2025-09-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soflor

Det är nödvändigt att han går under och försvinner, på så vis slipper säkert 10-15 personer att få sina ekonomier förstörda. Personer som vi aldrig ser.

Ja. Det är tröttsamt att så här långt ner i kloaken fortfarande läsa hur folk tycker det är synd om honom och att de hoppas det skall gå bra. Det är endast synd om eventuella följare som tar hans dåliga råd.
Citera
2025-09-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayFrosty-SWE
Han trollar bara med er, fattar ni inte det? Jösses vad många idioter i den här tråden.

Möjligt att han försöker trolla.. och kanske lyckas han lura både dig och sig själv!

Det roliga är slut, loppet är kört, racet är över osv.
Det har det varit länge, bara att vissa vägrat inse det. Är du ett stort fan?

Men det finns fortfarande en möjlighet att komma ur vansinnet någorlunda helskinnad. Dvs. Om AA fortfarande är kapabel att rädda sig själv och sina nära.
Vi får väl se helt enkelt.
Citera
2025-09-27, 19:29
Medlem
PimPimOriginals avatar
Ok har just upptäckt denna snubbe... Består verkligen varje video av att han pratar i slowmotion om sig själv med samma ansiktsuttruck och kameravinkel i en timme? Vem fan betalar för detta?
Citera
2025-09-27, 19:46
Medlem
pompomlitos avatar
Han har köpt mer....Hexatronic

https://www.youtube.com/watch?v=25Jt0a4OyoM
Citera
2025-09-27, 19:52
Medlem
Vet vi hur många abonnenter han har på sin Youtube-kanal? Och vad kostar det? Tyckte någon skrev en hundring per månad.

Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Han vill väl få ner sitt GAV. Ungefär nitton spänn kan han ha köpt den för.
Citera
2025-09-27, 19:54
Medlem
Citat:

Underbart ju! Down the drain, no remorse? Orkar inte kolla dock.
Citera
2025-09-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimPimOriginal
Ok har just upptäckt denna snubbe... Består verkligen varje video av att han pratar i slowmotion om sig själv med samma ansiktsuttruck och kameravinkel i en timme? Vem fan betalar för detta?
Också precis ”upptäckt” detta fenomen! Är detta på riktigt?!? Internets största eller sämsta skojare. Finns det nån som köper hans dravel?? Han måste lida av nån personlighetsstörning. Verkar inte ha alla hästar i stallet så att säga 🤣
Citera
2025-09-27, 20:06
Medlem
Citat:

Vilket antiklimax. Jag trodde inte han skulle vara så korkad.

Citat:
Ursprungligen postat av PimPimOriginal

Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Vet vi hur många abonnenter han har på sin Youtube-kanal? Och vad kostar det? Tyckte någon skrev en hundring per månad.

Han vill väl få ner sitt GAV. Ungefär nitton spänn kan han ha köpt den för.
Ca 500 betalande medlemmar och det anses bekräftat sett till hans bokslut i företaget etc. 99kr / månad. Jag försöker återge det han berättar bakom betalvägg här så att var och en kan avgöra om det är värt pengarna eller ej. Han drar in en del reklampengar också via YT
Citera
2025-09-27, 20:22
Medlem
Han är ju komik på hög nivå!!
Nån som har info om snubben?? Familj? Vart bor han? Nån som sitter på nån personlig info/skvaller om han??
Hahaha!! Jag blir ju mörkrädd att folk betalar för detta… 😱
Citera
2025-09-27, 20:36
Medlem
Han har nu fräckheten att igen påstå att han för några år sedan var "upp 5 Mkr". Hans huvudportfölj har alltid varit via hans företag (och också där han tagit in sina Youtube-inkomster).

Kollar man sedan hans bolag så har förvisso tillgångarna i bolaget ökat, men också skuld. Så även om bolaget under 2021 toppat på nära 4Mkr i finansiella tillgångar så var också skulderna också 3,3Mkr.

2022 finansiella tillgångar: 3,5Mkr, skulder 2,6 Mkr

Bara gå och kolla på allabolag.se. Så det här med att han "haft 5Mkr" glöm det - så var det aldrig!

Problemet med det som han nu gör är att han lockar in andra, speciellt yngre och oerfarna, till att köra samma recept som han och gå all-in och därmed bli skuldsatta och delusionerade!
Citera
2025-09-27, 20:41
Medlem
Jag antar att han har något sorts förståndshandikapp.Tycker synd om familjen ,honom skiter man ju i fullständigt.Varför betala för videos ? Han gör ju mängder av gratis vidios.Jag noterade att han pratade väldigt fort i sista videon trodde jag kommit åt uppspelnings knappen men kanske han bara fått i sig lite mycket medicin.
Citera
2025-09-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
Han är ju komik på hög nivå!!
Nån som har info om snubben?? Familj? Vart bor han? Nån som sitter på nån personlig info/skvaller om han??
Hahaha!! Jag blir ju mörkrädd att folk betalar för detta… 😱

AA är en framgångsrik privatinvesterare och mediaentreprenör. När det gäller sina investeringar lever han på gamla meriter och sin egen analys av Hexatronic. Målkurs 135kr vill jag minnas senast 2028. Hans mål i framtiden är att köpa ett fritidshus med sjötomt o lägenhet i Spanien. Dock har han probelm med att betala hushållets räkningar för september Han har väl varit minus på börsen konstant de senaste 3 åren?
Han driver flera stora YT-kanaler. En personlig favorit är denna: https://youtu.be/OO3iRYpTjAw?si=a90dIy2ycYdHWWh7

Det mesta om honom framgår i denna tråden eller i de 1000-tals timmar av upprepningar han lagt upp på YT
I den här filmen pekar han i vart fall själv ut sin adress:
https://youtu.be/0cUoafglC9I?si=_fSjqxVV9ZAkJtMP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in