2024-05-11, 20:22
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Arabjävlarna har tagit över mitt fina Malmö där min farfars far lagt nästan vartenda gatsten skiter dessa parasiter på min stad och land.

Försvin för i helvete. Ni tittar inte ens på Eurovision och har aldrig gjort era orcher.

Tack regeringen.

Tittade din farfars far mycket på Eurovision? Vilken var hans favoritsång? Gled han runt i Malmö med krökt rygg och skränade med i Viva la Diva?
Citera
2024-05-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Det är så pinsamt att jag krumbuktar att folk hoppar av för att Israel försvarar sig mot återkommande anfall från Palestinier.
Palestinierna skyller bara på Hamas. Hamas är palestinier, invalda av sina gravida hemmasittare och lytta som inte orkar vara med och bråka.

Israel evakuerar hamas-ungar innan varje anfall.

alla som hoppar av borde skämmas ögonen ur sig.

Är det inte alls… sjukt starkt av artister som säger ifrån mot deras medverkan! Loreen har sagt hon ska vägra ge över pokalen om Israel vinner!!! Så jävla bra!!!😍
Citera
2024-05-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vajana
SISTE: Den finske poengoppleseren trekker seg. Käärijä, som kom på andreplass i https://www.expressen.se/noje/eurovi...ovision-2024-/ 2023, skal ikke dele ut poeng på Finlands vegne lørdag.
https://www.vg.no/rampelys/i/8qmPB1/...b7170f0f4bb6a4

Fy fan jag som la en röst på Finland i semifinal 1. Ångrar mig bittert!
Senast redigerad av Ajabaja555 2024-05-11 kl. 20:33.
Citera
2024-05-11, 20:24
Medlem
DevilsDens avatar
Ni utnyttjas bara pga era olikheter, det finns ingen sida man kan välja, människor är inte menade att attackera varandra.

Ni polariseras när ni istället ska enas.

Alla är människor vare sig man är från Palestina eller Israel. Ni låter agendor & media strömma igenom er och detta är resultatet.

Man behöver inte blir programmerad om man vet vad det är som påverkar.

Så jag hoppas att det inte eskalerar och att mänskligheten enas och ser vad det är som utnyttjar oss & hur.
Citera
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Är det inte alls… sjukt starkt av artister som säger ifrån mot deras medverkan! Loreen har sagt hon ska vägra ge över pokalen om Israel vinner!!! Så jävla bra!!!😍

Loreen är bara konstig. Någon annan får dela ut pokalen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea

Det vore skönt, vill inte se den där häxan Loreen i rutan iallafall, nån annan får lämna över pokalen
Citera
Medlem
Helt sjukt hur detta eurovision avslöjar hur mycket patetiskt vänsterpatrask det finns i mediasverige, heja Israel och den kollektiva härdsmälta dessa lågbegåvade personer kommer uppvisa isf
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Arabjävlarna har tagit över mitt fina Malmö där min farfars far lagt nästan vartenda gatsten skiter dessa parasiter på min stad och land.

Försvin för i helvete. Ni tittar inte ens på Eurovision och har aldrig gjort era orcher.

Tack regeringen.

Dom ockuperar Svensk mark. De försöker utrota oss precis som de vill utrota judar..
Citera
2024-05-11, 20:25
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Vinner Israel så blir det sannolikt ändå inget för dem. En final kan inte hållas i Israel som läget är nu. Inget annat land skulle vilja ta på sig värdskapet för Israels räkning när de ser kaoset som det fört med sig här i Sverige nu. Därtill utesluts troligen länder där det råder krig och väpnade konflikter som en lärdom från i år.

Du har inte varit i Israel, det hör jag det. Rigorös säkerhet med polis och militär precis överallt kommer det att bli nästa gång Eurovision hamnar inIsrael. Världens högsta säkerhetstänk.
Citera
2024-05-11, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
Av de olika rapporterade händelserna på genrepet stod fransos Slimane för min favorit.
När han mot slutet av balladen brukar backa undan från mikrofonen och köra acapella stod han kvar och uttalade sig för Fred.
(han är lite förkyld så ville nog spara lite på stämbanden även).

Den organiserade demonstrationen skall enligt SVTs 15 min sändning samlat färre än de runt 10 000 som deltog i torsdags.

För bra grillväder i Malmö ??

99,9% arabjävlar som inte ens tittar eller följer Eurovision. Det finns inte där.

Tack regeringen att vi blivit ett jävla arabland.
Citera
2024-05-11, 20:26
Medlem
Att Ryssland stängdes av var motiverat. De attackerade Ukraina, för att bygga ett nytt sovjetiskt imperium.

Israel har svarat tillbaka på en terrorattack från Palestina. Även med 50% döda civila, så är det ett hyfsat Ok ratio. Finns att googla på mer statistik där hur det ser ut i andra sammanhang. Men krigar man mot terrorister (precis som USA gjorde i Afghanistan) så kommer många civila strykas med. Alternativet är att göra på det svenska sättet och hylla mångfald och BLM i samband med terrorattack. Men Israel vet att det inte fungerar. Folk måste även förstå hur brutalt svårt det måste vara att attackera Hamas utan att det blir civila offer. Hamas vill ju dra med sig civila för att stoppa Israel och få världen på sin sida. Helt enligt plan, så ska man gå Hamas till mötes?

När USA krigade mot terrorister i Mellanöstern, vilka av er började bojkotta USA? Slutade ni titta på Hollywood-filmer då?

En annan viktig skillnad är att i Eurovision så deltog både Ukraina och Ryssland, vilket kan göra det extremt spänt. Palestina deltar inte i Eurovision. Sen har det ju blivit spänt ändå, men det beror på att svensk media kör påverkanskampanj och att vi har så många araber i Sverige. Har svårt att tro att det hade varit samma uppståndelse om Eurovision hade utspelat sig i exempelvis Polen, Island, Estland osv.
Senast redigerad av KallesKulor 2024-05-11 kl. 20:32.
Citera
2024-05-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Loreen är bara konstig. Någon annan får dela ut pokalen.

Gör inget! Låt en riktig svensk göra det och skippa inkräktarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in