Citat:
Ursprungligen postat av
Enuddafigur
Stora förväntningar inför den kvällens långa video men totalt magplask. Bara gammal skåpmat.
Ca 48.50 - "Min kompletta strategi då? Ja jag bytte från mål att nå 10 miljoner till youtubestrategin - maximera intäkterna från Youtube" Å fan
Inte helt ordagrant men ungefär så utryckte han sig. AA anser att i förhållande till kanalens storlek så drar han in extremt mycket pengar, 30-40K / månad. Helt klart imponerande siffror.
Sen avslutar han med sitt falska budskap att han hans aktiestrategi slår index ordentligt. Jo tjena.
Men sammantaget en totalt meningslös video.
Citat:
Ursprungligen postat av
NiklasD
Ser att han släppte en gratis-video för två dagar sedan med nära en timmes svammel om "hans kompletta strategi". Någon som kan ge ett referat på vad fanskapet säger? Orkar inte se en minut. :-D
Se min sammanfattning ovan. Fullständigt meningslös film.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kontrollavgift
Jag har också reagerat på kapitalkostnaderna. Men om vi antar att räntan var 5% svarar detta mot en låneskuld om 4 mkr. Är Lotusen (300 tkr?) också belånad?
Han säger ju själv att hans hus är belånat upp till taknocken. Inget man har anledning att betvivla

Han väntar ju tack var det en ordentlig skatteåtebäring som ska vara med att rädda hushållsbudgeten den närmsta tiden.