• 1
  • 2
2024-05-16, 17:44
Medlem
Vad vet vi mer om detta fall? Tror ni att polisen blir dömd?

Personligen hoppas jag att han blir dömd och inte får jobba som polis mer.

Nedan finns video på ena misshandeln, samt länk där fup finns att ladda ner.

https://www.instagram.com/reel/C7CGY...14MXE5YXU2azcx

https://files.fm/u/dvynkawpcu?fbclid...8pv3OPAUrCpDY9

En av poliserna (student) har vittnat mot j*han och sagt att han använder våld då det inte behövs samt hetsar upp situationer för att visa att det är han som bestämmer. Med andra ord en osäker man med mindervärdeskomplex.

Eloge till tjejen som valde att vittna mot honom, alltid fint att se bra poliser som står upp mot dem korrupta i kåren.
Senast redigerad av sohas2 2024-05-16 kl. 17:57.
Citera
2024-05-16, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohas2

En av poliserna (student) har vittnat mot j*han och sagt att han använder våld då det inte behövs samt hetsar upp situationer för att visa att det är han som bestämmer. Med andra ord en osäker man med mindervärdeskomplex.

Eloge till tjejen som valde att vittna mot honom, alltid fint att se bra poliser som står upp mot dem korrupta i kåren.

100 gubbar!
Hoppas de inte blir uteslutna och att de blir kvar i myndigheten. Tvekar dock då det är ett lojalitetsyrke
Jag behöver inga fler meriter från dessa, jag röstar på att de (och andra poliser med stolthet) blir polischefer. Spottar på nuvarande, dåvarande och innan dåvarande
Senast redigerad av Sierra.Leone 2024-05-16 kl. 18:08.
Citera
2024-05-16, 18:22
Medlem
Tortellis avatar
Jag är förvånad att det här som går att titta på polisnytt går till åtal. Killen är offensiv mot polisen och jag tycker att det är 50 50, kanske en onödig nedläggning av polisen, men samtidigt att stå på klassiskt mena beteende och ifrågasätta och käfta som Killen gör. Jag tror att polisen blir friad i domstol.
Citera
2024-05-16, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
100 gubbar!
Hoppas de inte blir uteslutna och att de blir kvar i myndigheten. Tvekar dock då det är ett lojalitetsyrke
Jag behöver inga fler meriter från dessa, jag röstar på att de (och andra poliser med stolthet) blir polischefer. Spottar på nuvarande, dåvarande och innan dåvarande

Hoppas verkligen det med! Tyvärr är det så att dem poliser som säger ifrån blir utfrysta..
Citera
2024-05-16, 18:30
Medlem
negrofobens avatar
Vari bestod misshandeln av? Jag kunde inte se någon misshandel?
Citera
2024-05-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag är förvånad att det här som går att titta på polisnytt går till åtal. Killen är offensiv mot polisen och jag tycker att det är 50 50, kanske en onödig nedläggning av polisen, men samtidigt att stå på klassiskt mena beteende och ifrågasätta och käfta som Killen gör. Jag tror att polisen blir friad i domstol.

Han togs ner med mycket våld så han slog huvudet i marken, dessutom från ingenstans då han bara ville veta varför han blir gripen. Matgalen polis som vill hävda sig.

Killen är inte ifrån mena btw, inte för att det spelar någon roll.

Sen är samma polis åtalad för misshandel av en annan kille, och där har även en av hans egna kollegor vittnat mot honom att han använder övervåld.

Tyvärr tror jag också han blir friad, för det är så det ser ut i Sverige.
Citera
2024-05-16, 18:34
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:

Vart i videon är misshandeln? jag ser en snubbe som blir nerdragen på marken och bojad

Edit: och självklart åkte rasistkortet fram
Senast redigerad av SilkyJohnson 2024-05-16 kl. 18:38.
Citera
2024-05-16, 18:47
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Ja jag skulle bli jävligt förvånad om poliserna blir dömda?
Blatten var ju helt galen och hotfull. Hoppas han åker dit på våldsamt motstånd.
Citera
2024-05-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Blatten var ju helt galen och hotfull. Hoppas han åker dit på våldsamt motstånd.

Herregud. Läs texten först under videon. Dem tar tag i honom UTAN någon som helst anledning, när han ber dem inte stå på cykelvägen så han och hans vän ska kunna cykla förbi. Han frågar 50 gånger varför dem håller i honom, får inget svar därav blir han upprörd. Då tas han ner våldsamt mot marken.

Det är inte okej att poliser bara griper folk som inte begått något brott och dessutom sätter på bojjor.
Citera
2024-05-16, 19:32
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Herregud. Läs texten först under videon. Dem tar tag i honom UTAN någon som helst anledning, när han ber dem inte stå på cykelvägen så han och hans vän ska kunna cykla förbi. Han frågar 50 gånger varför dem håller i honom, får inget svar därav blir han upprörd. Då tas han ner våldsamt mot marken.

Det är inte okej att poliser bara griper folk som inte begått något brott och dessutom sätter på bojjor.
Blatten var ju stökig och skrek förolämpningar mot poliserna. Varför ska alltid blattar kaxa sig så där mot poliser? Sen var det en jävla snöflinga och kärring som gnällde över att han blev bojad.
Fan vad man saknar basebollligan då man ser sån här spännblattar!
Citera
2024-05-16, 21:30
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Jag har mina gissningar men någon med namn som är helt säker?
Citera
2024-05-17, 00:48
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:

Du menar att vanligt folk ska bestämma var polisen ska stå eller inte?

Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben

Blir dom dömda kan vi lägga ner Polisen. Han vägrar lyssna på polisman. Vad är problemet? Misshandel? Killen såg ut att göra någon form av utfall efter att gång på gång ignorerat och trott att han bestämmer. Skulle kunnat anmält ett antal gånger om detta är misshandel men tipset är att hamnar man i en polissituation låter man dom göra sitt jobb.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in