Citat:
Ursprungligen postat av
swedishproffs
Kan bara hålla med. Just sex. No drama eller feelings, please. 🤙
Rookie i tyskland..vad är att föredra, Laufhaus eller FKK?
För och nackdelar?
Laufhaus är inget jag personligen rekommenderar då tjejerna där jobbar självständigt och de kan lura dig på pengar genom att först ta betalt och sen ge dig en mycket dålig service. Visst, finns det tjejer i Laufhaus som tar sitt jobb seriöst och vill ge sina kunder en bra upplevelse, men det är enbart en minoritet vad jag har hört i alla fall. Det är viktigt att man testar tjejerna för att se om de är seriösa när man tar kontakt med dem innan man betalar.
Mitt tips är att gå till FKK, klubbar och privata anläggningar där tjejerna är anställda av en bordellägare. När tjejerna är anställda så måste de uppföra sig och prestera för att få behålla jobbet. Får de många klagomål från sina kunder så kan de lätt bli utbyta för nya tjejer och de blir uppsagda från jobbet. Tjejerna som är anställda av bordellägare har mycket större press på att prestera och driva in pengar till klubben, då de oftast jobbar mot provision.
Laufhaus är billigare då tjejerna jobbar självständigt, de brukar ta 120 - 160 euro per timme. Tjejer som är anställda på FKK, klubbar och privata anläggningar är dyrare då de arbetar mot provision, de brukar ta oftast 140 - 250 euro per timme.