2024-05-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Frågeställningen är inte om kvinnor sitter i skogen och är rädda för män - utan vad de hellre möter i skogen - en främmande man eller en björn.

Din utgångspunkt är alltså felaktig.
frågan är inte seriöst utan retorisk dom använder det som argument att alla män är farliga och värre än djur. det är manshat för att kringå censur.

lite som vem skulle du hellre vilja styr landet en kvinna eller en kanin. kaninen kan inte göra lika mycket samhällsabotage som magda. ergo alla kvinnor är inkompetenta.
Citera
2024-05-16, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogandoff
Det begicks 8596 våldtäkter mot kvinnor i Sverige 2023.
2023 så räknades det till 5,239,188 kvinnor, justerar vi det till åldrarna mellan 20 - 65 så får vi 2,910,856.
Om vi antar att alla dessa våldtäkter skedde i skogen av en främmande man så är risken att vara en av dessa kvinnor 0,0029%. Vi snackar alltså att ni hade kunnat springa på 10,000+ män innan det statistiskt sätt blev eran tur.

Värt att notera att denna uträkning är grovt i eran fördel och ändå så låg.
Nog borde ni kvinnor själva förstå hur irrationellt det är att vara rädd för en sådan sak?
det handlar inte om att kvinnor är irrationella. metaeffekten av detta är bekräftelse att går mer åt extremfeminism. det är rektytering till 4b rörelsen av manshatande kvinnor.
tiktok används som propagandaorgan för att radikalisera tonårstjejer.
jordan petersson har pratat om det hur kvinnlig konkurrens grundar sig i att sabotera andra kvinnor. så ist för att lära sig av sina misstag vill dom förstöra för unga tjejer.
könskriget är det 3e stora världskriget som nu sker internationellt.
Citera
2024-05-16, 15:14
Medlem
Citat:
Frågeställningen och de svar den fått ger en bild av hur kvinnor skulle välja - det är ämnet för tråden.
När man diskuterar risksituationer kontra kvinnor så är frågan fullt relevant eftersom vi haft oproportionerligt många brottsfall med just Afghaner som gett sig på kvinnor.
Det fortfarande dock så - att den absoluta majoriteten skulle inte ge sig på en kvinna, och enligt ditt resonemang föreligger då en mycket låg risk som kvinnor inte behöver förhålla sig till.

Troligen minns du fel - jag brukar aldrig titulera mig kriminolog eftersom jag aldrig arbetat som kriminolog.

Ok och därför tror du att min kvinna festar med afghaner? Spännande slutledningsförmåga. Jag förstår att du måste ha en gedigen utbildning.

Jag tycker inte man ska oroa sig i onödan. Det är hela min poäng. De flesta kvinnor kan röra sig i skog och mark ett liv utan att bli antastade av män, därför är det bra att göra det.
Citera
2024-05-16, 15:20
Medlem
Fast det inte så nånga våldtäkter och det oftast nån som kvinnan känner inte okända män ?
Senast redigerad av Hddv1 2024-05-16 kl. 15:31.
Citera
2024-05-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Fast det ibte så nånga våldtäkter och det oftast nån som kvinnan känner inte okända män ?
https://www.youtube.com/watch?v=GjgBfklmYj8
https://www.expressen.se/gt/poliser-havdar-de-flesta-anmalda-valdtakterna-ar-uppdiktade/
90% av anklagelser är bevisade falska. polisen vet om att nära alla tjejer lider av narcissism och BPD, ljuger om det mesta.
våldtäkter är det största memet i världshistorien kvinnor har hittat på som boggeyman
Citera
2024-05-16, 16:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Ok och därför tror du att min kvinna festar med afghaner? Spännande slutledningsförmåga. Jag förstår att du måste ha en gedigen utbildning.

Jag tycker inte man ska oroa sig i onödan. Det är hela min poäng. De flesta kvinnor kan röra sig i skog och mark ett liv utan att bli antastade av män, därför är det bra att göra det.
Återigen är det du som använt din påhittade kvinna som exempel och klistrat på henne beteenden.
Min poäng är att du kan inte diktera för kvinnor hur deras verklighet ser ut eller vilka val de skall göra.
Citera
2024-05-16, 16:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
https://www.youtube.com/watch?v=GjgBfklmYj8
https://www.expressen.se/gt/poliser-havdar-de-flesta-anmalda-valdtakterna-ar-uppdiktade/
90% av anklagelser är bevisade falska. polisen vet om att nära alla tjejer lider av narcissism och BPD, ljuger om det mesta.
våldtäkter är det största memet i världshistorien kvinnor har hittat på som boggeyman

Ca 1.5% har någon form av kluster B personlighetsstörning. I den siffran ingår både kvinnor och män.

Ca 2-10% falska anmälningar görs per år. Dessa läggs ner direkt och leder inte till något.
Citera
2024-05-16, 16:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
frågan är inte seriöst utan retorisk dom använder det som argument att alla män är farliga och värre än djur. det är manshat för att kringå censur.

lite som vem skulle du hellre vilja styr landet en kvinna eller en kanin. kaninen kan inte göra lika mycket samhällsabotage som magda. ergo alla kvinnor är inkompetenta.
Frågan i TS är seriös och ger en bild av hur kvinnors tillvaro ser ut .
Att du inte förstår vad det handlar om och uttrycker är ju ganska ointressant - du är ju man, ingen förväntar sig att du ska ha vare sig vilja eller förmåga att förstå.

Det är därför vi föredrar björnar.
Citera
2024-05-16, 16:16
Medlem
Citat:

Det har aldrig handlat om att alla män är farliga. Det handlar om att man inte vet vilka som är farliga (och nej jag kan inte ta ansvar för vilken sorts man jag möter i varje enskilt tillfälle).
Citera
2024-05-16, 16:29
Medlem
Citat:
Återigen är det du som använt din påhittade kvinna som exempel och klistrat på henne beteenden.
Min poäng är att du kan inte diktera för kvinnor hur deras verklighet ser ut eller vilka val de skall göra.

Vad har jag hittat på? Att hon inte är rädd för skogspromenader ensam? Ja det är ett jävla påhitt. Hahaha. Hahaha. Du är allt rolig du.
Citera
2024-05-16, 16:30
Medlem
Citat:
Frågan i TS är seriös och ger en bild av hur kvinnors tillvaro ser ut .
Att du inte förstår vad det handlar om och uttrycker är ju ganska ointressant - du är ju man, ingen förväntar sig att du ska ha vare sig vilja eller förmåga att förstå.

Det är därför vi föredrar björnar.
om jag fick välja mellan att möta en kvinna o en björn i skogen skulle jag välja björnen varje gång.
det är så mkt skönare att dö o slitas ihjäl av en björn än att behöva lyssna på en kvinnas idioti. sen är jag säkrare för att en björn skulle aldrig falskt anklaga mig för något.

vi vet att det menas att det bara är en vit man som är hotet kvinnor bryr sig inte om faktiskt våldtäkts statistik. bara att förstöra västvärlden.
en kvinnas tillvaro är att ta bilder på sin rumpa o bli miljonär för att sen ha någon sort barnpsykos med sina 8 katter. medans hon shitpostar om sin paranoia om män på nätet.
Citera
2024-05-16, 16:31
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Vad har jag hittat på? Att hon inte är rädd för skogspromenader ensam? Ja det är ett jävla påhitt. Hahaha. Hahaha. Du är allt rolig du.

Varför fick du för dig att dra upp din flickvän? Talar hon för alla kvinnor tycker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in