2024-08-08, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goldpalace
Jävlar vad sjukt, den slitna gubben som rör sig på YouTube bland unga människor har varit NAZIST!!! Tappade hakan.. vilket jävla samhälls-avart...

Sjukt hur ex Nazzen? Kan man sluta att vara Nazze? Ex Nazzen sitter o säger att Luggen är så jävla påtänd från 17 min in ivideon. Hoppas Luggen anmäler ex Nazzen för förtal. Mycket som går att anmäla förtal i ex Nazzens video.

https://www.youtube.com/watch?v=NXYB6Ig7_iQ&t=2297s
Citera
2024-08-09, 02:57
Medlem
goldpalaces avatar
Så nazisten brydde sig om Dumpen plötsligt och började kontakta dem... och han har varit trollkarl för att vara i kontakt med yngre människor? Ser ni inte? Detta är riktigt illa...
Citera
2024-08-09, 04:21
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanalenmotvikt
Känner inte till nåt om några uthängningar. Chrippa hänger ut sig själv. Du måste ha missuppfattat allt. Men det är inte alltid lätt att förstå saker och ting. Det ger jag dig , lilla gubben

Proffsiga, pålästa psykologiska djupdykningar känner jag till.

Kommer fira 100K subs innan året är slut.

Jag älskar den svenska avundsjukan. Ni verkligen förkroppsligar den här.
Ni ägnar dagarna åt att snacka skit om folk ni inte känner. Patetiskt är ordet.
Inget fel på självförtroendet iaf
Citera
2024-08-09, 04:30
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Inget fel på självförtroendet iaf

Hahaha! Vad ÄR det här för jävla stolle som ska jivea loss med kidsen?! Fy satan vilken jävla pajas!

Tror aldrig den här memen varit mer passande:

https://www.latercera.com/resizer/HzweEKuxFX0Iho5wrMnFpMtf9-U=/arc-anglerfish-arc2-prod-copesa/public/L2KMXGHMQZG7FHYZZDMXPY7ISY.jpg
Citera
2024-08-09, 04:41
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Patetiskt är ordet.

Eru?
Citera
2024-08-09, 04:41
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
8400+ subscribers and counting. Nuff said.
$$$

Hur många har du? Din morsa?

Haha. Snart kan du pensionera dig i Turkiet. Lol. Lång väg kvar...
Citera
2024-08-09, 17:17
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hahaha! Vad ÄR det här för jävla stolle som ska jivea loss med kidsen?! Fy satan vilken jävla pajas!

Tror aldrig den här memen varit mer passande:

https://www.latercera.com/resizer/HzweEKuxFX0Iho5wrMnFpMtf9-U=/arc-anglerfish-arc2-prod-copesa/public/L2KMXGHMQZG7FHYZZDMXPY7ISY.jpg
Sjukt pinsam hur en "man" i hans ålder lägger sig i detta drama, tom Anjo & Rask osv är 15 år för gamla för att hålla på såhär
Citera
2024-08-09, 21:27
Avslutad
Citat:
Sjukt pinsam hur en "man" i hans ålder lägger sig i detta drama, tom Anjo & Rask osv är 15 år för gamla för att hålla på såhär

Sjukt att vara en ex Nazist? 50+ och lägga sig i ett Youtubedrama.

Vem vet vad som kommer komma fram om Nazismen framöver? Kan inte vara kul att vara familj eller släkt.
Citera
2024-08-09, 21:33
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Sjukt att vara en ex Nazist? 50+ och lägga sig i ett Youtubedrama.

Vem vet vad som kommer komma fram om Nazismen framöver? Kan inte vara kul att vara familj eller släkt.
Nazister är väldigt knepiga människor, tror få växer ur en sån sjuk ideologi
Citera
2024-08-09, 21:52
Avslutad
Citat:
Nazister är väldigt knepiga människor, tror få växer ur en sån sjuk ideologi

Kan inte var kul att som arbetsgivare ha en ex Nazist som anställd som är ute på Youtube och vevar och anklagar folk för allt som ingen vill bli anklagad för.
Citera
2024-08-10, 00:26
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Nej men det är ju fullständigt barockt. Han borde pipa ut genom personalingången.
Citera
2024-08-10, 07:21
Medlem
nej nu kan jag inte vara tyst längre angående hyclaren danne.
Jag känner han sen sen Nättraby, hans bror micke samt hans olof å christina.

Dom bodde på lindvalls väg 14, alltså en bit utanför karlskrona. I ett kedjehus. Jag å syrran bodde i mjövik.
hans pappa bor i sundsvall med en ny kvinna.
Hans mamma har jag sagt hej till i norrtälje. Där bor även hans bror micke.

Danne var inget skinhead. Detta är nåt han hittat på för att vara cool. Ja minns att familjen kom från helsingsborg innan dom flyttade till nättraby.
Ingen nazist från den tiden lär känna han. Däremot var danne en sån som snappade upp allt å kartlade folk, sen fantiserade han ihop saker. Han var väldigt speciell och creepy. Men framförallt jävligt töntig och en liten mytoman.

Jag finns i perifirin i hans bekantskapskrets utan att han vet om det. Det är lite kul.
Jag är ett spöke från förr. Från blekingetiden, tjejen i bomberjacka.. Eller hur danne *blink*

Här kommer lite fakta.

Danne hatar, jag menar verkligen hatar såna som den där rask. Tatuerade white trash.
Han har snackat sååå mycket skit om rask inför sina vänner och garvat åt rask.
Dannes enda mål är ............... Jocke lundell.
I jocke lundell tror danne att det finns pengar att tjäna. Det är jocke han vill åt. Dannes dröm är att bli en vän till familjen lundell, en sån där som kommer å går fritt i deras hem, är med på deras videos osv. Danne säger att han har så mycket att tillföra till jockes content, typ trolla för hans barn.

Danne vill inte jobba som en vanlig människa. Han vill lalla runt å bli rik.
Han skiter såklart i anjo å rask. Han ser verkligen ner på fetton också kan jag säga.

Han är en hycklare och mobbare, han har alltid varit en sån.
Fortsätter han kommer det bli drama. Så ja hoppas han fortsätter med sina youtubeförsök att bli känd. För det som kommer hända är att anjo kommer genomskåda honom. Och sen är bråket igång.
Chipstutten vet du daniel. Minns du inte till vem du sa att du skulle till chipstutten i norrköping? Dåligt minne?

MVH
En arg kvinna i backlura

förresten danne har en koppling till trosa också ... där rask bor. Hihihihi. typ en 1 kilometer från rask.

Just det. Så fort danne genom en som vi kan kalla "L" fattar vem jag e så kommer han vilja hänga ut mej. Men vet ni vaaaa? Det skiter jag i. För då kommer jag gå ut med en sak till. Och han vet vad. Så han kommer inte hänga ut mejj.
Jag har hål-hake.....................
Senast redigerad av argkvinnaibacklura 2024-08-10 kl. 07:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in