2024-07-14, 21:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Nej. Det var du som sjönk till den nivån och började prata om användares föräldrar. Appar är ett vanligt sätt idag och nattklubbar är det fortfarande. Det är också som så att människor är främmande till dess att man lärt känna dem även om man är presenterad för varandra. Att nyligen presenterade går hem är betydligt vanligare att det leder till en våldtäkt än en möte i skogen med en slumpvis man.
Nej det är du.
Min mamma har inte tillverkat barn med en främling. Jag har inte skaffat barn med en främling. Jag vet ingen som gjort det faktiskt.
Det är du som hävdar att du inte hade funnits om inte din mamma gick i lag med främlingar.

Fast vi pratade om tidigare - då existerade inga appar och det var inte heller vanligt att möta folk på nattklubben. Man möttes genom vänner, bekanta, familj, jobb etc.
Så samtliga generationer fram till dagens hade funnits även om kvinnor inte interagerat med främlingar.
Nej, att möta folk genom folk du känner och som känner den du presenteras för räknas inte som att möta en främling.
Går hem med?
Som sagt var - din familj är av en annan kultur än min tydligen. Det var inte vanligt att relationer började med "hej" och sängen.

Citat:
Här på forumet är frågan främmande man eller björn. Men på tik tok var det man eller björn. Lyssnar man på kvinnorna så hör man att flertalet av exemplen handlade om våld i nära relationer. Men det är klart att kvinnor som lever i sunda relationer inte är rädda för sina män. Sunda kvinnor är inte heller rädda för främmande män som står en bit bort i skogen och fiskar. Men våld i nära relationer är ett större samhällsproblem en att främmande män hoppar på för dem okända kvinnor i skogen.
Nej, lyssnar du på kvinnor som svarat på frågan så är det inte våld i nära relation de pratar om.

Sunda kvinnor vet att gardera sig mot främmande män - jo.
Citera
2024-07-14, 21:15
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det vet du givetvis inget om.
Har ögon i huvudet och kan konstatera att det är påfallande ofta man springer på kvinnor i skogen som uppenbarligen inte har gått en omväg.
Citat:
Nej, du är inte det och du kan fortfarande inte diktera vad frågan skall handla om.
Vi är på ett diskussionsforum och frågan är öppen.
Citat:
Eller också är det våldsmän som tar tillfället i akt - det vet man inte, därför vill man inte stöta på främmande män när man är ensam i skogen.
Ja, då kommer nog många män tycka att du beter dig som en galen tant.
Citat:
Nej, rent allmänt förväntas vi att inte ställa krav på främlingar som inte vill ha kontakt. Om man undviker främmande män i skogen så inleder man inte samtal med dem och säger att man inte vill ha dem där .. kunde du inte räkna ut det själv?
Du skrev att han inte skulle bry sig om du inte vill möta honom eller håller avstånd om ni möts. Meningen före ordet eller tyder på ett meningsutbyte har skett.
Citat:
Ok en majoritet vill alltså inte möta män i skogen. Jag är lite mer vidsynt då, för män jag känner går utmärkt. Det är främmande män jag inte vill möta.
Du är inte vidsynt. Du är trångsynt. Det är självklart att man eller björn handlade om det globala problemet våld mot kvinnor och inte specifikt hur man ska bete sig i skogen.
Citat:
De är representativa för de som svarat på undersökningen - hur det ser bland de som inte gjort det vet inte du.
Med tanke på algorimer styr vad vi får upp på sociala medier så skulle det med största sannolikhet varit fler som svarat man.
Citat:
Du är en hycklare för att du skyddar dina ägodelar men vill förhindra att kvinnor skyddar sitt liv och sin hälsa.
Nope. Vill motarbeta att kvinnor blir begränsade. Det blir dem av dina idiotiska råd.
Citera
2024-07-14, 21:20
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Psykopater kan också plocka svamp,fiska ? 😃

Förstår inte ni som säger kvinnorna behöver inte vara försiktiga ? När det fakta tyvär psykopater som kan skada finns och bäst vara försiktig 😔

De flesta män är bra men hur ska ennån veta skillnaden ? Så bäst vara försiktig !

Ja, psykopater kan fiska. Men vad ska kvinnan göra då menar du. Ska hon gå en omväg som Micro föreslår och därmed får en psykopat som följer efter henne. Eller ska hon stanna hemma från skogen? Eller ska hon kanske anta att den fiskande mannen inte hör till den lilla grupp som är psykopater eller sexualsadister och fortsätta med sin dag i skogen? Det senare är det bästa skulle jag säga.
Citera
2024-07-14, 21:25
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Nej det är du. Min mamma har inte tillverkat barn med en främling. Jag har inte skaffat barn med en främling. Jag vet ingen som gjort det faktiskt.
Det är du som hävdar att du inte hade funnits om inte din mamma gick i lag med främlingar.
Fast vi pratade om tidigare - då existerade inga appar och det var inte heller vanligt att möta folk på nattklubben. Man möttes genom vänner, bekanta, familj, jobb etc.
Så samtliga generationer fram till dagens hade funnits även om kvinnor inte interagerat med främlingar.
Nej, att möta folk genom folk du känner och som känner den du presenteras för räknas inte som att möta en främling.
Går hem med?
Som sagt var - din familj är av en annan kultur än min tydligen. Det var inte vanligt att relationer började med "hej" och sängen. Nej, lyssnar du på kvinnor som svarat på frågan så är det inte våld i nära relation de pratar om. Sunda kvinnor vet att gardera sig mot främmande män - jo.

Du är inte läskunnig och håller en lägre och lägre nivå. Har inte påstått att allas mödrar har hoppat i säng med främlingar. Allas föräldrar var främlingar innan de lärde känna varandra. Jo, kvinnorna på tik tok talar en hel del om våld i nära relationer. Att du inte vill höra det är för att det inte passas just dina käpphästar och din maniska rädsla för alla män som du möter i skogen.
Senast redigerad av Blundetto 2024-07-14 kl. 21:46.
Citera
2024-07-14, 21:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du bor inte i en stad? Vilka djur tar dig? Ser du några isbjörnar tex som ju fanns här innan vi män löste det problemet.

Ingen rår om kvinnans liv, det är vad livegen betyder...
Ni män har inte löst något problem med isbjörnar här. Nu kommer jag ju aldrig sluta skratta.

Nej, det är inte vad livegen betyder.
Citera
2024-07-14, 21:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ni män har inte löst något problem med isbjörnar här. Nu kommer jag ju aldrig sluta skratta.

Nej, det är inte vad livegen betyder.

Vargar, triceratops, drakar, det finns en anledning till att du aldrig ser dom längre strumpan.

Jo.
Citera
2024-07-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ja, psykopater kan fiska. Men vad ska kvinnan göra då menar du. Ska hon gå en omväg som Micro föreslår och därmed får en psykopat som följer efter henne. Eller ska hon stanna hemma från skogen? Eller ska hon kanske anta att den fiskande mannen inte hör till den lilla grupp som är psykopater eller sexualsadister och fortsätta med sin dag i skogen? Det senare är det bästa skulle jag säga.
Hon kan göra som hon tycker är bäst i den situationen !
Citera
2024-07-14, 22:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har ögon i huvudet och kan konstatera att det är påfallande ofta man springer på kvinnor i skogen som uppenbarligen inte har gått en omväg.
Det säger ingenting om hur de upplever mötet eller att de inte hellre hade velat slippa möta dig.

Citat:
Vi är på ett diskussionsforum och frågan är öppen.
Du kan fortfarande inte diktera vilka tankar kvinnor har kring frågan.

Citat:
Ja, då kommer nog många män tycka att du beter dig som en galen tant.
De kan inte läsa mina tankar när jag möter dem. Återigen lever du i en fantasivärld.

Citat:
Du skrev att han inte skulle bry sig om du inte vill möta honom eller håller avstånd om ni möts. Meningen före ordet eller tyder på ett meningsutbyte har skett.
Det betyder att vi inte kommer i närheten av varandra om jag håller avstånd.
Vet du vad avstånd betyder?

Citat:
Du är inte vidsynt. Du är trångsynt. Det är självklart att man eller björn handlade om det globala problemet våld mot kvinnor och inte specifikt hur man ska bete sig i skogen.
Nej, jag är kvinna och möter verkligheten som kvinnor lever i.
Du gör inte det.

Citat:
Med tanke på algorimer styr vad vi får upp på sociala medier så skulle det med största sannolikhet varit fler som svarat man.
Du gissar vilt igen. Det börjar blir lite löjeväckande.

Citat:
Nope. Vill motarbeta att kvinnor blir begränsade. Det blir dem av dina idiotiska råd.
Nej, du vill begränsa kvinnors val och tvinga dem att ta hänsyn till ditt sköra ego.

Du är en hycklare. Låser din dörr för att skydda saker mot icke befintliga hot men anser att kvinnor skall sätta in liv och hälsa på spel för att du är skör.

Citat:
Du är inte läskunnig och håller en lägre och lägre nivå. Har inte påstått att allas mödrar har hoppat i säng med främlingar. Allas föräldrar var främlingar innan de lärde känna varandra. Jo, kvinnorna på tik tok talar en hel del om våld i nära relationer. Att du inte vill höra det är för att det inte passas just dina käpphästar och din maniska rädsla för alla män som du möter i skogen.
Jag har aldrig sagt "allas". Jag har utgått ifrån att du pratar om din egen.

Nej, allas föräldrar var inte främlingar innan de lärde känna varandra.
Det är dessutom en milsvidd skillnad på att lära känna någon som man presenteras för och lär känna i säkra miljöer och på att stöta på främlingar i skogen.
Det är nog väldigt få som träffat sina barns far när de stött på främlingar i skogen.

Glöm inte att låsa dörren - din hycklare.
Citera
2024-07-14, 22:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vargar, triceratops, drakar, det finns en anledning till att du aldrig ser dom längre strumpan.

Jo.
Varg såg för någon månad sedan trampa runt i orten där jag bor ...
Citera
2024-07-14, 23:02
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Varg såg för någon månad sedan trampa runt i orten där jag bor ...

Suresure var det samma gång som du nitade dom 2 björnarna? Hade du någonsin sett en varg hade du sketit i byxan och lagt dig i fosterställning och väntat in en man. Det är så ni beter, tro mig jag vet.
Citera
2024-07-14, 23:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Suresure var det samma gång som du nitade dom 2 björnarna? Hade du någonsin sett en varg hade du sketit i byxan och lagt dig i fosterställning och väntat in en man. Det är så ni beter, tro mig jag vet.
Jag har inte nitat någon björn, jag har sett björn.
Nej, det är två skilda delar av landet - och med lång tid emellan.

Jag förstår att du är väldigt rädd för vilda djur och vill ge uttryck för det - det är okej.
Citera
2024-07-14, 23:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag har inte nitat någon björn, jag har sett björn.
Nej, det är två skilda delar av landet - och med lång tid emellan.

Jag förstår att du är väldigt rädd för vilda djur och vill ge uttryck för det - det är okej.

Valde du inte björn för du tyckte att du hade en bättre chans mot Björn? Hur ska du ha det tramsfia.

Jag är så kallad uberalfa, ser en varg mig springer han till Polen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in