga enorma låtlyssnare heller, så att hon är miljardär passar väl som hand i handske och är kanske inte så konstigt då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in