Citat:
Nej det är du.Nej. Det var du som sjönk till den nivån och började prata om användares föräldrar. Appar är ett vanligt sätt idag och nattklubbar är det fortfarande. Det är också som så att människor är främmande till dess att man lärt känna dem även om man är presenterad för varandra. Att nyligen presenterade går hem är betydligt vanligare att det leder till en våldtäkt än en möte i skogen med en slumpvis man.
Min mamma har inte tillverkat barn med en främling. Jag har inte skaffat barn med en främling. Jag vet ingen som gjort det faktiskt.
Det är du som hävdar att du inte hade funnits om inte din mamma gick i lag med främlingar.
Fast vi pratade om tidigare - då existerade inga appar och det var inte heller vanligt att möta folk på nattklubben. Man möttes genom vänner, bekanta, familj, jobb etc.
Så samtliga generationer fram till dagens hade funnits även om kvinnor inte interagerat med främlingar.
Nej, att möta folk genom folk du känner och som känner den du presenteras för räknas inte som att möta en främling.
Går hem med?
Som sagt var - din familj är av en annan kultur än min tydligen. Det var inte vanligt att relationer började med "hej" och sängen.
Citat:
Nej, lyssnar du på kvinnor som svarat på frågan så är det inte våld i nära relation de pratar om.
Här på forumet är frågan främmande man eller björn. Men på tik tok var det man eller björn. Lyssnar man på kvinnorna så hör man att flertalet av exemplen handlade om våld i nära relationer. Men det är klart att kvinnor som lever i sunda relationer inte är rädda för sina män. Sunda kvinnor är inte heller rädda för främmande män som står en bit bort i skogen och fiskar. Men våld i nära relationer är ett större samhällsproblem en att främmande män hoppar på för dem okända kvinnor i skogen.
Sunda kvinnor vet att gardera sig mot främmande män - jo.