2026-09-17, 18:18
Medlem
X3treams avatar
Fin aktievecka för analytikern, tänk om ni hade följt hans råd istället för att vara passiv och bara klaga.
Citera
2026-09-17, 18:36
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Fin aktievecka för analytikern, tänk om ni hade följt hans råd istället för att vara passiv och bara klaga.
HTRO är minus 4% på en vecka! Det gör väl -200k för guden, med hans femdubbla hävstänger!
Citera
2026-09-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
AA kan också uttala sig ganska kategoriskt om folk i allmänhet och oss på LoserWille i synnerhet! Det finns en uppsjö finansprofiler, hur tror du dom hade rankat AA:s kunskaper och strategi?
Ja, men gårdagens video var troligen ett svar efter att ha läst månadens inlägg här ..

De analytikerna från högskolan är stöpta ur samma form o skulle inte rek.honom.
Men de har ofta också problem slå index.

Han har ju viktat över mkt till Invidia nu.
Glömde du kolla Amd idag?
Senast redigerad av Rain-or-Shine 2026-09-17 kl. 19:08.
Citera
2026-09-17, 19:00
Medlem
AA har idag gjort affärer i Företagsportföljen. Ett utmärkt tillfälle att se vad Nordnet anser att han haft för avkastning i den portf.

I år: finfina +202%

3år: finfina +325%

5år: Katastrofala +16%

MAX: Katastrofala +65%

Dvs helt annorlunda mot vad AA kommer fram till.

AA köper i dag Snap även i Företagsportföljen. AA säger i början att han har kort om tid o vill göra en snabb video. Den blir 17 min lång där det mesta av tiden går ut till att resonera om hur mycket han ska köpa för att optimera belåningssituationen AA köper 5000st aktier i Snap i föertagsportf a 5,95USD

Varför har AA bråttom? Han har köpt vapen. Dessa har kommit idag. Oklart vad, men ska tydligan vara "flera" paket. Delar av klanen AA är intresserade av dessa köp och nu ska paketen öppnas
Citera
2026-09-17, 19:28
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rain-or-Shine
Glömde du kolla Amd idag?
Hur skulle jag? Har den själv men vet att Guden ligger tyngst i sitt älskade HTRO!
Citera
2026-09-17, 19:35
Medlem
Varför vill folk sponsra en som pratar sådär med 299kr/månaden.
Jag förstår varför han inte har några vänner (som han påstår är medvetet, vilket jag inte tror på)
Citera
2026-09-17, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
AA har idag gjort affärer i Företagsportföljen. Ett utmärkt tillfälle att se vad Nordnet anser att han haft för avkastning i den portf.

Varför har AA bråttom? Han har köpt vapen. Dessa har kommit idag. Oklart vad, men ska tydligan vara "flera" paket. Delar av klanen AA är intresserade av dessa köp och nu ska paketen öppnas
Nyligen skrev du även den privata portföljen var
+106% 5år. Svårt hänga med i allt ...

Har han köpt vapen? Tur att ni är anonyma då....
Citera
2026-09-17, 20:01
Medlem
Citat:

Nyligen skrev du även den privata portföljen var
+106% 5år. Svårt hänga med i allt ...

Har han köpt vapen? Tur att ni är anonyma då....

Precis, men i det här inlägget skrev jag att dessa siffror gäller företagsportföljen. Läser du noggrant är det inte svårt att hänga med o kanske tom förstå

Ja snart kommer AAs moppegäng o hotar oss

Det var länge sedan, men han lovade ju någon form av rättsligt efterspel till oss som skrev sanningen om honom här

Du är ju ny i tråden, så jag kan berätta att jag haft en mejlkonversation med AA. I en hotfull video för några år sedan ville han att vi som skrev om honom skulle kontakta honom o berätta varför vi skrev. Jag gjorde det, berättade att jag tycker det är olämpligt att man gör filmer om att man köper skitaktier i fallande trend med belåning o hävdar att de kommer bli finfina vinster. Okunniga personer kommer kopiera tradesen o förlora pengar. Det visade sig att AA inte alls var intresserad av varför vi skrev om honom, han ville bara veta mitt namn o adress. Självklart mejlade jag från en anonym Protonmail o AA fick ingen info.
Citera
2026-09-17, 20:30
Medlem
Tjeaps avatar
Citat:
Precis, men i det här inlägget skrev jag att dessa siffror gäller företagsportföljen. Läser du noggrant är det inte svårt att hänga med o kanske tom förstå

Ja snart kommer AAs moppegäng o hotar oss

Det var länge sedan, men han lovade ju någon form av rättsligt efterspel till oss som skrev sanningen om honom här

Du är ju ny i tråden, så jag kan berätta att jag haft en mejlkonversation med AA. I en hotfull video för några år sedan ville han att vi som skrev om honom skulle kontakta honom o berätta varför vi skrev. Jag gjorde det, berättade att jag tycker det är olämpligt att man gör filmer om att man köper skitaktier i fallande trend med belåning o hävdar att de kommer bli finfina vinster. Okunniga personer kommer kopiera tradesen o förlora pengar. Det visade sig att AA inte alls var intresserad av varför vi skrev om honom, han ville bara veta mitt namn o adress. Självklart mejlade jag från en anonym Protonmail o AA fick ingen info.

Spännande ändå att haft E-mail kontakt.

Du ska inte utvärdera telefontjänsten med och se vilken typ av rådgivning som kommer på tal?
Citera
2026-09-17, 20:46
Medlem
Citat:

Jag vet att han har flera portföljer med tot kraftigt plus på 7 år men nu la du bara ut en som visade "katastrof" på 5 år..
Med tillägget helt annorlunda mot vad AA kommer fram till.

Tack för din andra info!
Senast redigerad av Rain-or-Shine 2026-09-17 kl. 20:50.
Citera
2026-09-17, 21:14
Medlem
Citat:
Jag vet att han har flera portföljer med tot kraftigt plus på 7 år men nu la du bara ut en som visade "katastrof" på 5 år..
Med tillägget helt annorlunda mot vad AA kommer fram till.

Tack för din andra info!

Inte vilken portfölj som helst, detta är AAs största o viktigaste portfölj och den som han skrutit mest om. Det är den enda portfölj som hängt med under hela AAs YT-karriär. Det är den här portföljen som AA har som mål ska vara 5x index.
Citera
2026-09-18, 09:42
Medlem
Citat:
Inte vilken portfölj som helst, detta är AAs största o viktigaste portfölj och den som han skrutit mest om. Det är den enda portfölj som hängt med under hela AAs YT-karriär. Det är den här portföljen som AA har som mål ska vara 5x index.
I 5 årsgrafen ingår 2022 som var ett uselt börsår, index -16% och AA -52%. Slutet nästa år kommer detta år försvinna från 5 årsgrafen o mest troligt kommer även utvecklingen 5 år se bra ut, (om ingen börskrasch kommer)1 o 3 årsgrafen är urstark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in