2024-08-02, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanalenmotvikt
8400+ subscribers and counting. Nuff said.
$$$

Hur många har du? Din morsa?

Du kan verkligen inte förstå hur jävla cringe det är om du som 45-årig flerbarnsfar beter dig på det här sättet. Motvikt gör nog bäst i att gå ut och dementera att det är han som ligger bakom det här kontot, oavsett om det är han som gör det eller inte. Det här är skamkudde på väldigt hög nivå.
Citera
2024-08-02, 11:44
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du kan verkligen inte förstå hur jävla cringe det är om du som 45-årig flerbarnsfar beter dig på det här sättet. Motvikt gör nog bäst i att gå ut och dementera att det är han som ligger bakom det här kontot, oavsett om det är han som gör det eller inte. Det här är skamkudde på väldigt hög nivå.

Jo men han klarar inte av att folk tycker något negativt om honom.
Det är rätt pinsamt att öht ha en liten youtube kanal och försöka sig på att bli omtyckt. Måste vara fruktansvärt att ha så lite självkänsla och självrespekt mot sig själv. Men det värsta tycker jag är att hans familj får skämmas ännu mer.
Citera
2024-08-03, 01:26
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Men ge dig.

1. Jag är inte Daniel. Har aldrig påstått det.
2. Jag är kvinna. Trots det kallar mig Daniel för "han" när han hänger ut mig.
3. Jag har kommenterat med många kritiska inlägg på youtube.

Jag är lika skeptisk mot Daniel som ni är. Nej mer.

Motvikt är inte namnskyddat. Jag är flashbacks motvikt. Bilden är heller inte skyddad.

Fy fan I RÖVHÅLET va roligt att läsa detta !!!

Den där motvikt må vara min favorit idiot du är min favoritpajas tack för att du finns och delar<3
Citera
2024-08-03, 12:59
Medlem
Finnj-vels avatar
Haha stor humor att motvikt-incellen automatiskt går på Rasks linje när verkligen all fakta pekar på att Rask har laddat upp en porrfilm, sedan skickat länken till Chrippa
Citera
2024-08-03, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Haha stor humor att motvikt-incellen automatiskt går på Rasks linje när verkligen all fakta pekar på att Rask har laddat upp en porrfilm, sedan skickat länken till Chrippa
Ex-nassen med skeletten i garderoben… inte förvånad han drar nog sig inte för att kika lite extra på filmklippen!
Citera
2024-08-03, 21:29
Medlem
Helt ärligt, jag fattar ingenting, om Rask nu vet vem som ”hackat” honom och laddat upp klippen så är det väl bara att göra en polisanmälan?

Varför är det så viktigt att lägga ALL fokus på Chrippa när det uppenbarligen bara är så att han delat en länk till en publik hemsida. Och Motvikt har väl inte nämnt ett ord om filmen som Rask själv skickat till Chrippa?

Nu har Daniel verkligen tappat sin egen verklighet. Argumenten är numera ”Anjo sa, Rask sa, Julia sa”. Helt tvärt om hur han startade sin kanal.
Citera
2024-08-08, 00:47
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Ex-nassen med skeletten i garderoben… inte förvånad han drar nog sig inte för att kika lite extra på filmklippen!

Ex-nazist?
Källor?
Citera
2024-08-08, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Ex-nazist?
Källor?
Citera
2024-08-08, 02:03
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Ex-nazist?
Källor?

Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu

Saken är att han inte ens är ex-nazist. Han låtsades bara vara det, ännu mer patetiskt.
Citera
2024-08-08, 06:28
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
8400+ subscribers and counting. Nuff said.
$$$

Hur många har du? Din morsa?
Nån sa att du va runt 40 stämmer det?
Om det stämmer och du skriver så där så måste du ju tycka att du är patetisk? Vilken vuxen man skryter om 8000 följare? Om man inte är lite efter då
Citera
2024-08-08, 06:58
Avslutad
Han har inget att komma med, han är en ripoff på en ripoff. När Chrippadramat dör ut kommer han inte ha något att komma med, och tittartalet kommer minska drastiskt. Hans trolleritrolleraklipp och dylikt klickar man inte ens på.

Det är tydligt vilka som gör videos bara för exponeringen, dessa lyckas aldrig.
Citera
2024-08-08, 07:46
Medlem
goldpalaces avatar
Jävlar vad sjukt, den slitna gubben som rör sig på YouTube bland unga människor har varit NAZIST!!! Tappade hakan.. vilket jävla samhälls-avart...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in