Citat:
Ursprungligen postat av
SwampDogg
Jag är mer påläst än dig och har mina prioriteringar klara. Araberna håller i detta nu på att förstöra vårt land på många plan och det bästa för oss är att de fortsätter visa sina rätta färger. Fler kommer då att vakna upp, precis det som sker i många delar av Europa.
Judar är inte heller några att lita på heller, men vad som sker i Mellanöstern är ingen viktig angelägenhet för oss. Det är en konflikt som pågått under tusentals år.
Makronivå är för övigt helheten.
Jag är berusad, och skrev givetvis fel. Du har givetvis rätt gällande mikro/makro-nivå. Jag tror att min poäng vart tydlig oavsett mitt grammatiska tillkortakommando. När du pratar om det bästa som finns för "oss" dvs svenskarna, pratar du om på makronivå, eller på mikronivå? Givetvis kan vi drömma om "bullerbyn", men så länge själva ursgrundsproblematiken finns, och då pratar vi inte islam, för det är en problematik i sig, utan vi pratar om den judiska lobbyn som har tryckt på för att Väst skall genomföra en islamisering, så är hotet alltid inom räckhåll.
Har du tänkt på det? Vad som har lett oss hit? Personligen känns det som att du vaknade en dag och insåg att "nu får det fan räcka?" Det
är nämligen så du skriver. När jag var 19 till 20 år gammal, däromkring, så kunde jag också uttrycka mig på detta vis, "Judarna är den enda demokratin i Mellanöstern", "titta på deras grannländer", huvudsaken är att jag blev äldre och visare och sanningen har aldrig varit tydligare än idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
SwampDogg
Man kan analysera hur mycket man vill, men det förändrar inte det faktum att samhället ser ut som det gör.
Think again.. försök hålla två bollar i luften.