2024-05-11, 21:24
Medlem
Ravengers avatar
Nu har jag lagt mina 20 röster på Israel. Gör er plikt ni med!
Citera
2024-05-11, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Tror du på Tomten med?

Med tanke på den underrättelsetjänst som Israel besitter tillsammans med den Amerikanska och Brittiska så finns det inte på kartan att man skulle missa den truppförflyttning och fordonsförflyttning som skedde i Gaza.

Dessutom gav Egypten en varning till Israel 3 dagar innan attacken.

Länk: https://www.bbc.com/news/world-middle-east-67082047

Länk: https://www.nytimes.com/2023/11/30/w...elligence.html

Om det är någon som tror på tomten så är det nog du.
Citera
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Skiter jag i… Israels låt är bra men skulle aldrig ha mage att rösta på dom!! Det är ett land som just nu mördar tusentals civila och mer barn och kvinnor än någonsin i ett krig!! En röst på Israel är som en röst för att mörda barn.. skulle inte kunna ha det på mitt samvete! Min röst går till någon annat land.

Du har blivit helt hjärntvättad av kaosaraberna på gatorna ser jag. Tråkigt.

Min röst har hon.
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Två eurovisionländer som befinner sig i krig. Ukraina o Israel. Världen är grym.
Citera
2024-05-11, 21:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Vilka tror du är anledningen till att Europa nu är fullt med negrer och muslimer?
Bakom alla dessa NGOer som åker skytteltrafik mellan Europa och Afrika med "räddade" negrer hittar du judar. Judarna har öppet pratat om att förvandla Europas folk till en brun, lågintelligent sörja de enkelt kan härska över.

Låter som en dålig plan eftersom muslimer slänger ut alla judar ur de länder de dominerar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Ingen verkar ha någon riktig koll.
Men tack ändå!

Har röstat både via telefon och sms

72211. Meddelande 06

00921206
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Det förnekas kategoriskt av IDF fd presstalesperson. Han förnekar det till och med på svenska.

Såklart att han förnekar det. Alla andra svar vore att skjuta sig själv i foten.
Citera
2024-05-11, 21:27
Medlem
Flashbackatmes avatar
Pissar på alla som Demostranter för palestina där.
Citera
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbgStateOfMind
Det här inlägget sammanfattar ändå kompetensen hos genomsnittssvensken. Han är trött på demonstrationerna. Vad som är orsaken till att de ens är här och demonstrerar, är ingenting han tänkt på. Nej nej, det är störande med alla kebabhak och att folk demonstrerar på gatorna. Antingen är du max 20 år gammal med bristfällig tankeförmåga pga ålder, eller så är du bara helt jävla tokslut. Ingen - som har genomfört en utförlig analys av varför samhället ser ut som det gör, hade någonsin skrivit som du gör. Jisses. Over and out..

Man kan analysera hur mycket man vill, men det förändrar inte det faktum att samhället ser ut som det gör.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GbgStateOfMind
Det här inlägget sammanfattar ändå kompetensen hos genomsnittssvensken. Han är trött på demonstrationerna. Vad som är orsaken till att de ens är här och demonstrerar, är ingenting han tänkt på. Nej nej, det är störande med alla kebabhak och att folk demonstrerar på gatorna. Antingen är du max 20 år gammal med bristfällig tankeförmåga pga ålder, eller så är du bara helt jävla tokslut. Ingen - som har genomfört en utförlig analys av varför samhället ser ut som det gör, hade någonsin skrivit som du gör. Jisses. Over and out..
Vad pratar du om?? Stöttar du hamas, liksom bla Greta, eller vad är anledningen till ditt inlägg?
Citera
2024-05-11, 21:28
Medlem
Storfetdases avatar
Kunde inte bry mig ett skit om jag ska vara helt ärlig men hoppas att Israel vinner så att skithålet Malmö står i lågor.
Citera
2024-05-11, 21:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Hoppas inte det. Men med tanke på hur svensk polis agerat tidigare mot muslimer så är förtroendet i princip noll.
Vad tror du händer i ett skarpt läge?

Blod kommer flyta.
Men jag hoppas jag har fel.

När barbarerna möter mesarna, så lär barbarerna vinna. O ikväll är publiken typ 200 miljoner.

Hamas är bara en bricka i ett spel styrt av islamister. Målet är jihad mot och i europa. O en kristen masaker på fredligt protesterande muslimer inför en TV-publik kan inte uteslutas. O då är katastrofen ett faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in